eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice"PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "BUDOWA MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ STREFY PRZEMYSŁOWEJ W STARYM GOSTKOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: „BUDOWA MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ STREFY PRZEMYSŁOWEJ W STARYM GOSTKOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436785105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5e6c244-7a8a-404f-bdbd-f483b1224a14

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: „BUDOWA MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ STREFY PRZEMYSŁOWEJ W STARYM GOSTKOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e6c244-7a8a-404f-bdbd-f483b1224a14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054086/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:"Budowa modernizacja infrastruktury technicznej strefy przemysłowej w Starym Gostkowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256306,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywanych robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa modernizacja infrastruktury technicznej strefy przemysłowej w Starym Gostkowie”.
2. Zakres zadnia inwestycyjnego obejmuje:
2.1. rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Wartkowicach w zakresie zwiększenia przepustowości oczyszczalni ścieków poprzez budowę dwóch reaktorów SBR o objętości czynnej ok. 1500 m3 każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą m.in.: rurociągi technologiczne, systemy napowietrzania z dmuchawami, instalacje elektryczne i teletransmisyjne, sterowanie i automatykę, system kontrolno-rewizyjny, monitoring zewnętrzny, ciągi komunikacyjne, modernizacja odbiornika ścieków oczyszczonych (umocnienie rowu melioracyjnego);
2.2. budowę rezerwowego kolektora ściekowego pod rzeką Ner.
3. Pełny zakres zadania inwestycyjnego określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440766,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ ŚLUSARSKI SPECJALISTYCZNE BIURO INWESTYCYJNO-INŻYNIERSKIE "PROSTA PROJEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 37

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.1. Nadzór inwestorski będzie sprawowany przez Wykonawcę od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót
budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych oraz rozliczenia finansowego.
1.2. Przewidywany termin realizacji zadania inwestycyjnego: 18 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.