eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie merytoryczne trzech publikacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120154 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie merytoryczne trzech publikacji z zakresu planowania
i zagospodarowania przestrzennego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369267361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Trzech Krzyży 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-507

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpit.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie merytoryczne trzech publikacji z zakresu planowania
i zagospodarowania przestrzennego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10be0989-d4b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009751/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Opracowanie merytoryczne 3 publikacji w formie broszur informacyjnych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego - w ramach projektu "Zainspiruj naszą przestrzeń"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mrpit.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mrpit.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust.
2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 1 , przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 3.

3. Dokumenty elektroniczne, przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu, służącym złożeniu oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oferty wraz z załącznikami przez wykonawcę, jest Platforma dostępna pod adresem https://mrpit.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

4. W postępowaniu zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://mrpit.ezamawiajacy.pl w zakładce „Wiadomości”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dla wykonawcy dostępna jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://mrpit.ezamawiajacy.pl.

5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy:1) pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00);2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
7.1. komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
7.2.wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
7.3.podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

8. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.9.2021.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 278666,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Merytoryczne opracowanie publikacji poświęconej miejscowym planom rewitalizacji – zasadom ich tworzenia oraz korzyściom ich stosowania w obszarach rewitalizacji.

4.2.5.) Wartość części: 96000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73110000-6 - Usługi badawcze

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie, na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi). Dla dokonania oceny ofert, waga w kryteriach oceny określona w procentach, zostanie przeliczona na punkty: 1 procent odpowiada 1 punktowi. Ocenie podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Konspekt publikacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Merytoryczne opracowanie publikacji poświęconej tematyce ochrony środowiska w dokumentach planowania przestrzennego rangi gminnej.

4.2.5.) Wartość części: 89000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73110000-6 - Usługi badawcze

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie, na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi). Dla dokonania oceny ofert, waga w kryteriach oceny określona w procentach, zostanie przeliczona na punkty: 1 procent odpowiada 1 punktowi. Ocenie podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Merytoryczne opracowanie publikacji poświęconej zasadom ustalania odległości budynków i budowli od lasu w planach miejscowych.

4.2.5.) Wartość części: 93666,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73110000-6 - Usługi badawcze

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części zamówienia odrębnie, na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi). Dla dokonania oceny ofert, waga w kryteriach oceny określona w procentach, zostanie przeliczona na punkty: 1 procent odpowiada 1 punktowi. Ocenie podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:

Dla części I zamówienia:
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem składającym się co najmniej z czterech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających poniższe warunki:
1) ekspert w zakresie rewitalizacji, który:
a) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe związane bezpośrednio z teorią i praktyką rewitalizacji w jednostkach samorządu terytorialnego, w tym:
b) w ciągu ostatnich 5 lat był autorem lub współautorem minimum 2 dokumentów strategicznych przyjętych uchwałą rady gminy w zakresie mieszkalnictwa lub zagospodarowania przestrzennego uwzględniających rewitalizację,
c) w ciągu ostatnich 3 lat był autorem lub współautorem Gminnego Programu Rewitalizacji, opracowanego zgodnie z ustawą o rewitalizacji z 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 485), przyjętego uchwałą rady gminy.
2) ekspert w zakresie partycypacji, który: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe związane bezpośrednio z prowadzeniem działań w zakresie partycypacji społecznej, w tym w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził minimum 5 procesów konsultacji społecznych (rozumianych jako proces dialogu składający się z akcji informacyjnej, zbierania uwag w co najmniej dwóch formach i podsumowania ich w postaci sprawozdań i raportu)
w obszarze rewitalizacji, w tym co najmniej jeden pełny proces konsultacji społecznych zgodny z ustawą o rewitalizacji z 9 października 2015 r. w mieście o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys. osób i jeden pełny proces konsultacji społecznych zgodny z ustawą o rewitalizacji z 9 października 2015 r. w mieście o liczbie mieszkańców poniżej 100 tys. osób.
3) ekspert w zakresie planowania przestrzennego, który:
a) posiada wykształcenie wyższe zgodne z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.),
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako członek zespołu autorskiego był odpowiedzialny za wykonanie co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 10 ha na obszarach rewitalizacji, które zostały przyjęte przez radę gminy.
4) redaktor i korektor tekstu, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane bezpośrednio z redakcją i korektą tekstów naukowych lub specjalistycznych.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ekspertów, przy czym zespół ekspertów merytorycznych musi łącznie liczyć co najmniej 3 osoby.


Dla części II zamówienia:
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem składającym się co najmniej z czterech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających poniższe warunki:
1) ekspert w zakresie planowania przestrzennego, który:
a) posiada wykształcenie wyższe zgodne z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.),
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako członek zespołu autorskiego był odpowiedzialny za wykonanie co najmniej 2 opracowań, w tym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w granicach administracyjnych albo jego zmiany oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) ekspert w zakresie środowiska, który:
a) posiada wykształcenie wyższe zgodne z art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z póź. zm.),
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako członek zespołu autorskiego był odpowiedzialny za wykonanie co najmniej 2 opracowań z wymienionych poniżej:
- prognozy oddziaływania na środowisko do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy albo jego zmiany lub do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
- opracowania ekofizjograficznego.
3) ekspert w zakresie prawa, który:
a) posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie prawa,
b) posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2021 r. poz. 1098).
4) redaktor i korektor tekstu, który:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane bezpośrednio
z redakcją i korektą tekstów naukowych lub specjalistycznych.
Przez udział w opracowaniu dokumentów, o których mowa powyżej zamawiający rozumie bycie autorem lub współautorem dokumentu.
Dokumenty planistyczne powinny być przyjęte uchwałą rady gminy w przypadku studium, a opublikowane w dzienniku urzędowym województwa w przypadku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ekspertów, przy czym zespół ekspertów merytorycznych musi łącznie liczyć co najmniej 3 osoby.


Dla części III zamówienia:
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem składającym się co najmniej z trzech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe warunki:
1) ekspert w zakresie planowania przestrzennego, który:
a) posiada wykształcenie wyższe zgodne z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.),
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako członek zespołu autorskiego był odpowiedzialny za wykonanie co najmniej 2 opracowań, w tym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w granicach administracyjnych albo jego zmiany oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) ekspert w zakresie prawa który:
a) posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie prawa,
b) posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.) lub ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2021 r. poz. 1098).
3) redaktor i korektor tekstu, który:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane bezpośrednio
z redakcją i korektą tekstów naukowych lub specjalistycznych.

Przez udział w opracowaniu dokumentów, o których mowa powyżej zamawiający rozumie bycie autorem lub współautorem dokumentu.
Dokumenty planistyczne powinny być przyjęte uchwałą rady gminy w przypadku studium, a opublikowane w dzienniku urzędowym województwa w przypadku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ekspertów, przy czym zespół ekspertów merytorycznych musi łącznie liczyć co najmniej 2 osoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja zgodna z SWZ:

9.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
9.1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2.7.3 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego w pkt 8.1.1 SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy – na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Wykazu osób spełniających wymogi określone w pkt 8.1.2.4 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6a-c do SWZ – odpowiedniego dla części zamówienia na którą składana jest oferta.
Wykaz powinien także umożliwiać ocenę oferty w kryterium „doświadczenie osób”, zgodnie z opisami zawartymi w pkt. 14 SWZ, właściwymi dla części zamówienia na którą składana jest oferta.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Numeracja zgodna z SWZ:

5.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, niżej wyszczególnione opracowania dla poszczególnych części zamówienia, jako przedmiotowe środki dowodowe, na podstawie których Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 14 SWZ:
- dla części I: konspekt publikacji;
- dla części II: tekst rozdziału publikacji pt. „Ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości wynikające z potrzeb ochrony środowiska oraz ich przełożenie na dokumenty planistyczne gminy”;
- dla części III: tekst rozdziału publikacji pt. „Analiza obowiązujących przepisów, regulujących problematykę relacji przestrzennych pomiędzy lasem a obiektami budowlanymi, zarówno budynków jak i innych obiektów budowlanych, w tym obiektów liniowych będących elementem infrastruktury technicznej oraz możliwości adaptacji tych rozwiązań w planach miejscowych”
5.2. Wskazane wyżej opracowania muszą zostać sporządzone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, o której mowa w pkt 1.4 ppkt 2) SWZ.
5.3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazane wyżej przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, na te części zamówienia, na które składa ofertę. Zamawiający nie przewiduje możliwości wzywania Wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego. Brak złożenia wskazanego w pkt 5.1 SWZ przedmiotowego środka dowodowego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Numeracja zgodna z SWZ:

2.7. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
2.7.1. Formularz Ofertowy – dokument składany w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, o której mowa w pkt 1.4 ppkt 2) SWZ, wraz z wymaganymi załącznikami, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
 W przypadku złożenia oferty na innym formularzu, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku.
 Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 ustawy, tym samym brak złożenia Formularza ofertowego lub złożenie Formularza ofertowego niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy;
2.7.2. wadium nie jest wymagane;
2.7.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale 8 SWZ, sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ.
2.7.4. dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (forma pełnomocnictwa została wskazana w pkt pkt 1.4 ppkt 2) SWZ) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowaną w dokumencie rejestrowym wykonawcy;
2.7.5. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 8.5-8.6 SWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
2.7.6. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
2.7.7. przedmiotowe środki dowodowe – wskazane w pkt 5 SWZ;
2.7.8. podmiotowy środek dowodowy – na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Wykazu osób spełniających wymogi określone w pkt 8.1.2.4 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6a-c do SWZ – odpowiedniego dla części zamówienia na którą składana jest oferta.
Wykaz powinien także umożliwiać ocenę oferty w kryterium „doświadczenie osób”, zgodnie z opisami zawartymi w pkt. 14 SWZ, właściwymi dla części zamówienia na którą składana jest oferta.
2.7.9. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Numeracja zgodna z SWZ:

1.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) muszą spełniać następujące wymogi:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo – dokument wytworzony w postaci elektronicznej – musi zostać złożone wraz z ofertą i oprócz identyfikacji pełnomocnika powinno zawierać także informacje wskazujące o:
a) postępowaniu, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby.
3) pełnomocnictwo to musi być udzielone przez każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentowania każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy)
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.

16.3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w § 2 ust. 7, Umowy tj. jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że zamówienie nie zostanie wykonane w umówionym zakresie lub terminie - Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania dzieła w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o 15 dni roboczych;
2) w zakresie zmiany (dodania lub wymiany) osób realizujących dzieło, wskazanych w Ofercie Wykonawcy, na zasadach określonych w § 3 ust. 6-8 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://mrpit.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.