eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Instalacja systemu parkingowego przy ulicy K. Sosnkowskiego 3 w Warszawie na terenie OSiR Ursus" w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126195 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Instalacja systemu parkingowego przy ulicy K. Sosnkowskiego 3 w Warszawie na terenie OSiR Ursus”
w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015720381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. K. Sosnkowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222501901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirursus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Instalacja systemu parkingowego przy ulicy K. Sosnkowskiego 3 w Warszawie na terenie OSiR Ursus”
w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07dd09be-c1e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027314/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Instalacja systemu parkingowego przy ul. K. Sosnkowskiego 3 w Warszawie na terenie OSiR URsus

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń systemu parkingowego na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy z Dzielnicy Ursus w formule „zaprojektuj i wybuduj” i obejmuje:
1) sporządzenie kompletnego projektu wykonawczego systemu parkingu zgodnie z założeniami PFU wraz z koniecznymi uzgodnieniami,
2) wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń,
3) wykonanie odpowiedniej instalacji elektrycznej nisko prądowej do sterowania systemem,
4) wykonanie instalacji elektrycznej do czytników kart zbliżeniowych firmy BX System,
5) wykonanie fundamentów betonowych, ewentualnych konstrukcji postumentów i innych stałych elementów pod urządzenia parkingowe,
6) wykonanie odpowiednich pętli indukcyjnych pod kostką, wycięcie ich w betonie lub asfalcie zależnie od istniejącego podłoża,
7) dostawa i montaż urządzeń parkingowych posiadających wszelkie niezbędne normy odpowiednie certyfikaty oraz spełniających wymagania i zapewniających potrzeby Zamawiającego,
8) zapewnienie współpracy z systemem obsługi basenu i kortów tenisowych,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
10) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz eksploatacji i konserwacji urządzeń,
11) wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu parkingowego,
12) udzielenie gwarancji na wszystkie wykonane prace oraz zainstalowane urządzenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) PFU – Program funkcjonalno-użytkowy wraz z rysunkami – załącznik nr 11 do SWZ
2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Came Poland Sp z .o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252494895

7.3.3) Ulica: Okólna 48

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.