Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091809/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków do produkcji soli - część IV- jodek potasu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków do produkcji soli - część IV- jodek potasu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c5c59b9-a5c3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/EZM/31
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jodek potasu (gatunek czysty do analiz CZDA), zwany dalej „przedmiotem zamówienia”, spełniający wymagania jakościowe zawarte w normie BN-90/6191-131 lub o parametrach równoważnych , w maksymalnej ilości 375 kg. Zamawiający uzna następujące parametry za potwierdzające równoważność:
• wygląd zewnętrzny - bezbarwne kryształy lub biały proszek,
• zawartość jodku potasu w preparacie wysuszonym – min. 99,5% m/m,
• zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 0,005% m/m,
• odczyn pH (5%,25°C) - w granicach 6 ÷ 8,
• zawartość azotu – max. 0,001% m/m,
• zawartość chlorków i bromków (jako Cl) – max. 0,01% m/m,
• zawartość fosforanów – max. 0,001% m/m,
• zawartość jodanów i jodu – max. 0,002% m/m,
• zawartość siarczanów – max. 0,005% m/m,
• zawartość metali ciężkich (jako Pb2+) – max. 0,0005% m/m,
• zawartość arsenu – max. 0,00001% m/m,
• zawartość magnezu - max. 0,001% m/m,
• zawartość sodu – max. 0,05% m/m,
• zawartość wapnia – max. 0,001% m/m,
• zawartość żelaza – max. 0,0003% m/m.
Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę jodku potasu (gatunek czysty do analiz CZDA) powołując się na rozwiązania równoważne do zawartych w normie BN-90/6191-131 obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć aktualne wyniki badań laboratoryjnych lub inne dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





