eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówBieżące utrzymanie dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff88ed6e-f0d8-4360-acbc-d3ba06580edc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasad. prawne: art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Uzasad. faktyczne: Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zam. podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych . W sekcji IV pkt 4.2.14 ogłoszenia o zam. dla zamówienia podstawowego (zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.04.2025 r. pod nr: 2025/BZP 00199269/01), jak również w rozdziale 29 SWZ dla tego zamówienia, Zamawiający przewidział uprawnienie wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W wartości zamówienia podstawowego, uwzględniono także wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp , a rodzaj robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowalnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowy zakres został skosztorysowany przez Wykonawcę z zastosowaniem wskaźników (cen) użytych przez niego przy sporządzaniu oferty złożonej w ramach zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6737c527-3a34-48e1-be6d-05bd7ce61454

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.6.2025.KJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych w następującym zakresie:
a) remont nawierzchni tłuczniowych polegający na wyrównaniu istniejącej nawierzchni oraz uzupełnieniu 5 cm tłucznia 0,00- 31,5 mm (materiał Wykonawcy) - 2950 m2 w następujących lokalizacjach:
- ul. Osiedlowa, Podańsko 750 m2,
- ul. Anny Jagiellonki, Kliniska Wielkie 200 m2,
- ul. Spokojna, Podańsko 1500 m2,
- dz. dr. Nr 179, obręb Stawno 300 m2,
- ul. Bosmańska, Lubczyna 200 m2.

b) .remont nawierzchni z destruktu asfaltowego polegający na uzupełnienie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 5 cm (materiał wykonawcy) - 2040 m2 w lokalizacji ul. Dębowa, Rurzyca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81333,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81333,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81333,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8561829705

7.3.3) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81333,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.