Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526470/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5532a68-8828-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.68.2022
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 593309,18
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zawarcie umowy ramowej na dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia i wykaz asortymentu oraz wymagania w zakresie realizacji zostały zawarte w TOM III SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia wskazał szacunkowe ilości zapotrzebowania na środki czystości, artykuły higieniczne i do utrzymania czystości zamawiane przez Zamawiającego w ostatnim czasie, które planowane są do zakupu w ramach umowy ramowej.
4. Określenie szacunkowej ilości asortymentu Przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nie stanowi jego zobowiązania zakupu wszystkich wskazanych pozycji i w wskazanych ilościach, w związku z czym, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilość asortymentu ponad wskazaną w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
5. Zamawiający każdorazowo w zamówieniach jednostkowych szczegółowo będzie określał wykaz i opis oraz ilość asortymentu wymaganego do zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
6. Ewentualne wskazanie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
7. Zamawiający wymaga aby oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynek polski zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, atesty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831000-6 - Preparaty piorące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2552,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2552,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2552,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORYTO JERZY "ADMOR" Przedsiębiorstwo Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9481758352
7.3.3) Ulica: Wierzbicka 58, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593309,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Cena 2552,79 PLN brutto to wartość brutto oferty po cenach jednostkowych asortymentu Przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie nasadzeń drzew w pasach drogowych oraz na terenach zieleni miejskiej w 2025 r., w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego(...)
- "Dostawa mebli laboratoryjnych oraz magazynowych - 3 części"
- Wykonanie wymiany nawierzchni na ul. Józefa Piłsudskiego wraz z remontem chodnika i uporządkowaniem pasa zieleni w ramach zadania budżetowego pn.: "Remont drogi gminnej (...)
- Renowacja boiska trawiastego w Zespole Szkół Nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Otwocku
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Cz. 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)" Cz. 2: (...)Cz. 3: (...)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Środki do utzrymania czystości
- Dostawa olejów, płynów oraz smarów lotniczych do obsługi (...), stacji radarowej i pojazdów techniki naziemnej oraz preparatów, olejów i produktów do czyszczenia i konserwacji broni palnej.
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej
- Dostawy materiałów do utrzymania czystości
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.