Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057079/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Bobrówka gmina Laszki oraz dla obrębu ewidencyjnego Tapin gmina Rokietnica”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Bobrówka gmina Laszki oraz dla obrębu ewidencyjnego Tapin gmina Rokietnica”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1eccee7-ed92-449c-84bf-6a8a16252cec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039800/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Bobrówka, Tapin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi geodezyjno-kartograficzno-informatyczne obejmujące swoim zakresem wykonanie prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów, aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacją powiatowej bazy GESUT oraz bazy BDOT500, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa i modelami.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części.
3. Część nr 1 zamówienia pod nazwą: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT obrębu ewidencyjnego Bobrówka w jednostce ewidencyjnej Laszki” swoim zakresem obejmuje:
1) wykonanie prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla obrębu ewidencyjnego objętego modernizacją, w zakresie określonym w Projekcie modernizacji EGiB i Warunkach technicznych lub jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa lub konieczne dla należytego wykonania przedmiotu umowy, w tym projektu operatu opisowo-kartograficznego;
2) udział w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu ustalenia klasyfikacji gruntów;
3) wykonanie analiz, geodezyjnych pomiarów oraz obliczeń związanych z modernizacją EGiB w tym opracowanie operatów technicznych z wykonanych prac geodezyjnych oraz utworzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a ust. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151, z późn. zm.) dla obrębu objętego modernizacją wraz z przekazaniem plików w formacie GML i kcd;
4) udział w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a ust. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, modernizowanego obrębu, w tym udział w rozstrzyganiu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego;
5) dostarczenie pliku wymiany danych w formacie GML i kcd w celu zasilenia bazy danych EGiB rezultatami prac modernizacyjnych, zawierającymi w szczególności zmiany wynikające z uznania za zasadne uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego;
6) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jarosławiu w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji uległa zmianie powierzchnia lub oznaczenie;
7) wykonanie prac związanych z aktualizacją powiatowej bazy GESUT oraz bazy BDOT500 dla obrębu ewidencyjnego objętego modernizacją zgodnie z przepisami prawa;
8) przekazanie Zamawiającemu operatu technicznego zawierającego rezultaty wykonanych prac geodezyjnych związanych z aktualizacją bazy GESUT oraz bazy BDOT500 wraz z przekazaniem plików w formacie GML lub innym uzgodnionym z PODGiK w Jarosławiu;
9) dostarczenie pliku wymiany danych w formacie GML i kcd w celu aktualizacji baz danych GESUT i BDOT500 i harmonizacji tych baz ze zmodernizowaną bazą danych EGiB.
4. Ilościowy i jakościowy zakres prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych będących przedmiotem Część nr 1 zamówienia oraz założenia techniczne i warunki ich wykonania zawiera Opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ, w którego skład wchodzą:
1) Projekt modernizacji EGiB obrębu ewidencyjnego Bobrówka;
2) Warunki techniczne modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego Bobrówka.
5. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 1 zamówienia (wykonane usługi geodezyjno – kartograficzne – informatyczne) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) jeżeli to będzie konieczne, pozyskać własnym staraniem i na własny koszt, w odniesieniu do granicy obrębu będącej jednocześnie granicą Powiatu Jarosławskiego, wszystkie niezbędne materiały zgromadzone w części Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) będącej w dyspozycji sąsiedniego Powiatu;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9.1 do SWZ.
7. UWAGA: W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu Części nr 1 zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351810-4 - Usługi topograficzne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi geodezyjno-kartograficzno-informatyczne obejmujące swoim zakresem wykonanie prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów, aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacją powiatowej bazy GESUT oraz bazy BDOT500, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa i modelami.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części.
3. Część nr 2 zamówienia pod nazwą: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT obrębu ewidencyjnego Tapin w jednostce ewidencyjnej Rokietnica” swoim zakresem obejmuje:
1) wykonanie prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla obrębu ewidencyjnego objętego modernizacją, w zakresie określonym w Projekcie modernizacji EGiB i Warunkach technicznych lub jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa lub konieczne dla należytego wykonania przedmiotu umowy, w tym projektu operatu opisowo-kartograficznego;
2) udział w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu ustalenia klasyfikacji gruntów;
3) wykonanie analiz, geodezyjnych pomiarów oraz obliczeń związanych z modernizacją EGiB w tym opracowanie operatów technicznych z wykonanych prac geodezyjnych oraz utworzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a ust. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151, z późn. zm.) dla obrębu objętego modernizacją wraz z przekazaniem plików w formacie GML i kcd;
4) udział w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a ust. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, modernizowanego obrębu, w tym udział w rozstrzyganiu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego;
5) dostarczenie pliku wymiany danych w formacie GML i kcd w celu zasilenia bazy danych EGiB rezultatami prac modernizacyjnych, zawierającymi w szczególności zmiany wynikające z uznania za zasadne uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego;
6) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jarosławiu w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji uległa zmianie powierzchnia lub oznaczenie;
7) wykonanie prac związanych z aktualizacją powiatowej bazy GESUT oraz bazy BDOT500 dla obrębu ewidencyjnego objętego modernizacją zgodnie z przepisami prawa;
8) przekazanie Zamawiającemu operatu technicznego zawierającego rezultaty wykonanych prac geodezyjnych związanych z aktualizacją bazy GESUT oraz bazy BDOT500 wraz z przekazaniem plików w formacie GML lub innym uzgodnionym z PODGiK w Jarosławiu;
9) dostarczenie pliku wymiany danych w formacie GML i kcd w celu aktualizacji baz danych GESUT i BDOT500 i harmonizacji tych baz ze zmodernizowaną bazą danych EGiB.
4. Ilościowy i jakościowy zakres prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych będących przedmiotem Część nr 2 zamówienia oraz założenia techniczne i warunki ich wykonania zawiera Opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ, w którego skład wchodzą:
1) Projekt modernizacji EGiB obrębu ewidencyjnego Tapin;
2) Warunki techniczne modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego Tapin.
5. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 2 zamówienia (wykonane usługi geodezyjno – kartograficzne – informatyczne) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) jeżeli to będzie konieczne, pozyskać własnym staraniem i na własny koszt, w odniesieniu do granicy obrębu będącej jednocześnie granicą Powiatu Jarosławskiego, wszystkie niezbędne materiały zgromadzone w części Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) będącej w dyspozycji sąsiedniego Powiatu;
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9.2 do SWZ.
7. UWAGA: W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu Części nr 2 zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351810-4 - Usługi topograficzne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426682,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176382,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333566
7.3.3) Ulica: Targowa 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176382,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387181,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135987,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Projektowych „GEOMIAR” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003549
7.3.3) Ulica: Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac związana między innymi z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135987,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 215 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa rękawic jednorazowych, z tworzyw sztucznych oraz chirurgicznych.
- Modernizacja Budynku nr 2 - parter, II piętro
- Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, materiałów zużywalnych do badań immunohematologicznych w systemie mikrokolumnowym z dzierżawą,instalacją do syst. AMMS aut. analiz. immun. i wirówko-czytnika
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu- powtórka.
- Przebudowa sal chorych i łazienek na Oddziale Dziecięcym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna Gminy Czorsztyn w roku 2025
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Kasinie Wielkiej - Etap I - zlewnia potoku Kasinianka
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów Polski - ZAKRES 2
- Realizacja koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji placów zabaw wraz z nadzorem autorskim, z podziałem na zadania.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Szejwy w Dankowicach.
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT IV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.