eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Dębińska › "Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Sufczynie"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Sufczynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146658714

1.5.8.) Numer faksu: 146658722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Sufczynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e899a1c-8f32-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Sufczynie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059623/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego w Sufczynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółową specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót dla poszczególnych części zamówienia. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
Części I i III są współfinansowane z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz jeśli dotyczy dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Dostarczony przedmiot umowy będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów (w tym również będzie posiadał wszelkie konieczne do jego instalacji i pracy okablowanie/ elementu mocujące do ścian – jeśli dotyczy).
8. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu personelu żłobka i przedszkola w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
9. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn. „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 130948,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego w Sufczynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółową specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót dla poszczególnych części zamówienia. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
Części I i III są współfinansowane z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz jeśli dotyczy dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Dostarczony przedmiot umowy będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów (w tym również będzie posiadał wszelkie konieczne do jego instalacji i pracy okablowanie/ elementu mocujące do ścian – jeśli dotyczy).
8. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu personelu żłobka i przedszkola w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
9. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn. „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 158959,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego w Sufczynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółową specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót dla poszczególnych części zamówienia. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
Części I i III są współfinansowane z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz jeśli dotyczy dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Dostarczony przedmiot umowy będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów (w tym również będzie posiadał wszelkie konieczne do jego instalacji i pracy okablowanie/ elementu mocujące do ścian – jeśli dotyczy).
8. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu personelu żłobka i przedszkola w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
9. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn. „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 80847,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190817,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142158,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL , ŁUKASZ BRZOZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-19-73-495

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142158,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157555,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280248,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176832,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne "AKMA" Podstawski Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-000-19-12

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176832,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80538,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144451,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80538,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL , ŁUKASZ BRZOZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-19-73-495

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80538,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.