eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019 w 21

1.5.8.) Numer faksu: 17 7729019 w 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56958bed-b73a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

frowym – Granty PPGR Umowa o powierzenie grantu nr 2826/2022 w ramach POPC na lata 2014-2020. Oś priorytetowa V działanie 5. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118051/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.136.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160490,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania pn.: „Zakup komputerów typu laptop w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie nie dzieli się na części.
b) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 44 szt. laptopów z oprogramowaniem antywirusowym, pakietem biurowym i z udzieleniem gwarancji minimum na 24 m-ce.
c) Szczegółowa specyfikacja w OPZ – zał. Nr 10 do SWZ
d) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z niniejszym zamówieniem powinny być przedłożone do Urzędu Gminy minimum na 3 dni przed planowanym zamówieniem / dostarczeniem dostaw do Zamawiającego.
e) Sporządzając ofertę na dostawy należy zaoferować urządzenia/rozwiązania nie gorsze, tj. posiadające nie mniejszą funkcjonalność i zakresy pracy niż te wymagane OPZ (nie gorsze = równoważne).
f) Szczegółowe wytyczne do realizacji zamówienia znajdują się w załączonym do dokumentacji postepowania OPZ – zał. 10 do SWZ - udostępnionym na miniportalu.
g) Wymaga się aby dostawy były objęte gwarancją minimum przez 24 m-ce.
h) Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24-mce, oferta z gwarancją na krótszy okres zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
i) Przewiduje się możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego, wskazuje się, że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 30 szt. zakresu pierwotnego umowy/niniejszego przetargu.

4. Szczegółowo zakres dostaw/robót opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) Załączonych kalkulacjach - zał. 12.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kody CPV:
Główny:
30213100-6 Komputery przenośne
Dodatkowe:
48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Jeżeli gdziekolwiek w OPZ oraz w kalkulacji cenowej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania (funkcjonalność) określone przez Zamawiającego - dotyczy to również wszelkich opisów OPZ w postaci Polskich Norm i KNR - ów
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.
9. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.
15. Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu, warunków i warunków finansowych realizacji zawiera wzór umowy.
Okres realizacji zamówienia - do 21 dni, płatność do 30 dni od wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.
Jeżeli zostanie ustanowiony podwykonawca to wówczas zgodnie z art. 437 ust 1 pkt 4) pzp oraz art. 447 ust. 1 pkt 1) warunkiem zapłaty, przez Zamawiającego, drugiej i następnych części należnego wynagrodzenia za odebrane elementy zamówienia jest przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 464 ust. 1 ustawy PZP, biorącym udział w realizacji odebranych elementów zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144067,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144987,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144067,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272

7.3.3) Ulica: Legionów 31

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-111

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144067,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-07

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W celu ujednolicenia numeracji zamówień (numer referencyjny) dla niniejszego zamówienia przyporządkowuje się dodatkowy numer: RG.271.2.2022.JC

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.