Og³oszenie z dnia 2022-04-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga zorganizowania wyjazdu wakacyjnego dla dzieci i m³odziezy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665433
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Edwarda Windakiewicza 9 lokal 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48146119740
1.5.8.) Numer faksu: +48146119740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pcpr.bochnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga zorganizowania wyjazdu wakacyjnego dla dzieci i m³odziezy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6431906f-bbbf-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00122958
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00041932/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³uga zorganizowania wyjazdu wakacyjnego dla dzieci z pieczy zastêpczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie rodziny y systemu pieczy zastêpczej w Powiecie Bocheñskim
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6431906f-bbbf-11ec-97c7-b646b0ba23df3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu portalu ezamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu ezamowienia dostêpnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, okre¶lone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy e-Zamówienia przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formu¬larzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem ePUAP oraz udostêpnionego przez Platformê e-Zamówienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej”.
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy”. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni,m,410532,2022.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia; we wszelkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przez PCPR i w celu realizacji swoich praw mog± siê Pañstwo skontaktowaæ siê z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostêpnym pod adresem e-mail: iod@iods.pl, pisemnie na wskazany powy¿ej adres siedziby PCPR lub osobi¶cie w siedzibie PCPR; Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd±: - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Us³uga zorganizowania wyjazdu wakacyjnego dla dzieci i m³odzie¿y”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp”), znak: RPO.271.2.1.2021; - w celu zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym wykonawc±, dokonywania p³atno¶ci – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO; -w celu realizacji obowi±zków prawnych, zwi±zanych z realizowan± umow±, w tym obowi±zków ksiêgowych i archiwizacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. -odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz uprawnione organy kontrolne;-odbiorc± danych osobowych mo¿e byæ tak¿e Instytucja Zarz±dzaj±ca i Po¶rednicz±c± w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastêpczej w Powiecie Bocheñskim”; -dane osobowe mog± byæ tak¿e przekazywane podmiotom przetwarzaj±cym je na zlecenie Administratora, jak np. dostawcy us³ug IT; -Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji okre¶lonym w art. 140 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiaj±cego wspólne przepisy dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiaj±cego przepisy ogólne dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylaj±cego rozporz±dzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 347, str. 320 z pó¼n. zm.), w zale¿no¶ci od tego, który z tych okresów nast±pi pó¼niej; -obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencj± niepodania danych bêdzie brak mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w niniejszym postêpowaniu;-w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiadaj± Pañstwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO; -nie przys³uguje Pañstwu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.PS.271.2.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu wakacyjnego dla maksymalnie 44 dzieci i m³odzie¿y w wymiarze 6 dób dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastêpczej w Powiecie Bocheñskim, tj. dzieci i m³odzie¿y od 7 do 17 lat, bêd±cych wychowankami rodzinnej pieczy zastêpczej z terenu Powiatu Bocheñskiego oraz maksymalnie 3 osoby z kadry Zamawiaj±cego.
W grupie wychowanków mog± byæ osoby posiadaj±ce orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci, maksymalnie 4 osoby. S± to dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, tj. uczniowie szkó³ podstawowych i ponadpodstawowych. W¶ród nich s± dzieci i m³odzie¿ posiadaj±ce orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci z powodu zaburzeñ psychicznych. Osoby nie maj± problemów z przemieszczaniem siê, poruszaj± siê samodzielnie.
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ diagnozê potrzeb uczestniczek/uczestników projektu oraz opinie Zespo³u ds. pieczy zastêpczej, jako kryterium naboru do udzia³u w wyje¼dzie wakacyjnym. Osoby skierowane deklaruj± chêæ wyjazdu poza miejsce zamieszkania. Celem wyjazdu jest udzia³ w zorganizowanej formie czasu wolnego, ale tak¿e wzmocnienie samodzielno¶ci oraz zaradno¶ci osobistej uczestniczek i uczestników projektu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55243000-5 - Us³ugi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-11 do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
1) oferta spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± Specyfikacj±,
2) oferta zosta³a z³o¿ona, w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie,
3) wykonawca przedstawi³ ofertê zgodn± co do tre¶ci z wymaganiami Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê ¿e 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i wagami procentowymi:
1) Cena - 60%
2) Do¶wiadczenie w realizacji us³ugi - 40%
4. Sposób oceny ofert
1) Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
gdzie:
K1 - liczba punktów w kryterium ceny
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród z³o¿onych ofert
Co - cena oferty rozpatrywanej
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania przez Wykonawcê w kryterium „Cena” wynosi 60 punktów.
2) Punkty za kryterium „Do¶wiadczenie w realizacji us³ugi”
Do¶wiadczenie w realizacji us³ugi nale¿y podaæ w formularzu stanowi±cym za³±cznik do SWZ
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania przez Wykonawcê w kryterium „Do¶wiadczenie w realizacji us³ugi” wynosi 40 punktów, wed³ug poni¿szych zasad punktacji:
Ilo¶æ zrealizowanych us³ug Liczba przyznawanych punktów w kryterium Do¶wiadczenie w realizacji us³ugi
Co najmniej 2 us³ugi 10 pkt
3 us³ugi – 4 us³ugi 20 pkt
5 us³ugi – 6 us³ug 30 pkt
7 us³ug i wiêcej 40 pkt
5. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierowa³ siê bêdzie ogóln± punktacj±, obliczon± jako suma punktów osi±gniêtych przez Wykonawcê w ka¿dym z kryteriów na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
K = K1 + K2
gdzie:
K - liczba punktów przyznanych ofercie
K1 - liczba punktów w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów w kryterium „Do¶wiadczenie w realizacji us³ugi”
6. Punktacja bêdzie obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
7. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które zostan± okre¶lone jako zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w niniejszej SWZ.
8. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie Wykonawcy:
a) oczywiste omy³ki pisarskie,
b) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z SWZ, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci ofert, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
9. Wynik przedstawiany bêdzie w punktach. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
10. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
11. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertę̂ w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
12. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenia a wskazany Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. O¶wiadczenia o których mowa w ust. 1 nale¿y z³o¿yæ zgodnie z odpowiednim wzorem stanowi±cym za³±czniki do SWZ. O¶wiadczenia te dla podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³adane s± oddzielnie dla ka¿dego z tych podmiotów. O¶wiadczenia wraz z ofert± sk³adane s± w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Zezwolenia na organizacjê imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511 z pó¼n. zm)
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
a) Wykonanych us³ug:
- wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
• Co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na organizacji wyjazdu 7 dniowego zorganizowanego wypoczynku dla co najmniej 15 osób. Warto¶æ ka¿dej us³ugi wynios³a minimum 20.000 z³otych brutto
UWAGA:
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w tym referencje w³a¶ciwego dla organizatora Kuratorium O¶wiaty, potwierdzaj±ce do¶wiadczenie w zakresie organizacji kolonii dla dzieci.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji do zamówienia w szczególno¶ci odpowiedzialnych za opiekê nad dzieæmi i m³odzie¿± wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnieñ zawodowych.
UWAGA:
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce kwalifikacje.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³ w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (zakresie organizacji imprez turystycznych) na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego nie mniejsz± ni¿: 50000,00 z³otych.
6. Poleganie na zasobach innych podmiotów:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4), a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale V SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia:
a) Zezwolenie na organizacjê imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ust 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (tj. Dz. U. z 2022 poz 511 z pó¼n. zm)
b) Wykaz wykonanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug
c) Potwierdzenie, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
d) Wykaz kadry zatrudnionej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi do¶wiadczenie i kwalifikacje
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia:a) Zezwolenie na organizacjê imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ust 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (tj. Dz. U. z 2022 poz 511 z pó¼n. zm)
b) Wykaz wykonanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug
c) Potwierdzenie, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
d) Wykaz kadry zatrudnionej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi do¶wiadczenie i kwalifikacje
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych us³ug wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres us³ug.
2) Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy spowodowanych zmianami organizacyjnymi, wynikaj±cymi z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) zmiany polegaj±cej na rozszerzeniu programu wyjazdu (nie wp³ywaj±cej na cenê oferowan± przez Wykonawcê), bez zmiany ceny oferty,
b) zmiany osób realizuj±cych umowê pod warunkiem, ¿e osoby te bêdê spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ,
c) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. gdy obni¿y to koszty realizacji umowy) przy zachowaniu wymagañ okre¶lonych w SWZ.
d) zmiany terminu realizacji umowy z powodu wyst±pienia „si³y wy¿szej”. Pod pojêciem si³y wy¿szej Zamawiaj±cy rozumie okoliczno¶ci, które pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci s± nieprzewidywalne oraz, którym nie mo¿na zapobiec lub przeciwstawiæ siê skutecznie.
O braku mo¿liwo¶ci dotrzymania terminu Wykonawca obowi±zany jest niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego, okre¶laj±c jednocze¶nie nowy termin realizacji zamówienia.
e) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
f) zmian wynikaj±cych z wytycznych Ministerstwa Zdrowia, Pañstwowego Inspektoratu Sanitarnego lub innych instytucji publicznych zwi±zanych z pandemia COVID-19 lub jej mutacjami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodiznie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wy³apywanie bezdomnych zwierz±t z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej W Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej
- Dostawa wyposa¿enia dla Sekcji Pralni i Sekcji Higieny Szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. b³. Marty Wieckiej - (II)
- Zakup dwóch agregatów pr±dotwórczych mobilnych na przyczepie
- Sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci oraz artyku³ów spo¿ywczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodz±cego z robót górniczych w wyrobiskach do³owych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
wiêcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepe³nosprawnych do i z Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w D±browie"
- Organizacja i realizacja jednodniowych wyj¶æ uczniów do instytucji kultury w ramach przedsiêwziêcia Ministra Edukacji pod nazw± "Wyj¶cie z klas±"
- Przewóz uczniów do szkó³ i placówek o¶wiatowych na terenie gminy P±tnów w 2026 roku
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia na ¶wiadczenie us³ugi transportu drogowego osób z niepe³nosprawno¶ci± na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajêciowej w Radwanowicach
- "US£UGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do Szko³y Podstawowej w Radowie Ma³ym w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesiêcznych ulgowych uczniowskich
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





