eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlesinPrzebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1047091

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f678418b-c68d-4235-9082-daa9a16650b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032910/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.1.TP.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn.: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wąsosze Etap I, w celu dostosowania budynku do obowiązujących przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych określonych w warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Zakres robót dotyczy części przewidzianej dla funkcjonowania oddziałów przedszkolnych i szkoły podstawowej. Wykonawca będzie realizował prace objęte Etapem I, które zostały uwzględnione w załączonych przedmiarach robót. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku szkoły podstawowej obejmujący:
-wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną szt. 21,
-wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 10,26 kWp (panele fotowoltaiczne 18 szt. o mocy 570 Wp,
urządzenia towarzyszące, inwerter hybrydowy, itp.),
-wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku,
-montaż systemu odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego,
-wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji.
Opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określony został w dokumentacji
projektowej, w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
UWAGA!
Wykonawca będzie mógł rozpocząć prace dopiero w momencie uzyskania przez Gminę Ślesin pozwolenia na budowę.
Zamawiający przewiduje uzyskanie pozwolenia na budowę w terminie do dnia 28.02.2025 r.
1.2 Wykonawca zobowiązany będzie:
1) bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
dokumentacji projektowej oraz SWZ;
2) wykonywać prace z uwzględnieniem potrzeb dostępności dla osób niepełnosprawnych;
3) z uwagi na wykonywanie prac w trakcie roku szkolnego prowadzić prace w taki sposób by zapewnić bezpieczeństwo uczniów, nauczycieli oraz innych osób przebywających na terenie placówki oświatowej,
4) do bieżącej współpracy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Wąsoszach;
5) zorganizować etapy prac w taki sposób aby możliwe było prowadzenie zajęć szkolnych oraz przeprowadzenie
egzaminów;
6) dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i
dokumentacją projektową w terminie umownym;
7) niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 90 dni licząc od dnia przekazania placu budowy poinformować Zamawiającego na piśmie o zgromadzeniu /lub zawarciu umów na zakup materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
obejmujących w szczególności:
a) stolarka okienna i drzwiowa,
b) materiały ścienne,
c) stal zbrojeniowa,
d) nadproża prefabrykowane,
e) materiały do termomodernizacji, w tym: styropian i wełna mineralna,
f) panele fotowoltaiczne wraz z inwerterem,
tj. materiałów, które Wykonawca może zgromadzić na placu budowy lub własnym placu, jeszcze przed rozpoczęciem prac;
8) używać materiały i urządzenia do wybudowania:
a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo
b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo
c) oznakowane znakiem budowlanym,
d) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne,
co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty;
e) wszystkie materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i
odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiORB.
9) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady,
śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
10) zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób
zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia;
11) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. –Prawo ochrony środowiska;
12) przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6
lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;
13) usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;
14) przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;
15) zakazuje się dokonywania dodatkowych ekspertyz i opinii bez zgody Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych;
16) zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;
17) przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.4. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania
przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.
1.5. Warunki płatności:
1) Zamawiający przewiduje płatności z podziałem na rodzaj środków oraz wg poniżej kolejności:
a) środki finansowe Zamawiającego (udział własny):
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy nie wcześniej niż w miesiącu: kwietniu 2025 r., do wysokości środków Zamawiającego
przeznaczonych na realizację Inwestycji;
b) środki finansowe otrzymane w ramach dofinansowania inwestycji: wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach, pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, druga po zakończeniu realizacji Inwestycji:
-pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania,
-druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania po zakończeniu realizacji inwestycji.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5
do SWZ;
1.6. Źródła finansowania:
1) środki własne Gminy Ślesin,
2) środki pozyskane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR
Edycja3PGR/2021/1065/PolskiLad - Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze.
2. Rozwiązania równoważne
1) Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały,
sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub
poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku
gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i zatwierdzenia. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę.
2) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – załącznik nr 4. Zamawiający wymagać będzie złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających parametry tych materiałów i urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów i urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania
poniesie Wykonawca.
4) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w
dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz dostosowanych pod względem rodzaju do przyjętych w projekcie rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 366 dni licząc od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2782130,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3820316,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2782130,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma E.J. TRANS Jarosław Wilczek Mikorzyn 17 62-561 Ślesin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311095920

7.3.4) Miejscowość: Mikorzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2782130,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.