eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER, ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER, ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER, ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97dec03b-a505-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065779/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy części zamiennych do pojazdów ogólnego przeznaczenia i silników do nich.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087493/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/WOG/D/Samoch./22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144538,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.
1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3
- w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.
4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.
5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.
6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 90363,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.
1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3
- w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.
4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.
5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.
6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 38223,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.
1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3
- w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.
4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.
5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.
6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 15952,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87952,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110339,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87952,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STARKOP Leszek Kucharski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092346250

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 74C

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87952,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37366,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54107,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37366,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTORPOL Sławomir Falkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390338805

7.3.3) Ulica: Traugutta 2

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37366,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19725,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32770,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19725,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "KAZAMOT-BIS" s.c. Grzegorz Kamiński i s-ka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092909670

7.3.3) Ulica: Kopernika 18A

7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19725,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.