Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097952/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +4832287787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,79208,c750fcb6cf755a1aa681ed6c1253a9e2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63246142-ab4e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025291/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8063378,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na II Etapy w skład których wchodzi 5 części:
2.1. Część nr I - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bobrownikach ul. Słowackiego;
2.2. Część nr II - ,,Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni ulic Sowiej, Kawek i Sikorek w miejscowości Bobrowniki”;
2.3. Część nr III - ,,Budowa przepompowni ścieków przy ulicy Mickiewicza w Dobieszowicach oraz budowa przepompowni ścieków przy ulicy Słowików w Bobrownikach”;
2.4. Część nr IV - ,,Budowa sieci kanalizacji w zlewni ul. Leśnej w Wymysłowie”;
2.5. Część nr V - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni ulic Kościuszki w Siemoni i Wolności w Twardowicach”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. W zakresie Części nr I
Wykonanie Części nr I na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm z odcinkami przyłączy o średnicy 160 mm do posesji wraz ze studzienkami przyłączeniowymi zlokalizowanymi na działkach prywatnych. Ciąg kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur typu PVC jednowarstwowych z wydłużonym kielichem SDR 34 SN8 kl. S litych jednorodnych łączonych na uszczelkę gumową. Łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 260,00 mb (ɸ 200) + ok. 100,00 mb (ɸ160);
• odtworzenia nawierzchni dróg gminnych oraz powiatowych zgodnie z dokumentacją projektową i decyzjami Zarządcy dróg.
Szczegółowy opis Części nr I zawiera:
STWiORB – Załącznik nr 5a
Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 5b
Przedmiar robót – Załącznik nr 5c
3.2. W zakresie Części nr II
Wykonanie Części nr II na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm z odcinkami przyłączy o średnicy 160 mm do posesji wraz ze studzienkami przyłączeniowymi zlokalizowanymi na działkach prywatnych. Ciąg kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur typu PVC jednowarstwowych z wydłużonym kielichem SDR 34 SN8 kl. S litych jednorodnych łączonych na uszczelkę gumową. Łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 694,00 mb (ɸ 200) + ok. 243,00 mb (ɸ160);
• odtworzenia nawierzchni tymczasowych dróg gminnych na obszarze prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową;
• sieci kanalizacji tłocznej z rur ciśnieniowych PE 90x5,4 o długości ok. 173,00 mb;
• przepompowni ścieków z wyposażeniem, armaturą i układem sterowania wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączem energetycznym, sterowanie automatyką przepompowni należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu dwukierunkowego obsługiwanego przez operatora sieci kanalizacyjnej;
• sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 110 SDR 11 o długości ok. 986,00 mb;
• przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE40 SDR 11 o długości ok. 216,00 mb;
Szczegółowy opis Części nr II zawiera:
STWiORB – Załącznik nr 6a
Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 6b
Przedmiar robót – Załącznik nr 6c
UWAGA:
Część nr I oraz Część nr II stanowią Etap I w rozumieniu Program Inwestycji Strategicznych.
3.3. W zakresie Części nr III
Wykonanie Części nr III na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego będącej w posiadaniu Zamawiającego. (Część nr III w formule: „Zaprojektuj i wybuduj”)
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej zadania wraz z otrzymaniem prawomocnego postanowienia umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych w tym: przepompowni ścieków z wyposażeniem, armaturą i układem sterowania wraz z zagospodarowaniem terenu i modyfikacją istniejącego przyłącza energetycznego (dostosowanie do pracy dwóch równoległych przepompowni), sterowanie automatyką przepompowni należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu dwukierunkowego obsługiwanego przez operatora sieci kanalizacyjnej. Przepompownie należy włączyć do eksploatacji w czynnej sieci kanalizacji sanitarnej.
3.4. W zakresie Części nr IV
Wykonanie Części nr IV na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego będącej w posiadaniu Zamawiającego. (Część nr IV w formule: „Zaprojektuj i wybuduj”)
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej zadania wraz z otrzymaniem prawomocnego postanowienia umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie PFU, orientacyjne długości: łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 547,00 mb (ɸ 200) + ok. 221,00 mb (ɸ160); łączna długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi ok.: 640,00 mb (ɸ 90) + ok. 387,00 mb (ɸ63) + 1,00 szt. przepompownia sieciowa i ok. 5,00 szt .przepompowni przydomowych + odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych.
3.5. W zakresie Części nr V
Wykonanie Części nr V na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego będącej w posiadaniu Zamawiającego. (Część nr V w formule: „Zaprojektuj i wybuduj”)
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej zadania wraz z otrzymaniem prawomocnego postanowienia umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie PFU, orientacyjne długości: łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 2123,00 mb (ɸ 200) + ok. 1144,00 mb (ɸ160); łączna długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi ok.: 701,00 mb (ɸ 90) + 1,00 szt. przepompownia sieciowa + odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych.
UWAGA:
Część nr III, Część nr IV oraz Część nr V stanowią Etap II w rozumieniu Program Inwestycji Strategicznych.
UWAGA: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach zadania:
• kosztów zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem
i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w PODGiK w Będzinie. Dostarczyć Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z pozytywną weryfikacją wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
• kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót w drogach gminnych i powiatowych wraz z wykonaniem, uzgodnieniem i wdrożeniem tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania umowy;
• kosztów wynikających z odrębnych decyzji i uzgodnień z zarządcami dróg i gestorami mediów ( dotyczy dokumentacji sporządzanej na podstawie PFU);
• kosztów pracy sprzętu dla utrzymania czystości i porządku na drodze publicznej i terenie budowy;
• poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów;
• w przypadku braku możliwości zapewnienia dojazdu do posesji dla mieszkańców ulic, których dotyczy przedmiot zamówienia, Wykonawca robót ponosi koszty zapewnienia miejsca do parkowania pojazdów oraz nadzoru nad zaparkowanymi pojazdami;
• kosztów uzgodnień oraz uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
• kosztów wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
• uzyskanie w imieniu Inwestora potwierdzenia przyjęcia zakończenia robót/ uzyskania pozwolenia na użytkowanie w PINB Będzin dla każdej z wykonanych części robót;
• kosztów odwodnienia terenu na czas prowadzenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty ”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 08.04.2022 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu złożona została 1 oferta firmy ZTHU Stanisław Krupiński, ul. Wesoła 13, 42-263 Wrzosowa na cenę ofertową
13 367 358,82 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 10 000 000,00 PLN.
Cena złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której nie może zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W tym przypadku postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI BOBROWNIKI
- "Rozbiórka zabudowań byłego kółka rolniczego zlokalizowanego w Dobieszowicach na działce 309/8 wraz z zagospodarowaniem przedmiotowego terenu"
- Utworzenie żłobka w gminie Bobrowniki - filia w Siemoni
więcej: przetargi BOBROWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "Utwardzenie placu z kostki betonowej na działce 47/9 w Jodłownie"
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.