eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Kompleksowa pielęgnacja drzewostanu w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich i parku w Kalinowicach" (OZ.IV.392.2.2023)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Kompleksowa pielęgnacja drzewostanu w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich i parku w Kalinowicach" (OZ.IV.392.2.2023)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: GZMK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 778873236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzmk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzmk.strzelceopolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85aa67c6-a092-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowa pielęgnacja drzewostanu w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich i parku w Kalinowicach" (OZ.IV.392.2.2023)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85aa67c6-a092-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001279/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 "Kompleksowa pielęgnacja drzewostanu w zabytkowym parku Renardów w Strzelcach Opolskich oraz w parku zabytkowym w Kalinowicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.IV.392.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pielęgnacji drzewostanu w zabytkowym Parku Renardów i Parku w Kalinowicach polegająca między innymi na: wycince drzew, usunięciu złomów i wywrotów/wykrotów wraz z ich wywozem, wykonaniu cięć pielęgnacyjnych w koronach drzew, usunięciu posuszu w koronach drzew oraz bluszczu z pni drzew, wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanych robotach oraz przeglądzie drzewostanu w obrębie alejek parkowych dokonanym minimum raz w miesiącu a także niezwłocznym przeglądzie drzewostanu parkowego po gwałtownych zjawiskach atmosferycznych (silny wiatr, gwałtowne opady deszczu lub śniegu) oraz zabezpieczeniu terenu oraz usuwaniu gałęzi i konarów uszkodzonych w wyniku tych zjawisk.
2. Zakres, charakterystyka oraz warunki realizacji i standardy wykonania poszczególnych prac utrzymaniowych:
2.1. Ogólne wymagania:
• podczas realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów BHP,
a w szczególności Wykonawca ma zadbać, aby pracownicy nie wykonywali prac
w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych;
• wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i ochrony zabytków.
W przypadku stwierdzenia obecności gatunków chronionych należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego oraz INTZ o zaistniałym fakcie. Prace powinny się odbywać zgodnie z zapisami prawnymi dotyczącymi przedmiotu ochrony;
• prace wykonywane na zabytkowym drzewostanie wymagające pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków można wykonywać po uprawomocnieniu się przedmiotowych decyzji, zawsze pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia wymagane Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami art. 37b;
• Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji, urządzeń zlokalizowanych na terenie prowadzonych prac. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji
i urządzeń w czasie trwania umowy. Wszelkie kolizje i awarie związane z mediami (infrastrukturą nadziemną i podziemną) należy zgłaszać bezpośrednio do odpowiednich służb odpowiedzialnych za prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych tj. Pogotowia Energetycznego, Gazowego, Wodociągowego, Operatorów Telefonii;
• Wykonawca w przypadku, gdy prawnie obejmuje odpowiedzialność za dany teren ponosi prawną odpowiedzialność karną – pieniężną za niewłaściwe wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i doprowadzenie do zniszczenia, śmierci drzew, (Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);
• przed przystąpieniem do wykonania wycinki lub pielęgnacji drzew, a także natychmiast po zgłoszeniu przez Zamawiającego zlokalizowanych złomów, wywrotów/wykrotów, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót, przed dostępem osób postronnych, zgodnie ze wskazaniem przez Zamawiającego. Oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, montaż oraz demontaż oznakowania pionowego (tymczasowego) należy wykonać ręcznie.
2.2. Wymagania dotyczące sprzętu:
• Wykonawca jest zobowiązany do użycia jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt używany do prac powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i być uzgodniony
i zaakceptowany przez INTZ. Sprzęt należący do Wykonawcy lub wynajęty powinien być utrzymany w dobrym stanie i gotowości do pracy, na bieżąco dezynfekowany (aby zapobiec przenoszeniu się drobnoustrojów, grzybów), musi być zgodny
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do użytkowania, tam gdzie jest ono wymagane przepisami. Wybrany i zaakceptowany przez INTZ sprzęt nie może być później zmieniany bez jego zgody;
• do wykonania robót związanych z prowadzeniem kompleksowej pielęgnacji drzewostanu należy stosować łopaty, grabie, piły ręczne, taczki, sekatory i noże, pilarki łańcuchowe, podnośniki koszowe, rębaki (rozdrabniacz), samochody
o ładowności do 5 ton, koparko- ładowarki, ciągniki rolnicze
z przyczepą, drabiny, liny, uprzęże, taśmy do zabezpieczenia terenu, wyciągarkę.
2.3. Materiał:
• pozyskane drewno (grubiznę) z wycinki należy przekazać protokolarnie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie miejscowości w której prowadzona jest wycinka. Drobnicę i gałęzie należy przy pomocy rozdrabniarki zagospodarować na miejscu, do celów ściółkowania, rozsypując powstałe zrębki pod koronami sąsiednich drzew. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za pozyskane drewno do czasu jego zagospodarowania. Drewno pozyskane
z nieruchomości będących własnością Gminy Strzelce Opolskie klasyfikuje się do grupy S4 (opałowe) lub S2 (użytkowe). Wykonawca w trakcie wycinki drzewa ma obowiązek ciąć kłody na odcinki o długości równej pełnym metrom, tak by usprawnić jego obmiar. Ilość pozyskanego drewna jest ustalana po jego ścięciu na podstawie obmiaru, którego dokonuje przedstawiciel Wykonawcy i przedstawiciel Zamawiającego.
2.4. Transport:
• przejazd i postój sprzętu transportującego może odbywać się tylko i wyłącznie po utwardzonych alejkach parkowych, nie powodując utrudnień dla spacerowiczów
i uszkodzeń zieleni oraz alejek. Drewno (grubizna) powstałe po wycince ma być pocięte na odcinki o długości równej pełnym metrom, stabilnie ułożone, zabezpieczone oraz składowane w miejscu wskazanym powyżej przez Zamawiającego;
• niedopuszczalne są jakiekolwiek uszkodzenia zieleni istniejącej przez pojazdy Wykonawcy. Zabrania się jeżdżenia ciężkim sprzętem w pobliżu nabiegów korzeniowych drzew. W celu wyciągnięcia urobku z poszczególnych kwater należy wyznaczyć ew. tymczasowe drogi techniczne i nimi się poruszać - drogi wyznaczyć po konsultacji z INTZ;
• niedopuszczalne jest wywożenie ciężkiego urobku po obfitych opadach deszczu, co może spowodować rozległe koleiny na terenie parku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247000,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247000,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "Wiewiórka" Dariusz Chotyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881545949

7.3.3) Ulica: Słone 2

7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 87-880

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247000,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.