eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: 17 7729019 w 21

1.4.8.) Numer faksu: 17 7729019 w 28

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123450

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00118051/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania pn.: „Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie nie dzieli się na części.
b) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 44 szt. laptopów z oprogramowaniem antywirusowym, pakietem biurowym i z udzieleniem gwarancji minimum na 24 m-ce.
c) Szczegółowa specyfikacja w OPZ – zał. Nr 10 do SWZ
d) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z niniejszym zamówieniem powinny być przedłożone do Urzędu Gminy minimum na 3 dni przed planowanym zamówieniem / dostarczeniem dostaw do Zamawiającego.
e) Sporządzając ofertę na dostawy należy zaoferować urządzenia/rozwiązania nie gorsze, tj. posiadające nie mniejszą funkcjonalność i zakresy pracy niż te wymagane OPZ (nie gorsze = równoważne).
f) Szczegółowe wytyczne do realizacji zamówienia znajdują się w załączonym do dokumentacji postepowania OPZ – zał. 10 do SWZ - udostępnionym na miniportalu.
g) Wymaga się aby dostawy były objęte gwarancją minimum przez 24 m-ce.
h) Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24-mce, oferta z gwarancją na krótszy okres zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
i) Przewiduje się możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego, wskazuje się, że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 30 szt. zakresu pierwotnego umowy/niniejszego przetargu.

4. Szczegółowo zakres dostaw/robót opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) Załączonych kalkulacjach - zał. 12.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kody CPV:
Główny:
30213100-6 Komputery przenośne
Dodatkowe:
48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Jeżeli gdziekolwiek w OPZ oraz w kalkulacji cenowej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania (funkcjonalność) określone przez Zamawiającego - dotyczy to również wszelkich opisów OPZ w postaci Polskich Norm i KNR - ów
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.
9. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.
15. Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu, warunków i warunków finansowych realizacji zawiera wzór umowy.
Okres realizacji zamówienia - do 21 dni, płatność do 30 dni od wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.
Jeżeli zostanie ustanowiony podwykonawca to wówczas zgodnie z art. 437 ust 1 pkt 4) pzp oraz art. 447 ust. 1 pkt 1) warunkiem zapłaty, przez Zamawiającego, drugiej i następnych części należnego wynagrodzenia za odebrane elementy zamówienia jest przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 464 ust. 1 ustawy PZP, biorącym udział w realizacji odebranych elementów zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania pn.: „Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie nie dzieli się na części.
b) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 44 szt. laptopów z oprogramowaniem antywirusowym, pakietem biurowym i z udzieleniem gwarancji minimum na 24 m-ce.
c) Szczegółowa specyfikacja w OPZ – zał. Nr 10 do SWZ
d) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z niniejszym zamówieniem powinny być przedłożone do Urzędu Gminy minimum na 3 dni przed planowanym zamówieniem / dostarczeniem dostaw do Zamawiającego.
e) Sporządzając ofertę na dostawy należy zaoferować urządzenia/rozwiązania nie gorsze, tj. posiadające nie mniejszą funkcjonalność i zakresy pracy niż te wymagane OPZ (nie gorsze = równoważne).
f) Szczegółowe wytyczne do realizacji zamówienia znajdują się w załączonym do dokumentacji postepowania OPZ – zał. 10 do SWZ - udostępnionym na miniportalu.
g) Wymaga się aby dostawy były objęte gwarancją minimum przez 24 m-ce.
h) Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24-mce, oferta z gwarancją na krótszy okres zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
i) Przewiduje się możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego, wskazuje się, że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 30 szt. zakresu pierwotnego umowy/niniejszego przetargu.

4. Szczegółowo zakres dostaw/robót opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) Załączonych kalkulacjach - zał. 12.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kody CPV:
Główny:
30213100-6 Komputery przenośne
Dodatkowe:
48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Jeżeli gdziekolwiek w OPZ oraz w kalkulacji cenowej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania (funkcjonalność) określone przez Zamawiającego - dotyczy to również wszelkich opisów OPZ w postaci Polskich Norm i KNR - ów
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.
9. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.
15. Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu, warunków i warunków finansowych realizacji zawiera wzór umowy.
Okres realizacji zamówienia - do 21 dni, płatność do 30 dni od wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.
Jeżeli zostanie ustanowiony podwykonawca to wówczas zgodnie z art. 437 ust 1 pkt 4) pzp oraz art. 447 ust. 1 pkt 1) warunkiem zapłaty, przez Zamawiającego, drugiej i następnych części należnego wynagrodzenia za odebrane elementy zamówienia jest przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 464 ust. 1 ustawy PZP, biorącym udział w realizacji odebranych elementów zamówienia.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

W ogłoszeniu w punktcie 2 . h) w dziale 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia usuwa się zwrot :"rękojmi"

z uwagi na potrzebę doprecyzowania i uspójnienia zapisów dokumentacji zamówienia dokonuje się następujących zmian:
I. W załączniku nr 9 do SWZ– wzorze umowy, dokonuje się następujących zmian:
1. W paragrafie 5:
• skreśla się zapisy ust. od 6 do 15;
• ust. 16 otrzymuje następujące nowe brzmienie: „Za zobowiązania wobec Podwykonawców odpowiada samodzielnie Wykonawca.”
2. W paragrafie 7 skreśla się zapisy ust. 5.
3. W paragrafie 8 ust. 3 otrzymuje nowe brzmienie:” Termin zapłaty faktur Wykonawcy (licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowych faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi) wynosi do 30 dni i nastąpi przelewem na konto Wykonawcy ………………. w banku ……………..
Termin 30 dni nie obowiązuje i zapłata może być wstrzymana w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w paragrafie 15 ust. 5,6,7 .”
4. W paragrafie 8 ust. 8 otrzymuje nowe brzmienie:”. Wyliczenie dostaw „zaniechanych” w stosunku do przewidzianych OPZ odbywało się będzie na następujących zasadach: w przypadku odstąpienia od całego elementu określonego w ofertowej kalkulacji cenowej (zał. 12 do SWZ) nastąpi odliczenie wartości tego elementu od ogólnej wartości przedmiotu zamówienia i usunięcie tej pozycji i pomniejszenie wartości umowy z zachowaniem cen jednostkowych ofertowych. Zmniejszenie ilości dostaw będzie skutkowało obniżeniem wynagrodzenia umownego do wartości i ilości faktycznie zrealizowanych dostaw, z zachowaniem cen jednostkowych ofertowych.”
5. Paragraf 14 otrzymuje nowe brzmienie :” Na elementy stanowiące przedmiot niniejszej umowy ustala się okres gwarancji, który wynosi …………. miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru końcowego. (w zależności od zapisów oferty).”
6. Paragraf 15 ust. 1, zdanie 1 otrzymuje następujące nowe brzmienie :” Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w paragrafie 12 ust. 6 niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:”…
7. Paragraf 15 ust. 1, pp c) otrzymuje następujące nowe brzmienie :” c) za nieterminowe wykonanie napraw w okresie gwarancji - w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 6 za każdy dzień zwłoki licząc od ustalonego przez Zamawiającego w protokole z oględzin terminu do dnia wpływu do Zamawiającego pisemnego zgłoszenia do odbioru wykonanych usterek, zgłoszenie napraw do odbioru kończy bieg okresu naliczania kar umownych tylko wówczas, gdy zostanie zaakceptowane przez Zamawiającego i potwierdzone protokołem odbioru usterek.”…
Tekst przekreślony należy uznać za wykreślony z zobowiązań umownych.

II. W SWZ dokonuje się następujących zmian:

1. W dziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , s4 punkt h) otrzymuje następujące nowe brzmienie: „ h) Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24-mce, oferta z gwarancją na krótszy okres zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.”

III. W zał. 1 do SWZ (formularz ofertowy s.19 ) dokonuje się następujących zmian:

1. Punkt 7 otrzymuje następujące nowe brzmienie: „7. Udzielamy gwarancji na wykonane zamówienie na okres : ................... mies. licząc od daty protokołu odbioru końcowego (Uwaga: wg SWZ minimalny okres gwarancji to 24 miesiące – wymaganie obowiązujące w tym postępowaniu). Oświadczamy, że w przypadku nie wypełnienia ww. pozycji w wykropkowanym miejscu deklarujemy, że udzielamy 24 miesięcznej gwarancji zgodnie z warunkami zawartym w SWZ.”
Jednocześnie informuje się, że w przypadku skorzystania przez Wykonawcę z niezmienionego w tym zakresie formularza oferty, Zamawiający będzie traktował ofertę jako prawidłową i nie będzie egzekwowany w umowie zapisu dot. rękojmi.
Publikuje się na stronie miniportalu wersję SWZ po zmianie nr 1 z 14.04.2022 r. Zmienione miejsca oznacza się w tekście kolorem niebieskim . Wymagane jest udzielenie jedynie gwarancji, Zamawiający rezygnuje ze świadczenia rękojmi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.