eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4b1dc1-9bc7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, Projekt Grantowy „Dostępny samorząd - granty”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c4b1dc1-9bc7-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym moa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia - Dział XXXIX)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym moa w art. 19 ust. ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia - Dział XXXIX)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 139383,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie platformy schodowej wewnętrznej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, wraz z instruktażem, bieżącą konserwacją w okresie 12 miesięcy i gwarancją minimum 24 miesiące.
2. Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, w związku z realizacją przez Powiat Karkonoski przedsięwzięcia grantowego pn. „Zwiększenie dostępności usług publicznych w Powiecie Karkonoskim” w ramach projektu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego pn. „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Część I:
Parametry techniczne platformy schodowej:
Miejsce posadowienia platformy schodowej: parter budynku Starostwa Powiatowego
w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, z zasięgiem obejmującym pierwsze i drugie piętro budynku. Platforma powinna posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej.
Charakterystyka techniczna platformy schodowej:
Rodzaj napędu i typ urządzenia:
- platforma schodowa o napędzie elektrycznym, na szynie krzywoliniowej, promień skrętu do 1800 stopni ze względu na konstrukcję klatki schodowej, służąca do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Sterowanie: przyciskowe, pilot na kablu spiralnym połączony z platformą jako opcja bez dopłaty joystick lub przyciski. Urządzenie posiada kontrolę dostępu w postaci stacyjka + klucz. Wymagane trzymanie wciśniętego przycisku w trakcie jazdy.
Udźwig: - minimum 225kg
Prędkość: - maksymalnie do 0,15 m/s
Ilość przystanków: -
- 3 (startowy, pośredni na I piętrze oraz docelowy na II piętrze lub parterze w zależności od punktu startu).
Rodzaj i długość toru jezdnego:
- tor jezdny wykonany ze stali nierdzewnej montowany na słupkach samonośnych lub na wspornikach do ścian wykonanych ze stali nierdzewnej po wewnętrznej stronie klatki schodowej, tor krzywoliniowy z odcinkiem szyny poziomej. Całkowita długość toru jezdnego - około 22 m (obecna długość barierki ~18 m).
Kąt nachylenia platformy:
- dobrany do przewożenia osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Platforma:
 o wymiarze wewnętrznym min 750 mm x 850 mm, przy czym wymiary platformy muszą spełniać wymogi przepisów osób niepełnosprawnych oraz platforma musi się mieścić w klatce schodowej,
 platforma i obudowy w kolorze RAL7035, lub RAL 9007 (lub kolor standard),
 podest wykończony materiałem antypoślizgowym,
 elementy pomocnicze typu poręcze ułatwiające wjazd i zjazd z platformy,
 płaskie rampy najazdowe na krawędziach platformy ułatwiające wjazd wózka
i zabezpieczające przed zjechaniem wózka podczas jazdy,
 dwie barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka z platformy,
 awaryjne zatrzymanie - przycisk „STOP”, sygnał dźwiękowy ALARM,
 aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy + system przeciwtnący,
 składanie/rozkładanie platformy – MANUALNE,
 sposób najazdu na platformę – na wprost (wzdłuż toru jezdnego)
 platforma wyposażona w wyświetlacz diagnostyczny, czujnik przeciążenia, ogranicznik prędkości.
Zasilanie: 1-fazowe, 230V AC
Uwaga: szerokość użytkowa biegów oraz spoczników klatki schodowej po montażu platformy schodowej (w stanie spoczynku) nie może być mniejsza niż 1,03 m. Obecna minimalna szerokość biegu klatki schodowej wynosi 1,28 m.
Uwaga: miejsce przyłącza energetycznego wykona Zamawiający na własny koszt, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
Uwaga: wykonawca wykona w obiekcie niezbędne prace pomiarowe, w celu zaprojektowania platformy schodowej w uzgodnieniu i akceptacją Zleceniodawcy.
Wyposażenie standardowe:
 bezprzewodowe, natynkowe kasety wezwań – 3 szt.,
 zabezpieczenie platformy oraz kaset przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione.
Część II
Informacje i wymagania dotyczące platformy:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenie było fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, kompletne, spełniały wymagane prawem normy, były zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE (Maszyny), Dyrektywą Niskonapięciową 2006/95/WE, Kompatybilności Elektromagnetycznej 2004/108/WE i posiadały co najmniej parametry i cechy określone powyżej w części I opisu.
2) Wszystkie użyte materiały i zakupione urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty w związku z użyciem ich w obiekcie użyteczności publicznej. Powinny spełniać również niezbędne wymagania przeciwpożarowe.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone i zamontowane urządzenie udzielił gwarancji jakości i rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia oraz w trakcie pierwszych 12 miesięcy prowadził bieżącą konserwację platform i wykonywał wszelkie wymagane prawem przeglądy.
4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
 dostawy urządzenia do miejsca dostawy i montażu;
 opracowania dokumentacji technicznej platformy, dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i zgłoszeniami;
 rozruchu urządzenia;
 przygotowania dokumentacji platformy dla potrzeb zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego(UDT);
 uczestniczenie przy odbiorze urządzeń przez UDT;
 wykonanie certyfikacji platformy, odbioru rejestracji i dopuszczenia do użytkowania przez UDT. Koszty związane z certyfikacją przez UDT, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udziela Zamawiający;
 instruktażu dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji zamontowanego i uruchomionego urządzenia.
 wykonawca jest odpowiedzialny za dostawę i montaż urządzenia zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac, za ich zgodność z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.
 następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę poprawione będą przez Wykonawcę na własny koszt.
 decyzje Zamawiającego dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów będą oparte na wymaganiach zawartych w umowie, opisie przedmiotu zamówienia,
a także w normach i wytycznych.
 polecenia Zamawiającego będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania prac montażowych. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca.
 następstwa usterek i awarii, jeżeli nastąpiły one w wyniku wykonywanych prac, zostaną usunięte przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym i na jego koszt.
5) Podstawowym dokumentem odbioru końcowego jest protokół odbioru końcowego, do którego Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty dla zamontowanej platformy:
a) świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE i certyfikaty zgodności,
b) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń oraz inne wymagane, obowiązującymi przepisami, a nie wymienionymi powyżej,
c) instrukcję użytkowania urządzenia w języku polskim,
d) projekt techniczny powykonawczy wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i próbami oraz dokumentację techniczno–ruchową zamontowanego urządzenia,
e) specyfikację techniczną z atestami,
f) protokół elektryczny urządzenia (platformy z pomiarami),
g) protokół budowlany,
h) protokół z odbioru i dopuszczenia urządzenia przez UDT.
6) W przypadku, gdy według Zamawiającego zamówienie nie jest gotowe do odbioru końcowego, Zamawiający może wyznaczyć ponowny termin odbioru końcowego, prace poprawkowe uzupełniające powinny zostać wykonane w nowym terminie ustalonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż do daty wskazanej w umowie.
7) Wykonawca świadczyć będzie usługi gwarancyjne w okresie wskazanym w ofercie, minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.
8) Wykonawca w okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji zobowiązany będzie do wykonywania bieżącej konserwacji dostarczonej i oddanej do użytku platformy schodowej, utrzymania jej w stanie sprawności technicznej, dokonywania okresowych wymaganych przeglądów i napraw, usuwania awarii w czasie eksploatacji platformy.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich – przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych.
(Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Dział VI SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 34514700-0 - Platformy ruchome

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Kryterium I – CENA – 60 pkt;
2) Kryterium II – OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE – 20 pkt;
3) Kryterium III – TERMIN REALIZACJI (DOSTAWY) PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI (DOSTAWY) PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał w sposób należyty co najmniej jedno (1) zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający przez zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie zrealizowanie dostawy i montażu platformy schodowej wewnętrznej w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 0/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zostanie wezwany do złożenia:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 12 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp;

b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ);
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ;);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d) Działu X SWZ, nie podlega sumowaniu, tj. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału (łączenia doświadczenia).
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ).
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań dot. przedmiotowego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w § 11 Projektu umowy (Załącznik Nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, w związku z realizacją przez Powiat Karkonoski przedsięwzięcia grantowego pn. „Zwiększenie dostępności usług publicznych w Powiecie Karkonoskim” w ramach projektu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego pn. „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.