eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ochów › Dostawa opa³u w zakresie paliw sta³ych do Szko³y Podstawowej w Ostrówku i Szko³y Podstawowej w Kamionnie w 2023 r.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opa³u w zakresie paliw sta³ych do Szko³y Podstawowej w Ostrówku i Szko³y Podstawowej w Kamionnie w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Wspólnych w £ochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710371280

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ochów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256437855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuw.lochow.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminalochow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Obs³uga finansowa, obs³uga kadrowo-p³acowa, obs³uga organizacyjna polegaj±ca na wspólnej organizacji zamówieñ publicznych w trybie ustawy Pzp, obs³uga prawna-jedn. obs³ugiwanych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opa³u w zakresie paliw sta³ych do Szko³y Podstawowej w Ostrówku i Szko³y Podstawowej w Kamionnie w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6630a782-b37a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00126854

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00047710/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa opa³u w zakresie paliw sta³ych do Szko³y Podstawowej w Ostrówku i Szko³y Podstawowej w Kamionnie w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6630a782-b37a-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy sk³adania/wycofania oferty);
2) poczty elektronicznej e-mail: biuro@cuw.lochow.net.pl (nie dotyczy sk³adania, wycofania lub zmiany oferty).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Komunikacja w postepowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± poprzez e-mail: biuro@cuw.lochow.net.pl lub za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych na platformie e-Zamówienia w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). W sposób okre¶lony w zdaniu pierwszym odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
9. Formularze do komunikacji dostêpne na platformie e-Zamówienia umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Uwaga: w przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postepowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postepowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postepowania w zak³adce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
14. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z platformy e-Zamówienia przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
15. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków szczegó³owe zapisy dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduj± siê w Rozdziale 6 SWZ niniejszego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest: Centrum Us³ug Wspólnych w £ochowie, ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 £ochów, zwana dalej „administratorem”;
2) na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem
e -mail: iod@fus-system.pl;
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), oraz na podstawie art. 6 ust.1 lit. b w celu realizacji umowy w przypadku wybrania Pañstwa oferty;
4) dostêp do Pañstwa danych osobowych bêd± mieli wy³±cznie upowa¿nieni przez administratora pracownicy oraz dyrektorzy Placówek wymienionych w rozdziale 2 ust. 3 tylko w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia tego postêpowania;
5) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, które na podstawie przepisów prawa maj± prawo dostêpu do dokumentacji postêpowania oraz realizacji umowy;
6) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez ca³y czas trwania umowy oraz zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przez ustawy kompetencyjne;
7) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest zwi±zany z udzia³em w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
8) Pañstwa dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiadaj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ani zmian± postanowieñ umowy);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
10) nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.26.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 200504,06 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zamówienie dotyczy zakupu:
a) Eko-mia³u przeznaczonego do celów grzewczych, dostawy eko-mia³u bêd± siê odbywaæ sukcesywnie, w miarê potrzeb jednostki, ka¿dorazowo na podstawie zamówienia sk³adanego przez jednostkê, okre¶laj±cego ilo¶æ oraz miejsce dostawy.
Dostawa eko-mia³u w ilo¶ci do 130 ton.
Dostawa dotyczy:
Szko³y Podstawowej w Kamionnie, ul. Szkolna 18, 07-130 £ochów– 50 ton,
Szko³y Podstawowej w Ostrówku, ul. Szkolna 2, 07-132 Ostrówek – 80 ton,
Charakterystyka opa³u:
­ warto¶æ opa³owa 24 MJ/kg - 25 MJ/kg,
­ zawarto¶æ popio³u nie wiêksza ni¿ 12 %
­ wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10%,
­ zawarto¶æ siarki 0,6 % -0,8 %
­ granulacja 3 mm – 31,5 mm
b) wêgla kamiennego energetycznego, asortyment Eko–groszek luzem w ilo¶ci 10 ton.
Dostawa dotyczy:
Szko³y Podstawowej w Kamionnie, ul. Szkolna 18, 07-130 £ochów – 10 ton,
Charakterystyka opa³u: Eko-groszek, typ 31 lub 32.1
­ warto¶æ opa³owa minimum 27 MJ/kg,
­ zawarto¶ci popio³u 4-12 %,
­ zawarto¶æ siarki 0,4 % -0,6 %
­ wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 4 % - 6 %,
­ granulacja 5 mm - 25 mm
5) Jednorazowe ilo¶ci dostawy do jednostek wymienionych od 4 do 10 ton.
6) Ilo¶ci opa³u wskazane w ust 4 s± ilo¶ciami orientacyjnymi oszacowanymi na podstawie dotychczasowego zu¿ycia opa³u przez poszczególne jednostki, st±d Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o realizacjê dostaw w wielko¶ciach podanych powy¿ej. Rzeczywista ilo¶æ opa³u bêdzie wynikaæ z aktualnych potrzeb jednostek w okresie realizacji umowy, przy czym zamawiaj±cy wskazuje, ¿e minimalny poziom realizacji zamówienia wynosi 50% szacunkowego zapotrzebowania dla ka¿dego z Odbiorców.
7) Zakup opa³u prowadzony bêdzie w systemie bezgotówkowym.
8) Wykonawca musi posiadaæ i przy ka¿dej dostawie dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy parametry wêgla (np. certyfikat wêgla, atest jako¶ci wêgla).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111210-5 - Wêgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

12) Prawo opcji:
a) w okresie realizacji zamówienia w przypadku wiêkszego zapotrzebowania na opa³ ni¿ przewidywane zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cej zgodnie z art. 441 ustawy Pzp; w ramach prawa opcji poszczególni Odbiorcy bêd± mieæ mo¿liwo¶æ zwiêkszenia do 20% ilo¶ci szacunkowego zapotrzebowania zamówienia podstawowego;
b) zamawiaj±cy zastrzega, i¿ dostawy objête prawem opcji maj± byæ realizowane na warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego
c) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji bêdzie z³o¿enie przez poszczególnego Odbiorcê o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, z którego mo¿e skorzystaæ kilkakrotnie do momentu osi±gniêcia maksymalnego poziomu prawa opcji;
d) prawo opcji stanowi uprawienie Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zamówienia, wobec czego wykonawca nie mo¿e sk³adaæ roszczeñ o niewykorzystan± czê¶æ zamówienia opcjonalnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert.
2) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:

Kryterium Waga (%) Liczba punktów Sposób oceny ofert
Cena ofertowa brutto
K1 60% 60
Cena brutto najtañszej oferty
K1= --------------------------------------------------- x 60pkt
Cena brutto badanej oferty
Termin dostawy
K2 40% 40 □ 40 pkt - dostawa w ci±gu 1 dnia roboczego od z³o¿enia przez jednostkê zamówienia,
□ 20 pkt – dostawa w ci±gu 2 dni roboczych od z³o¿enia przez jednostkê zamówienia,
□ 0 pkt – dostawa w ci±gu 3 dni roboczych od z³o¿enia przez jednostkê zamówienia.
RAZEM 100% 100 ------------------------------------------------------------------

3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:


K= K1+K2
K - ca³kowita liczba punktów
K1 - punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”
K2 - punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy”
4) Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” zostanie dokonana na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w interaktywnym Formularzu ofertowym i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w powy¿szej tabeli.
5) Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie terminu dostawy czê¶ciowej wskazanej w interaktywnym Formularzu ofertowym i oceniona w sposób okre¶lony w powy¿szej tabeli. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
­ przez termin dostawy czê¶ciowej nale¿y rozumieæ, ¿e termin dostawy czê¶ciowej winien byæ okre¶lony w dniach roboczych i nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze, licz±c od dnia z³o¿enia przez jednostkê zamówienia czê¶ciowego na zasadach opisanych we wzorze umowy,
­ w przypadku, gdy Wykonawca nie okre¶li w interaktywnym Formularzu ofertowym terminu dostawy czê¶ciowej, Zamawiaj±cy uzna na podstawie o¶wiadczenia o akceptacji przez Wykonawcê wszystkich postanowieñ SWZ, ¿e Wykonawca zaoferowa³ termin dostawy czê¶ciowej wynosz±cy 3 dni robocze od z³o¿enia przez jednostkê zamówienia czê¶ciowego – za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
6) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawianym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”
2) Formularz cenowy ogólny sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cy Za³±cznik Nr 1a do SWZ
3) Za³±cznik Nr 3 do SWZ - O¶wiadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Pzp
4) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy)
4. Za³±cznik Nr 4 do SWZ – o¶wiadczenie z art. 117 ust 4 ust Pzp (o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynikaæ bêdzie, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wype³niæ je¿eli dotyczy)
5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo za³±czone do oferty powinno zawieraæ elementy wskazane w Rozdziale 8 ust. 3 pkt 4 lit. a SWZ.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - Za³±cznik Nr 4 do SWZ – O¶wiadczenie z art. 117ust. 4 Pzp.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – Za³±cznik Nr 3 do SWZ – O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczona liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do niniejszego Og³oszenia szczegó³owe informacje dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera § 12 projektowych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±czniki 2 i 2a do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-16 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy e-zamówieniana na formularzu ofertowym dostêpnym w systemie, sekcja og³oszenia i dokumenty postêpowania zameiszczone w szczegó³ach postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.