eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceKompleksowa usługa tłumaczeń pisemnych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa tłumaczeń pisemnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3497276

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bfluder@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa tłumaczeń pisemnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb144a6-bbf7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030579/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa w zakresie tłumaczeń pisemnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Doskonałość dydaktyczna uczelni” nr POWR.03.04.00-00-P023/21 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cb144a6-bbf7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej bfluder@ujk.edu.pl . Szczegóły zostały opisane w Rozdziale X SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zostały opisane w Rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 356000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na tłumaczeniu pisemnym wewnętrznych aktów normatywnych wydawanych na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach z języka polskiego na język angielski oraz z języka polskiego na język ukraiński.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ad.1) Cena oferty
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 60 pkt.
Maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, otrzyma oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz którego oferta nie podlega odrzuceniu i który zaproponował najniższą ceną brutto za realizację zamówienia. Każda następna oferta otrzyma odpowiednio mniej punktów, zgodnie ze wzorem:
C = (Cn / Co) x40 pkt
gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Co – cena oferty ocenianej (brutto)

Ad.2) Potencjał kadrowy – liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2a do SWZ pn.: „Formularz rzeczowo-cenowy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt.
Uwaga! Te same osoby muszą być wskazane do realizacji przedmiotu zamówienia w „Wykazie osób” składanym na wezwanie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W kryterium Potencjał kadrowy – liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna punkty wyłącznie za dodatkowy, wykraczający poza min. potencjał kadrowy określony w warunku udziału
w postępowaniu tj. powyżej 4 osób spełniających warunek udziału w postępowaniu skierowanej do realizacji zamówienia. Punkty zostaną przyznane zgodnie ze schematem:
4 osoby skierowane do realizacji zamówienia – 0 pkt
5 osób skierowanych do realizacji zamówienia –20 pkt
6 i więcej osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40 pkt
Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie w wyżej określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty według poniższego wzoru: S = Ad. 1) + Ad. 2)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy – liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
1) posiada doświadczenie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej:
 dwie usługi polegające na wykonaniu tłumaczenia pisemnego na język angielski dokumentów
o charakterze prawnym, obejmujące minimum 300 przetłumaczonych stron. Za jedną stronę tekstu tłumaczenia uznaje się stronę zawierającą 1800 znaków ze spacjami zliczonych w dokumencie przetłumaczonym;
 dwie usługi polegające na wykonaniu tłumaczenia pisemnego na język ukraiński dokumentów o charakterze prawnym, obejmujących minimum 300 przetłumaczonych stron. Za jedną stronę tekstu tłumaczenia uznaje się stronę zawierającą 1800 znaków ze spacjami zliczonych w dokumencie przetłumaczonym.
ŁĄCZNIE MINIMUM 4 USŁUGI.
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia:
• Minimum dwóch tłumaczy języka angielskiego, z których każdy spełnia poniższe wymagania:
 w przypadku tłumacza, którego rodzimym językiem jest język polski posiadanie minimum tytuł magistra filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej (język wiodący – angielski) poświadczony stosownym oświadczeniem lub kwalifikacje językowe poświadczone stosownym oświadczeniem stwierdzającym znajomość języka angielskiego na poziomie C2 zgodnie ze skalą biegłości językowej według Rady Europy lub równoważny,
 w przypadku Wykonawcy, którego rodzimym językiem jest język angielski posiadanie tytułu magistra filologii polskiej poświadczone stosownym oświadczeniem lub kwalifikacje językowe poświadczone stosownym oświadczeniem stwierdzającym znajomość języka polskiego na poziomie C2 zgodnie ze skalą biegłości językowej według Państwowej Komisji do spraw Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub równoważny oraz
 dokonywał tłumaczeń tekstów z języka polskiego na język angielski z zakresu zadań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia o łącznej liczbie stron przetłumaczonych nie mniejszej niż 300, poświadczonych stosownym oświadczeniem (Osoba podana z imienia i nazwiska w wykazie osób)
• Minimum dwóch tłumaczy języka ukraińskiego, z których każdy spełnia poniższe wymagania:
 w przypadku Wykonawcy, którego rodzimym językiem jest język polski posiadanie tytuł magistra filologii ukraińskiej lub lingwistyki stosowanej (z językiem ukraińskim) poświadczony stosowanym oświadczeniem lub kwalifikacje językowe poświadczone stosownym oświadczeniem stwierdzającym znajomość języka ukraińskiego na poziomie C2 zgodnie ze skalą biegłości językowej według Rady Europy lub równoważny,
 w przypadku Wykonawcy, którego rodzimym językiem jest język ukraiński, posiadanie tytuł magistra filologii polskiej lub lingwistyki stosowanej (z językiem polskim), poświadczony stosowanym oświadczeniem lub posiadanie kwalifikacji językowych poświadczonych stosownym oświadczeniem stwierdzającym znajomość języka polskiego na poziomie C2 zgodnie ze skalą biegłości językowej według Państwowej Komisji do spraw Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub równoważny oraz
 dokonał tłumaczeń tekstów z języka polskiego na język ukraiński z zakresu zadań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia o łącznej liczbie stron przetłumaczonych nie mniejszej niż 300, poświadczonych stosownym oświadczeniem,
Uwaga!! Przedmiot zamówienia będzie mógł być realizowany tylko przez osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie i spełniające warunki określone w treści SWZ. Wykonawca, w celu sprawnej realizacji poszczególnych umowy może podać większą liczbę osób, które przewiduje do wykonania przedmiotu umowy, z tym, że każda z osób winna spełniać warunki określone w SWZ. Zamawiający nie dopuszcza spełnienia (łączenia) przez jedną wskazaną osobę warunków określonych powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i następujących podmiotowych środków dowodowych: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i następujących podmiotowych środków dowodowych:
-wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz dołączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
-wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 2 do SWZ (interaktywny formularz dostępny na Platformie e-Zamówienia);
2) formularza rzeczowo-cenowego – Załącznik Nr 2a do SWZ;
3) oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 1) stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
4) oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 2) stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy), stanowiące załącznik nr 7 do SWZ;
6) oświadczenia składane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
7) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania oferty;
8) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
9) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XIII ust. 6 (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informację zostały określenie w rozdziale XX SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformyd: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z dnia 15 kwietnia 2022 r.), zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach”. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.