Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 120
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80095760-a5dc-4288-a914-fe6c1b89dc76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012823/65/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Naprawy, remonty, przeglądy okresowe samochodów w 2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/105/TP/58/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 67 szt. samochodów różnych marek, 4 szt. Przyczep transportowych, 2 szt. Przyczep specjalnych (agregaty prądotwórcze) eksploatowanych w ZDM
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Toyota bZ4X
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Toyota C-HR
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Toyota AygoX
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginale części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia:
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 9 szt. samochodów służbowych ZDM marki Nissan w tym objętych gwarancją
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginale części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 10 szt. samochodów służbowych ZDM marki Renault w tym objętych gwarancją
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Renault Zoe
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Renault Arkana
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginale części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 7 szt. samochodów służbowych ZDM marki Ford objętych gwarancją
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Ford Transit
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Ford Tourneo Connect
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginale części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 4 szt. samochodów służbowych ZDM marki Dacia objętych gwarancją
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginale części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 9 szt. samochodów służbowych ZDM marki Kia objętych gwarancją
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Kia Rio
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu sam. Kia Niro EV
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginale części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2026 roku 9 szt. samochodów służbowych ZDM marki Toyota objętych gwarancją
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:1) Przedmiotem Umowy objęte jest prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegające na wykonywaniu w okresie realizacji umowy dodatkowej ilości w wysokości do 100 % takich samych usług i prac jak w ramach zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, do kwoty o której mowa w § 3 ust 2 pkt 2.2.
2) Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji tj. wystawienie Wykonawcy przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza wartość zamówienia podstawowego, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt. 2.1 umowy, zawierającego liczbę i rodzaj usług i prac do wykonania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty opisanej w pkt 1.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym w umowie.
6) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia dodatkowej umowy z Wykonawcą.
7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia umowy stosuje się odpowiednio, w tym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad i usterek, okresów gwarancji, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń mają w całości zastosowanie postanowienia umowy.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 10.12.2026 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 36
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji obsługi samochodów od siedziby ZDM przy ul. Gołdapskiej 7 w Warszawie
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne innych producentów oraz oryginalne części zamienne sygnowane logo producenta pojazdu dostępne w hurtowniach motoryzacyjnych
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na oryginalne części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
2.1.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności · związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną, co najmniej:
Część 1: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Część 2: 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Część 3: 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Część 4: 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Część 5: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Część 6: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Część 7: 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.2.1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie – wykonał (w przypadku usług lub dostaw okresowych lub ciągłych również wykonuje) następujące zamówienia:
dla części 1 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów elektrycznych samochodów osobowych i dostawczych różnych marek w ilości minimum 67 szt.
dla części 2 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów elektrycznych samochodów osobowych marki Nissan objętych gwarancją w ilości min. 9 szt.
dla części 3 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów elektrycznych i hybrydowych samochodów osobowych marki Renault w tym objętych gwarancją w ilości min. 10 szt.
dla części 4 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych i dostawczych marki Ford w tym objętych gwarancją w ilości min. 7 szt.
dla części 5 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Dacia w tym objętych gwarancją w ilości min. 4 szt.
dla części 6 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Kia w tym objętych gwarancją w ilości min. 9 szt.
dla części 7 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Toyota w tym objętych gwarancją w ilości min. 9 szt.
2.2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z poniższym wykazem:
Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób – Doświadczenie zawodowe (w latach) – podstawa dysponowania.
dla części 1:
1. Mechanik samochodowy - 4 osoby - 2 lata - podstawa dysponowania (umowa o pracę);
2. Elektryk samochodowy - 2 osoby - 2 lata - podstawa dysponowania (umowa o pracę);
3. Diagnosta podwoziowy - 2 osoby - 2 lata - podstawa dysponowania (umowa o pracę);
dla części 2,3,4,5,6,7:
1. Mechanik samochodowy - 2 osoby - 2 lata - podstawa dysponowania (umowa o pracę);
2. Elektryk samochodowy - 2 osoby - 2 lata - podstawa dysponowania (umowa o pracę);
3. Diagnosta podwoziowy - 2 osoby - 2 lata - podstawa dysponowania (umowa o pracę);
2.2.3. Wykonawca ma do dyspozycji następujące narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne:
W części 1:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 5 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i minimum 2 stanowiskami dla samochodów dostawczych o dmc do 3500 kg, wyposażone minimum 4 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg i minimum 2 podnośniki o udźwigu minimum 3500 kg;
2) co najmniej jedno stanowisko do diagnostyki podwozia, wyposażone w urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych, kontroli amortyzatorów oraz wykrywania luzów w zawieszeniu z funkcją wydruku pomiarów;
3) minimum jedno wielomarkowe urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 do OPZ dla części 1 w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900;
4) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf
5) minimum jedno stanowisko do naprawy układów wydechowych, wyposażone w urządzenie spawalnicze
6) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową
7) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
8) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy.
W części 2:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 5 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych, wyposażone minimum 5 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Nissan z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 do OPZ dla części 2,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Nissan.
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową
4) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół
5) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
W części 3:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 5 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych, wyposażone minimum 5 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Renault z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 do OPZ dla części 3,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Renault.
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
W części 4:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 2 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i minimum 2 stanowiskami dla samochodów dostawczych o dmc do 3500 kg wyposażone minimum 2 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg i minimum 2 podnośniki o udźwigu 3500 kg
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Ford z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 do OPZ dla części 4,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Ford.
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
W części 5:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 3 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych wyposażone minimum 3 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Dacia z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 do OPZ dla części 5,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Dacia.
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
(...)
UWAGA: ZE WZGLĘDU NA OGRANICZENIE ILOŚCI ZNAKÓW PEŁEN OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu
Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na
wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, tj.:
1.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1.1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku, gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty). Wyjaśnienie: zgodnie z art. 814 §1 ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, z późn.zm.), jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpoczyna się od dnia następującego po zawarciu umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia następnego po zapłaceniu składki lub jej pierwszej raty);
1.1.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g (dla wybranych części).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
1.1.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług / kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załączniki nr 3a, 3b
1.1.4. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załączniki nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f, 4g (dla wybranych części).;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:UWAGA:
Każdy dodawany w zakładce „OFERTY" dokument (załącznik) musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane, z zastrzeżeniami poniżej oraz z uwzględnieniem postanowień pkt 9.4. – 9.12. SWZ.
W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, należy złożyć pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (załącznik nr 1 do SWZ)
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ).
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 10.3., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 6 do SWZ).
4. Stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Oświadczenia oraz oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę
(z zastrzeżeniem odrębnych postanowień, w tym wskazanych w pkt 8.11 SWZ). Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz
z ofertą w oddzielnym pliku w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa, (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego) w postaci elektronicznej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w SWZ w Projektowanych Postanowieniach Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA: ZE WZGLĘDU NA OGRANICZENIE ILOŚCI ZNAKÓW PEŁEN OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wigilijnego dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2026 r.
- Usługa naprawy kontenerów mieszkalnych w Białej Podlaskiej
- DOSTAWA DEKORACJI ŚWIETLNYCH W FORMIE NAJMU DLA MIASTA ZIELONA GÓRA
- Świadczenie usług napraw bieżących oraz obsług technicznych pojazdów służbowych dla jednostek Policji woj. Lubelskiego
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego mroźni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23 - ZP/TP-16/25
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę parkomatów wraz z systemem do zarządzania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





