Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049818/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            „Wykonywanie przeglądów technicznych i pełnego zakresu napraw bieżących oraz okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych OCRM w Opolu”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2-4
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-367
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4413639
1.5.8.) Numer faksu: 77/4413645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3092e71-9969-4916-bc31-fdb7da7f806e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie przeglądów technicznych i pełnego zakresu napraw bieżących oraz okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych OCRM w Opolu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3092e71-9969-4916-bc31-fdb7da7f806e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046563/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Wykonywanie przeglądów technicznych i pełnego zakresu napraw bieżących oraz okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych OCRM w Opolu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów OCRM w Opolu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru  
   określają:
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ, 
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 10 do SWZ. 
3.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626530,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626530,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626530,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Georg and Baron - Henryk Baron, Agata Baron - spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160212301
7.3.3) Ulica: Oleska 99-101
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-233
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
GEORG AND BARON - HENRYK BARON, AGATA BARON - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma 
GEORG AND BARON - HENRYK BARON, AGATA BARON - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626530,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu med. spec. dla Pracowni Endowaskularnej, Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej, Onkologicznej i Małoinwazyjnej na bieżące potrzeby USK w Opolu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- D/94/2025 Zakup i dostawa elektrycznego samochodu dostawczego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- U/36/2025 Sukcesywny druk i dostawa świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów i materiałów uczelnianych
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
- DOSTAWA HEŁMÓW STRAŻACKICH Z LATARKAMI DO KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów sanitarnych oraz innych pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego
- "Naprawa i serwis samochodów służbowych będących w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy."
- Remont rozdzielnic elektrycznych przepompowni ścieków - DWK Kruszwica
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2026 r.
- Świadczenie usług napraw bieżących oraz obsług technicznych pojazdów służbowych dla jednostek Policji woj. Lubelskiego
- ZP/22/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








