Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126911 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycena nieruchomości zabudowanych i niezbudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 36 128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycena nieruchomości zabudowanych i niezbudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57062e8a-ae58-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003279/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność GMG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058761/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269517,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 -Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Brzeźno, Nowy Port, Letnica, Młyniska, Krakowiec, Górki Zachodnie, Wyspa Sobieszewska
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 45682,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 -Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Olszynka, Rudniki, Śródmieście.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 44316,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3-Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych dzielnicach: Chełm z dzielnicą Gdańsk Południe, Wzgórze Mickiewicza, Siedlce, Kiełpino, Smęgorzyno, Karczemki, Łostowice, Ujeścisko, Zabornia, Szadółki, Jasień, Orunia, Święty Wojciech, Lipce, Maćkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 55509,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Wrzeszcz, Zaspa Młyniec, Zaspa Rozstaje, Strzyża.4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 37182,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Aniołki, Suchanino, Piecki-Migowo, Brętowo, Matarnia, Kokoszki, Klukowo, Bysewo, Rębiechowo, Matemblewo, Firoga, Niedźwiednik, Stogi z Przeróbką4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 48757,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 -Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Żabianka, Jelitkowo, Oliwa, VII Dwór, Osowa, Barniewice, Przymorze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 38068,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Maria Kosacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792103711
7.3.3) Ulica: ul. Biała Góra 63
7.3.4) Miejscowość: Biała Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 82-415
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Maria Kosacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792103711
7.3.3) Ulica: ul. Biała Góra 63
7.3.4) Miejscowość: Biała Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 82-415
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI MARIA KOSACZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46112,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109888,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46112,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radius Obrót i Wycena Nieruchomości Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841550397
7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowa Dolina 72/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46112,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) Zamawiający zawiadamia, że zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważniono przedmiotowe postępowanie w odniesieniu do części postępowania o nazwie: Zadanie 4 - Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Wrzeszcz, Zaspa Młyniec, Zaspa Rozstaje, Strzyża,
ponieważ w Zadaniu nr 4 oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę.
Uzasadnienie:
Oferta z najniższą ceną w wysokości: 69.913,20 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości:
Zadanie 4 - 37.182,90 zł brutto, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć przedmiotowej kwoty do ceny oferty.
W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki dotyczące unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp .
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, że zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważniono przedmiotowe postępowanie w odniesieniu do części postępowania o nazwie: Zadanie 5 - Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny nieruchomości położonych w dzielnicach: Aniołki, Suchanino, Piecki-Migowo, Brętowo, Matarnia, Kokoszki, Klukowo, Bysewo, Rębiechowo, Matemblewo, Firoga, Niedźwiednik, Stogi z Przeróbką,
ponieważ w Zadaniu nr 5 oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Uzasadnienie:
Oferta z najniższą ceną w wysokości: 77.715,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości: Zadanie nr 5 - 48.757,20 zł brutto, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć przedmiotowej kwoty.
W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki dotyczące unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31716,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31716,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31716,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radius Obrót i Wycena Nieruchomości Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841550397
7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowa Dolina 72/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31716,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-152021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa polegająca na przygotowaniu, zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Spersonalizowanej Platformy Edukacyjnej (SPE) do obsługi procesu peer-tutoringu dla CDDiT UG.
- Dostawa artykułów biurowych, lampek, zegarów i kubków papierowych
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- 2025. Specjalistyczne badania diagnostyczne drzew - 2 zadania
- Dostawa materiałów budowlanych wraz z ich transportem
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja opłaty za użytkowanie wieczyste - wycena 582 działek
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- "Wykonanie inwentaryzacji infrastruktury odprowadzającej wody opadowe, gruntowe i roztopowe na terenie Gminy Dopiewo"
- Opracowanie dokumentacji technicznej mającej na celu regulację stanu prawnego działek
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.