eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego dla celów realizacji usług komunalnych na DMC 3,5t. z zabudową skrzyniową w ilości 1 sztuki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego dla celów realizacji usług komunalnych na DMC 3,5t. z zabudową skrzyniową w ilości 1 sztuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO RCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366754439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.rcs@inneko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rcs.inneko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://innekorcs.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie czystości i porządku

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego dla celów realizacji usług komunalnych na DMC 3,5t. z zabudową skrzyniową w ilości 1 sztuki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5e64417-acb5-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP-RCS.271/02.2023-TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego dla celów realizacji usług komunalnych o DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową w ilości 1 sztuki.

Wymagania
1) Wymagania dotyczące podwozia pojazdu:
 rok produkcji: nie starszy niż 2022 rok fabrycznie nowy
 typ podwozia: dwuosiowe,
 dopuszczalna masa całkowita nie więcej niż 3,5 tony,
 silnik elektryczny spełniający wymagania ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Dz. U. 2018 poz. 317,
 zasięg minimum 100 km
 hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe,
 dwa komplety kluczy.
 rama pojazdu w kolorze szarym lub czarnym,
 pojazd winien spełniać warunki techniczne i posiadać obowiązkowe - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami na terenie RP.,
 rozstaw osi minimum 2950 mm maksymalnie 3700 mm,
 szerokość pojazdu minimum 1200 mm maksymalnie 2100 mm
 ładowność minimum 600 kg
 pojazd winien posiadać homologację minimum N1 dla ruchu drogowego na terenie UE.
Szczegółowy OPZ zawarty został w zał nr 9 do swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) stanowi:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W niniejszym postepowaniu, cena złożonych w postępowaniu ofert przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.