Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 552393125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d885e779-9ec6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015773/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwodniającymi na terenie miasta Elbląga
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Uzasadnienie faktyczne: Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z poźn. zm) umożliwia powierzenie wykonania usług, dostaw lub robót budowlanych na rzecz podmiotu wewnętrznego, tj. udzielenie zamówień wewnętrznych (inhouse)
pomiędzy podmiotami sektora publicznego przy zastosowaniu trybu z wolnej ręki, pod warunkiem zajścia odpowiednich okoliczności. Gmina Miasto Elbląg jest Zamawiającym, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze powyższe możliwe jest powierzenie wykonywania przedmiotowych zadań Elbląskiemu Przedsiębiorstwu
Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg ul. Szańcowa
1, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki, tj. c.d. w sekcji VI.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.25.2022.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1551951,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga.
Główne miejsce świadczenia usług: Elbląg
2. Przedmiot zamówienia opisują niżej wymienione:
A. WYCENA ROBÓT KONSERWACYJNYCH
B. OGÓLNE SPECYFIKACJE TECHNICZNE
Zamawiający informuje, że WYCENA ROBÓT KONSERWACYJNYCH wymieniona w pkt A.
stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do ZdN oraz ogólne specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt
B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do ZdN.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) remonty cząstkowe nawierzchni jezdni:
a) bitumicznych,
b) betonowych,
c) tłuczniowych,
d) kamiennych,
e) gruntowych,
2) remonty cząstkowe nawierzchni chodników:
a) betonowych
b) kamiennych
c) bitumicznych
3) konserwację wpustów kanalizacji deszczowej,
4) konserwację i odtwarzanie rowów oraz urządzeń odwadniających pasy drogowe.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w WYCENIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 6 do ZdN oraz ogólnych specyfikacjach technicznych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 7 do ZdN.
4. Zakres, o którym mowa w pkt I. ppkt 3. ZdN stanowi główny przedmiot zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać.
5. Szczegółowy opis oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na remonty cząstkowe nawierzchni licząc od daty odbioru poszczególnych zleconych robót konserwacyjnych.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) obsługa maszyn i urządzeń technicznych,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu
zamówienia zgodnie z ogólnymi specyfikacjami technicznymi
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1902453,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1902453,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1902453,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367431388
7.3.3) Ulica: Szańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1902453,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegająca na dominującym
wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej spółki,
b) ponad 90% działalności Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z
ograniczona odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg ul. Szańcowa 1 dotyczy wykonywania zadań
powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Miasto Elbląg sprawującego nad spółką
bezpośrednią kontrolę; przedmiotowy procent działalności został ustalony na podstawie art. 214
ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą średniego przychodu za 3 lata
poprzedzające udzielenie zamówienia,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Mając na uwadze powyższe regulacje możliwe jest powierzenie wykonywania zadań wyżej
wymienionej spółce, gdyż spełnia ona przytoczone okoliczności umożliwiające udzielenie tego
zamówienia w trybie in-house.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Przebudowa konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym, instalacją odgromową i ślepą podłogą stropu strychowego w nieruchomości przy ul. Traugutta 66 w Elblągu
- Remont 10 lokali mieszkalnych do ponownego zasiedlenia w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych
- Modernizacja systemu ostrzegania i alarmowania poprzez demontaż starych syren mechanicznych oraz zakup i montaż nowoczesnych elektronicznych syren alarmowych (...)
- ZP/21/2025-Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na zakup i dostawę sprzętu kuchennego
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie Miasta Elbląga wraz z zapewnieniem opieki
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w nieruchomości przy ul. Fabrycznej 19 będącej w administrowaniu ZBK w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w 2025 roku
- "Budowa drogi wewnętrznej w obrębie działki nr 331/35, 815/7, 815/10, 331/6, w miejscowości Gralewo, gmina Santok"
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Świlcza oraz Gminy Trzebownisko - 2 zadania
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- Przebudowa drogi-budowa drogi dla pieszych-chodnika oraz budowa wyniesionego pobocza w ciągu dr. pow. Nr 1415R Tyczyn - Hermanowa - Straszydle w km od 6+340 do km 6+972 w m. Straszydle oraz Hermanowa
- Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 4076/5 w km 0+820 - 1+230 w miejscowości Osiek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.