eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118297 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 266

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 0048 42 631 37 68

1.5.8.) Numer faksu: 0048 42 631 38 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.michalak@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wzip.p.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae8319-a657-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001645/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi tłumaczeń pisemnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040418/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/W8/382/2021/04/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171278,25 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej z języka polskiego na język
obcy w I-szej grupie językowej,w tym dominujący język angielski.Zakres tłumaczeń obejmuje tłumaczenia pisemne standardowe w trybie zwykłym oraz tłumaczenia pisemne standardowe w trybie ekspresowym.Tłumaczenia będą obejmować problematykę z zakresu m.in.:a) Dziedzina nauk społecznych w tym w szczególności:nauki o zarządzaniu i jakości,ekonomia i finanse,geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna,nauki o bezpieczeństwie,nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki socjologiczne,b)Dziedziny nauk humanistycznych w tym w szczególności: filozofia,historia,nauki o kulturze i religii;c) Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych w tym w szczególności: inżynieria biomedyczna,inżynieria lądowa i transport,inżynieria materiałowa, inżynieria mechaniczna,inżynieria środowiska;co wymaga biegłej znajomości słownictwa z zakresu powyższej tematyki.Tłumaczenia będą dotyczyć przede wszystkim publikacji naukowych,analiz,wystąpień,raportów,prezentacji Power Point itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest czytać Opis Przedmiotu Zamówienia łącznie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

4.5.5.) Wartość części: 134859,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie korekt językowych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach I-szej grupy językowej,w tym dominujący język angielski.Korekty językowe będą obejmować problematykę z zakresu m.in.:a) Dziedzina nauk społecznych w tym w szczególności: nauki o zarządzaniu i jakości,ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna,nauki
o bezpieczeństwie,nauki o komunikacji społecznej i mediach,nauki o polityce i administracji,nauki socjologiczne,b) Dziedziny nauk humanistycznych w tym w szczególności:filozofia,historia,nauki o kulturze i religii,c) Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych w tym w szczególności: inżynieria biomedyczna,inżynieria lądowa i transport, inżynieria materiałowa,inżynieria mechaniczna,inżynieria środowiska;co wymaga biegłej znajomości słownictwa z
zakresu powyższej tematyki.Korekty językowe będą dotyczyć przede wszystkim publikacji naukowych,analiz,wystąpień,raportów, prezentacji Power Point itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku B do SPECYFIKACJI WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest czytać Opis Przedmiotu Zamówienia łącznie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79821100-6 - Usługi korektorskie

4.5.5.) Wartość części: 75812,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94119,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136966,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94119,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROY Group Maria Groyecka-Wierzchowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541198076

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 9/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-224

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94119,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-08 do 2022-07-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27857,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62631,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36457,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROY Group Maria Groyecka-Wierzchowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541198076

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 9/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-224

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36457,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-08 do 2022-07-08
2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.