eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa tekstylnych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tekstylnych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych.dwup@dwup.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-835a85bf-a6c1-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tekstylnych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-835a85bf-a6c1-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046969/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych, gadżetów i materiałów wystawienniczych

1.2.4 Dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych związanych z działaniami EURES

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 - DWUP” na lata 2022 - 2023 r. i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. − Środki Funduszu Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego i Europejskich Służb Zatrudnienia EURES

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10799,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstylnych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (zgodnych z OPZ-załącznik nr 2 do SWZ).
2.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020-DWUP” na lata 2022-2023 oraz środków Funduszu Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego i Europejskich Służb Zatrudnienia EURES
3.Koszt transportu i rozładunku towaru ponosi Wykonawca.
4.Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy do jego Filii we Wrocławiu przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, 52-326 Wrocław.
5.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy wymaganej, minimalnej gwarancji na elementy konstrukcyjne systemów wystawienniczych na okres 24 miesięcy oraz gwarancji na powierzchnię tekstylną z wydrukiem na okres minimum 18 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
6.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować gwarancję oraz reklamację w ciągu 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13894,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13894,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13894,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Icon S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242793177

7.3.3) Ulica: Piekarska 109

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13894,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.