Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094273/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Urządzanie i pielęgnacja rabat oraz donic miejskich na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2022 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzanie i pielęgnacja rabat oraz donic miejskich na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2022 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-234858e7-a9c8-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Urządzanie i pielęgnacja rabat i donic miejskich na terenie Miasta i Gminy Olkusz 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135821,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sadzenia i pielęgnacji roślin w obrębie rynku w Olkuszu oraz rabat miejskich co obejmuje:
- przewożenie i montaż donic i kwietników na poręczach i latarniach, ustawianie donic w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- napełnienie donic i kwietników podłożem ogrodniczym lub jego wymiana na głębokość do 20 cm,
- przygotowanie podłoża rabat - wymiana wierzchniej warstwy podłoża (25cm) lub kompostowanie (zebranie 10 cm wierzchniej warstwy podłoża, uzupełnienie zebranej warstwy kompostem lub przekompostowanym obornikiem),
- uprawa warstwy powierzchniowej na głębokości 20-30 cm,
- spulchnienie w celu przewietrzenia gleby i przemieszanie kompostu, usuwanie pozostałości roślin i chwastów,
- zakup materiału roślinnego i nasion,
- wysiew nasion, sadzenie roślin jednorocznych, wieloletnich, cebulowych, bylin, wieloletnich, podlanie roślin,
- regularne podlewanie (częstotliwość i ilość uzależniona od warunków pogodowych, stopnia zwilgocenia podłoża i zapotrzebowania danego gatunku),
- zasilanie nawozami mineralnymi w miarę potrzeb w ilości zgodnej z instrukcją stosowanego preparatu i zgodnie zapotrzebowaniem danego gatunku,
- wymiana nieprzyjętych, silnie uszkodzonych lub nie kwitnących egzemplarzy (dotyczy gatunków kwitnących, które nie przekwitły w naturalnym procesie rozwoju),
- uzupełnianie nasadzeń skradzionych bądź zniszczonych (nie przekraczających 50% powierzchni poszczególnych obiektów),
- regularne odchwaszczanie i codzienne zbieranie śmieci, liści gałęzi i innych zanieczyszczeń na powierzonych obiektach,
- zastosowanie środków ochrony roślin w razie potrzeby,
- cięcie korekcyjne i pielęgnacyjne drzew i krzewów,
- koszenie trawników (z taką częstotliwością by wysokość trawników mieściła się w przedziale 4 – 6 cm),
- uzupełnianie warstwy kory lub kamieni,
- usuwanie przekwitłych kwiatów z roślin,
- przywiązywanie nowych pędów pnączy i usuwanie stożków wzrostu,
- przeglądanie roślin w celu znalezienia objawów żerowania szkodników i ich likwidacji,
- sprawdzanie i wymiana podpór i wiązań młodych drzewek i krzewów,
- zwalczanie chwastów i mchu na trawniku,
- regularne grabienie trawnika, usuwanie suchej trawy, opadłych liści,
- uzupełnianie ubytków w trawnikach,
- usuwanie pędów bylin kończących wegetacje,
- wycinanie krzyżujących się lub źle rosnących gałęzi i pędów,
- likwidacja nasadzeń (usunięcie roślin, chwastów, śmieci, wyrównanie powierzchni rabat),
- przygotowanie roślin zimujących do sezonu zimowego (róże na rabatach obsypać kompostem lub przekompostowanym obornikiem 5kg/m2 i przemieszać z górną warstwą ziemi, okryć świeżymi gałęziami sosnowymi lub świerkowymi),
- zagospodarowanie zużytych materiałów w tym podłoża, ziemi, resztek roślinnych, opakowań.
- przewożenie i magazynowanie donic na czas imprez masowych (Zamawiający przewiduje do 4 imprez masowych w sezonie w trakcie których należy przenieść i zmagazynować ok. 13 donic głównie Matteo, Gaia i Susana po zakończeniu imprezy należy je bezzwłocznie ponownie ustawić),
- podlewanie drzew,
- wymiana roślin uszkodzonych przez zwierzęta, uschniętych w wyniku braku właściwej pielęgnacji, suszy fizjologicznej lub uszkodzonych przez mróz,
- inne konieczne prace.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134806,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158836,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134806,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ogrodnicze Sp. C. Ryszard Kafel, Anna Kafel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371506754
7.3.3) Ulica: ul. Staszica
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OGRODNICZE SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD KAFEL, ANNA KAFEL
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM OGRODNICZE SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD KAFEL, ANNA KAFEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134806,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- "Poprawa dostępności do wody pitnej na terenie Gminy Dźwierzuty"
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.