Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00072499/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-408d80ba-a159-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042706/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Powiatu Pruszkowskiego, komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego w zakresie spraw, które będą przedmiotem obrad organów Powiatu Pruszkowskiego, obsługa prawna Zarządu Powiatu i Rady Powiatu Pruszkowskiego oraz Starosty Pruszkowskiego jako reprezentanta Skarbu Państwa,
w szczególności:
• opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym, projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, postanowień, porozumień, pełnomocnictw, upoważnień, pism, regulaminów i innych aktów wydawanych przez Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, Starostę Pruszkowskiego oraz Radę Powiatu Pruszkowskiego oraz - w szczególnych przypadkach - sporządzanie projektów pism, na polecenie Starosty;
• udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez Powiat zadań, udzielanie pomocy w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego stosowania, oraz prowadzenie instruktażu dla pracowników Starostwa;
• sporządzanie opinii prawnych na wniosek Starosty, Zarządu Powiatu, Rady Powiatu lub komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, a w szczególnych przypadkach, za zgodą Starosty - na wniosek kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu;
• udział w opracowywaniu oraz opiniowanie projektów aktów prawnych, w tym przepisów prawa miejscowego, w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów Powiatu, Starostwa Powiatowego w Pruszkowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu;
• przeprowadzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa oraz prowadzenie monitoringu potrzeb w tym zakresie;
• nadzór prawny nad egzekucją należności budżetu Powiatu i Skarbu Państwa oraz wsparcie w zakresie czynności egzekucyjnych;
• prowadzenie postępowań sądowych oraz sądowo-administracyjnych, w tym zastępstwo procesowe
i opracowywanie pism sądowych w tych postępowaniach, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, reprezentowanie Powiatu Pruszkowskiego oraz Starosty Pruszkowskiego przed wszystkimi sądami, organami i urzędami administracji publicznej. Doradztwo w zakresie prowadzenia i udziału w negocjacjach oraz sprawach spornych przedsądowych;
• opiniowanie treści korespondencji Powiatu Pruszkowskiego z organami administracji publicznej, sądami
i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79130000-4 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania
79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Agnieszka Radosiewicz Kancelaria Radcy Prawnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341943142
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 25 lok.25
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie - etap II"
- Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych - nakładki.
- Wykonanie i dostawa posiłków dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Pruszkowie
- Zakup i dostawa materiałów na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. Część 1 - budowlanych Część 2 - hydraulicznych Część 3 - elektrycznych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Gminy Kolbudy
- Obsługa prawna Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGII INFOLINII PRAWNEJ I PORADNICTWA E-MAILOWEGO DLA KLIENTÓW PODMIOTÓW RYNKU FINANSOWEGO NA RZECZ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO"
- Kompleksowe świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej TBS Wrocław Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.