Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044223/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00053814/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123176 z dnia 2021-07-22 | 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Wydrukowanie roll’upów o tematyce prewencyjnej oraz dostarczenie do 16 Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5926420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ezamowienia.krus.gov.pl/krus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydrukowanie roll’upów o tematyce prewencyjnej oraz dostarczenie do 16 Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecc7a614-a345-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013736/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wydrukowanie oraz dostarczenie roll'upów o tematyce prewencyjnej do 16 Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044223/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie roll’upów o tematyce prewencyjnej
oraz dostarczenie do 16 Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS.
2. Na przedmiot zamówienia składają się: 
- 901 sztuk  roll”upów o wymiarach  1 m (szerokość kasety) x 2 m (wysokość) - 8 tematów 
- 63 sztuki roll’upów o wymiarach 1,5 m (szerokość kasety) x 2 m (wysokość) - 9 tematów.
3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Odbiorców.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od zawarcia umowySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184421,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330640,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
| 2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi | 
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostawa podręcznego spektrometru mas do wykrywania i identyfikacji substancji chemicznych, materiałów wybuchowych i chemicznych środków bojowych
- Dostawa systemu elektronicznego poczty e-mail dla domeny itwl.pl, wraz z mechanizmami podwójnej autentykacji.
- Usługa udostępnienia i obsługi systemu do mass mailingu
- Przewóz pracowników na terenie m. st. Warszawy
- Dostawa sprzątu dydaktycznego (bujaki / baseny z kulkami)- w podziale na części
- Dostawa, montaż i instalacja szaf typu RACK z akcesoriami i gwarancją przez 60 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi w zakresie zapewnienia Systemu Centralnego Wydruku (SCW) i dzierżawy urządzeń drukujących" - powt.
- Druk, oprawa oraz dostarczenie publikacji do siedziby Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie
- Usługa druku gry edukacyjnej "Rowerowa Odyseja - szlakiem Małopolski Zachodniej".
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Kalendarze książkowe i biurkowe dla UMG na rok 2026
- Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








