eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno - naprawczych dachów budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno - naprawczych dachów budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 81 32 611; (91) 48-00-779

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno - naprawczych dachów budynków Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c7fe6d-9652-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/02/TP2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót budowlanych polegających na remontach oraz bieżącej konserwacji w zakresie pokryć dachowych, bieżące usuwanie awarii w postaci przecieków z dachu, czyszczenie rynien i rur spustowych, usuwanie śniegu, oblodzeń.
2. Zakres prac budowlanych dotyczący remontów oraz bieżącej konserwacji dachów dotyczy:
1) wszelkiego rodzaju pokryć dachowych;
2) rynien i rur spustowych;
3) wszelkich obróbek blacharskich;
4) bieżące usuwanie przecieków z dachów;
5) wymiana okien połaciowych;
6) zabezpieczanie miejsc przecieków z dachów;
7) usuwanie śniegu i oblodzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku do SWZ, pn.: „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261400-8 - Pokrywanie

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarsko-Blacharski Tomasz Szwabowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510017038

7.3.3) Ulica: Wieczorowskiego 18/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-793

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
cena - rozumiana jako Cena 1 (jednej) roboczogodziny obejmująca stawkę robocizny wraz z narzutami kosztów pośrednich i narzutami zysku: 69 zł netto + 23% VAT, tj. 84,87 zł brutto.
2. Umowa będzie obowiązywać na czas określony przez okres 12 miesięcy, albo do dnia wyczerpania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia - zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Terminy realizacji poszczególnych zleceń, w trakcie trwania umowy, będą określane w zleceniach na wykonanie tych prac. Zamawiający dopuszcza, że termin realizacji zlecenia może wykroczyć poza 12 miesięczny okres obowiązywania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.