eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c4b1dc1-9bc7-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4b1dc1-9bc7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, Projekt Grantowy „Dostępny samorząd - granty”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139383,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie platformy schodowej wewnętrznej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, wraz z instruktażem, bieżącą konserwacją w okresie 12 miesięcy i gwarancją minimum 24 miesiące.
2. Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, w związku z realizacją przez Powiat Karkonoski przedsięwzięcia grantowego pn. „Zwiększenie dostępności usług publicznych w Powiecie Karkonoskim” w ramach projektu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego pn. „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Część I:
Parametry techniczne platformy schodowej:
Miejsce posadowienia platformy schodowej: parter budynku Starostwa Powiatowego
w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, z zasięgiem obejmującym pierwsze i drugie piętro budynku. Platforma powinna posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej.
Charakterystyka techniczna platformy schodowej:
Rodzaj napędu i typ urządzenia:
- platforma schodowa o napędzie elektrycznym, na szynie krzywoliniowej, promień skrętu do 1800 stopni ze względu na konstrukcję klatki schodowej, służąca do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Sterowanie: przyciskowe, pilot na kablu spiralnym połączony z platformą jako opcja bez dopłaty joystick lub przyciski. Urządzenie posiada kontrolę dostępu w postaci stacyjka + klucz. Wymagane trzymanie wciśniętego przycisku w trakcie jazdy.
Udźwig: - minimum 225kg
Prędkość: - maksymalnie do 0,15 m/s
Ilość przystanków: -
- 3 (startowy, pośredni na I piętrze oraz docelowy na II piętrze lub parterze w zależności od punktu startu).
Rodzaj i długość toru jezdnego:
- tor jezdny wykonany ze stali nierdzewnej montowany na słupkach samonośnych lub na wspornikach do ścian wykonanych ze stali nierdzewnej po wewnętrznej stronie klatki schodowej, tor krzywoliniowy z odcinkiem szyny poziomej. Całkowita długość toru jezdnego - około 22 m (obecna długość barierki ~18 m).
Kąt nachylenia platformy:
- dobrany do przewożenia osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Platforma:
 o wymiarze wewnętrznym min 750 mm x 850 mm, przy czym wymiary platformy muszą spełniać wymogi przepisów osób niepełnosprawnych oraz platforma musi się mieścić w klatce schodowej,
 platforma i obudowy w kolorze RAL7035, lub RAL 9007 (lub kolor standard),
 podest wykończony materiałem antypoślizgowym,
 elementy pomocnicze typu poręcze ułatwiające wjazd i zjazd z platformy,
 płaskie rampy najazdowe na krawędziach platformy ułatwiające wjazd wózka
i zabezpieczające przed zjechaniem wózka podczas jazdy,
 dwie barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka z platformy,
 awaryjne zatrzymanie - przycisk „STOP”, sygnał dźwiękowy ALARM,
 aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy + system przeciwtnący,
 składanie/rozkładanie platformy – MANUALNE,
 sposób najazdu na platformę – na wprost (wzdłuż toru jezdnego)
 platforma wyposażona w wyświetlacz diagnostyczny, czujnik przeciążenia, ogranicznik prędkości.
Zasilanie: 1-fazowe, 230V AC
Uwaga: szerokość użytkowa biegów oraz spoczników klatki schodowej po montażu platformy schodowej (w stanie spoczynku) nie może być mniejsza niż 1,03 m. Obecna minimalna szerokość biegu klatki schodowej wynosi 1,28 m.
Uwaga: miejsce przyłącza energetycznego wykona Zamawiający na własny koszt, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
Uwaga: wykonawca wykona w obiekcie niezbędne prace pomiarowe, w celu zaprojektowania platformy schodowej w uzgodnieniu i akceptacją Zleceniodawcy.
Wyposażenie standardowe:
 bezprzewodowe, natynkowe kasety wezwań – 3 szt.,
 zabezpieczenie platformy oraz kaset przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione.
Część II
Informacje i wymagania dotyczące platformy:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenie było fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, kompletne, spełniały wymagane prawem normy, były zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE (Maszyny), Dyrektywą Niskonapięciową 2006/95/WE, Kompatybilności Elektromagnetycznej 2004/108/WE i posiadały co najmniej parametry i cechy określone powyżej w części I opisu.
2) Wszystkie użyte materiały i zakupione urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty w związku z użyciem ich w obiekcie użyteczności publicznej. Powinny spełniać również niezbędne wymagania przeciwpożarowe.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone i zamontowane urządzenie udzielił gwarancji jakości i rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia oraz w trakcie pierwszych 12 miesięcy prowadził bieżącą konserwację platform i wykonywał wszelkie wymagane prawem przeglądy.
4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
 dostawy urządzenia do miejsca dostawy i montażu;
 opracowania dokumentacji technicznej platformy, dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i zgłoszeniami;
 rozruchu urządzenia;
 przygotowania dokumentacji platformy dla potrzeb zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego(UDT);
 uczestniczenie przy odbiorze urządzeń przez UDT;
 wykonanie certyfikacji platformy, odbioru rejestracji i dopuszczenia do użytkowania przez UDT. Koszty związane z certyfikacją przez UDT, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udziela Zamawiający;
 instruktażu dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji zamontowanego i uruchomionego urządzenia.
 wykonawca jest odpowiedzialny za dostawę i montaż urządzenia zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac, za ich zgodność z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.
 następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę poprawione będą przez Wykonawcę na własny koszt.
 decyzje Zamawiającego dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów będą oparte na wymaganiach zawartych w umowie, opisie przedmiotu zamówienia,
a także w normach i wytycznych.
 polecenia Zamawiającego będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania prac montażowych. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca.
 następstwa usterek i awarii, jeżeli nastąpiły one w wyniku wykonywanych prac, zostaną usunięte przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym i na jego koszt.
5) Podstawowym dokumentem odbioru końcowego jest protokół odbioru końcowego, do którego Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty dla zamontowanej platformy:
a) świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE i certyfikaty zgodności,
b) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń oraz inne wymagane, obowiązującymi przepisami, a nie wymienionymi powyżej,
c) instrukcję użytkowania urządzenia w języku polskim,
d) projekt techniczny powykonawczy wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i próbami oraz dokumentację techniczno–ruchową zamontowanego urządzenia,
e) specyfikację techniczną z atestami,
f) protokół elektryczny urządzenia (platformy z pomiarami),
g) protokół budowlany,
h) protokół z odbioru i dopuszczenia urządzenia przez UDT.
6) W przypadku, gdy według Zamawiającego zamówienie nie jest gotowe do odbioru końcowego, Zamawiający może wyznaczyć ponowny termin odbioru końcowego, prace poprawkowe uzupełniające powinny zostać wykonane w nowym terminie ustalonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż do daty wskazanej w umowie.
7) Wykonawca świadczyć będzie usługi gwarancyjne w okresie wskazanym w ofercie, minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.
8) Wykonawca w okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji zobowiązany będzie do wykonywania bieżącej konserwacji dostarczonej i oddanej do użytku platformy schodowej, utrzymania jej w stanie sprawności technicznej, dokonywania okresowych wymaganych przeglądów i napraw, usuwania awarii w czasie eksploatacji platformy.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich – przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych.
(Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Dział VI SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34514700-0 - Platformy ruchome

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166603,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184244,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lifts4U Konrad Mrówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491263741

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 34c

7.3.4) Miejscowość: Wręczyca Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 42-130

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184244,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-03

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zespół osób upoważnionych do wykonywania czynności w przedmiotowym postępowaniu – na podstawie § 3 Uchwały Nr 321/1069/23 Zarządu Powiatu Karkonoskiego z dnia 20 stycznia 2023 r. zaproponował przyjąć jako najkorzystniejszą Ofertę Nr 1, złożoną przez LIFT-POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Karola Rychlińskiego 26, 05-091 Ząbki, która spełniła wymogi określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i otrzymała najwyższą łączną ilość punktów (czyli 100 pkt) spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Uchwałą Nr 326/1088/23 z dnia 9 lutego 2023r. Zarząd Powiatu Karkonoskiego zatwierdził wybór jako najkorzystniejszej Oferty nr 1 złożonej przez LIFT-POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, w konsekwencji czego jeszcze tego samego dnia Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty została opublikowana na stronie prowadzonego postępowania oraz przesłana do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu. W dniu 17.02.2023 r. wybrany w postępowaniu Wykonawca, tj. LIFT-POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, poinformował Zamawiającego o tym, iż nie przystąpi do podpisania umowy dot. realizacji przedmiotowego zamówienia. Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.