eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › " Budowa kompleksowego systemu monitoringu wizyjnego na terenie Żagania-etap I" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Budowa kompleksowego systemu monitoringu wizyjnego na terenie Żagania-etap I" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d0227a9-9642-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Budowa kompleksowego systemu monitoringu wizyjnego na terenie Żagania-etap I" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0227a9-9642-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031292/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa kompleksowego systemu monotoringu wizyjnego na terenie Żagania - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1634513,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu, modernizację i budowę, wykonanie „pod klucz”|, opartego na technologii IP systemu monitoringu wizyjnego obejmującego dostawę urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie systemu monitoringu na terenie miasta Żagań. Przedmiot zamówienia należy wykonać w na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Dokumentacja projektowa, na podstawie której będą realizowane roboty budowlane winna składać się z następujących opracowań i projektów:
• Koncepcje projektowe (rozwiązania organizacyjno-techniczne),
• Część budowlana ( projekty poszczególnych punktów kamerowych, projekt adaptacji pomieszczeń na cele centrum monitoringu przy ul. Jana Pawła II)
• Część elektryczna – przyłącze do zasilania kamer
• Projekty wykonawcze dla celów realizacji inwestycji
• Czasowa organizacja ruchu (na czas prowadzonych robót w pasie drogowym).
• Projekt zabezpieczenia istniejących sieci w razie potrzeby.
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
• Kosztorys robót
• Harmonogram rzeczowo – finansowy.
Oprócz robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji budowy, opracowania dokumentacji powykonawczej, a także zgłoszenie zakończenia budowy do odpowiednich instytucji.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zaprojektowanie i wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w PFU pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W przypadku zastosowania rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacyjnych, systemowych, parametrów sprzętu i oprogramowania innych niż przewidziane w PFU wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający podejmie decyzję bez zbędnej zwłoki lecz nie później niż w terminie do 21 dni.

4.3. Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić po otrzymaniu promesy z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w widocznym miejscu realizowanego zadania dwóch tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – przed rozpoczęciem robót.

4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru.

4.5. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z PFU, i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń co do jego kompletności, zupełności, poprawności sporządzenia oraz oświadcza, że jest on wystarczający do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i z dochowaniem najwyższej staranności wymaganej od profesjonalnego przedsiębiorcy.

4.6. Wykonawca nie może wykorzystywać wad w programie funkcjonalno-użytkowym,
a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

4.7. Uzgodniony w umowie termin zakończenia przedmiotu umowy oznacza pełne wykonanie przedmiotu umowy. Termin zakończenia robót budowlano-montażowych wykonawca zobowiązany jest ustalić w sposób umożliwiający zakończenie wszelkich prac geodezyjnych na zadaniu. Przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej winno nastąpić najpóźniej na trzy dni przed terminem odbioru końcowego. Nie przekazanie tego dokumentu do daty jak wyżej stanowić będzie podstawę odmowy przez Zamawiającego odbioru przedmiotu umowy.

4.8. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z powodu nadmiernych trudności technicznych w realizowaniu zadań z różnych branż w jednym terenie budowy przez różnych wykonawców , nadmierne koszty wykonania zamówienia związane z takim podziałem- każdy w Wykonawców dokonywałby wyceny na przygotowanie budowy , zaplecza czy obsługi geodezyjne, co w przypadku wykonania zamówienia przez jednego Wykonawcę stanowić będzie jednorazowy koszt, trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na jednym placu budowy.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;
6) Na terenie objętym robotami budowlanymi znajduje się istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca zobowiązany będzie przez przystąpieniem do robót ziemnych powiadomić pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem właścicieli sieci. Prowadzenie prac ziemnych, w trakcie których występuje zbliżenie do istniejącego uzbrojenia, winno być wykonywane w uzgodnieniu i pod nadzorem właściciela sieci. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego zgłoszenia zakończenia zadania – odbioru technicznego w zakresie miejsc kolizyjnych w formie protokołu odbioru lub notatki służbowej od poszczególnych właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z realizacją prac (w tym ewentualne wyłączenia z sieci energii elektrycznej i innych sieci, koszty nadzorów prowadzonych przez uprawnionych pracowników właścicieli sieci itp.). zgodnie z niniejszym punktem są po stronie Wykonawcy i winny być uwzględnione w cenie ofertowej w kosztach ogólnych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru z zarządcami sieci uzbrojenia terenu, które wynikają z uzgodnień dokumentacji projektowej;
7) Wszelkie koszty związane z likwidacją kolizji elektroenergetycznych w tym także m.in. koszty wyłączeń sieci energii elektrycznej, koszty nadzorów prowadzonych przez uprawnionych pracowników właścicieli sieci Wykonawca winien ująć w cenie ofertowej. Rozliczenie się ww. zakresie z właścicielami sieci leży po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

30211300-4 - Platformy komputerowe

30214000-2 - Stacje robocze

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2152500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380974443

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Bąka 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-701

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.