Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095240/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Czysty Region Spółka z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161502260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Naftowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-230
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/488-68-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: witold.lewandowski@czysty-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czysty-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af843123-622c-434c-9bd6-c4600be20d991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Odpady
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af843123-622c-434c-9bd6-c4600be20d99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023737/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czyst Region Sp. z o. o. e Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CR.271.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa oznakowanych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na kolory w pakietach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18938000-3 - Pojemniki tymczasowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382442733
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-25INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa aparatury badawczej II do Sieć Badawcza Łukasiewicz- Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Przeglądy techniczne oraz pozostałe czynności serwisowe mające na celu utrzymanie w gotowości eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 55 zadań częściowych
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- "Modernizacja pokrycia dachu i systemu odwodnienia oraz docieplenie ścian budynku ''
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy ul. Fojkisa w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SPZOZ w Myszkowie
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- "Zakup środków czystości"
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.