eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup rozwi±zania do ochrony ruchu sieciowego Next Generation Firewall



Og³oszenie z dnia 2023-03-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup rozwi±zania do ochrony ruchu sieciowego Next Generation Firewall

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup rozwi±zania do ochrony ruchu sieciowego Next Generation Firewall

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e4d3e8c-b737-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00116288

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00090264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup rozwi±zania do ochrony ruchu sieciowego Next Generation Firewall

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

numeracja zgodna z SWZ
3.6 Zamawiaj±cy informuje, ¿e informacje dotycz±ce urz±dzeñ i Systemu obecnie eksploatowanych przez Zamawiaj±cego, maj± charakter poufny i nie mog± byæ udostêpniane osobom innym ni¿ wykonawcy.
3.7 Zamawiaj±cy udostêpni informacje dotycz±ce obecnie eksploatowanych urz±dzeñ i Systemu w formie elektronicznej. Wykonawcy w celu uzyskania ww. informacji s± zobowi±zani z³o¿yæ do Zamawiaj±cego wniosek wraz ze zobowi±zaniem zachowania poufno¶ci uzyskanych informacji. Wzór wniosku i zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ. Wniosek i zobowi±zanie nale¿y przekazaæ zgodnie z zasadami komunikacji okre¶lonymi w Rozdziale 2 pkt 2.7 SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: numeracja zgodna z SWZ
2.1 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/.
2.2 Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2.3 Dokumentacja niniejszego postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie.
Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zawarte s± w Rozdziale 2 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: numeracja zgodna z SWZ
2.9 Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, w tym informacjê nt. specyfikacji po³±czenia, tj.:
2.9.1 Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.9.2 Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
2.9.3 Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji;
2.9.4 W³±czona obs³uga JavaScript;
2.9.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2.10 Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia dopuszcza formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt.
2.11 Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
2.12 Mo¿liwo¶æ otwarcia plików zawieraj±cych ofertê dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2.13 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
2.14 W przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na siê kontaktowaæ z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
2.14.1 pod numerem telefonu: 22 257 22 23,
2.14.2 pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
2.15 O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (wczytania na Platformie).
2.16 Za datê wp³ywu oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych przez Strony przyjmuje siê datê i godzinê ich wys³ania za po¶rednictwem Platformy. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy na konto Wykonawcy, zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
2.17 Ka¿dorazowo je¶li w niniejszej SWZ jest mowa o opatrzeniu/podpisaniu dokumentu/o¶wiadczenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiaj±cy wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony by³ przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797).
2.18 Ka¿dorazowo je¶li w niniejszej SWZ jest mowa o opatrzeniu/podpisaniu dokumentu/o¶wiadczenia podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, nale¿y przez to rozumieæ odpowiednio: podpis zaufany, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070) oraz podpis osobisty, o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r. poz. 671).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): numeracja zgodna z SWZ
20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”) informujemy, ¿e:
20.1.1 Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.
20.1.2 Dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione w³a¶ciwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwy¿szej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom wspó³pracuj±cym z Ministerstwem oraz Wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1, upowa¿nionym zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.
20.1.3 Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo dostêpu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
20.1.4 Osobom, które w postêpowaniu poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
20.1.5 Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby bêd±cej stron± umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danych osobowych - w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy.
20.1.6 Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania i wynosi odpowiednio:
20.1.6.1 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
20.1.6.2 je¿eli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
20.1.6.3 w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia nr 1303/2013.
20.1.6.4 w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
20.1.7 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
20.1.8 Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Szczegó³owe informacje na temat ochrony danych osobowych znajduj± siê w Rozdziale 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.3.2023.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 601806,36 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdro¿eniem systemu zabezpieczeñ typu Next Generation Firewall oraz przed³u¿enie na 36 miesiêcy wsparcia technicznego dla pozostaj±cych w dalszym u¿ytkowaniu urz±dzeñ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalno¶æ blokowania zagro¿eñ za pomoc± algorytmów uczenia maszynowego (ML) aktualizowanych dynamicznie przez producenta – dla oferowanych dwóch urz±dzeñ firewall

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe funkcjonalno¶ci dla oferowanych dwóch urz±dzeñ firewall: posiadanie konceptu konfiguracji kandydackiej (na poziomie API, GUI oraz CLI);

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe funkcjonalno¶ci dla oferowanych dwóch urz±dzeñ firewall: umo¿liwiaj±ca sprawdzenie wp³ywu nowo pobranych aktualizacji sygnatur wykrywaj±cych aplikacje (przed ich zatwierdzeniem na urz±dzeniu) na istniej±ce polityki bezpieczeñstwa

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe funkcjonalno¶ci dla oferowanych dwóch urz±dzeñ firewall: funkcja wykrywania i blokowania kradzie¿y danych logowania (z ang. Credentials Theft)

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zamówienia (Cz) zgodnie z pkt 3 ppkt 1 i 2 OPZ

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii Systemu (Ca)

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy b³êdu w dzia³aniu Systemu (Cb)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

numeracja zgodna z SWZ
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
5.1. nie podlegaj± wykluczeniu,
5.2. spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:
5.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 dostawy wraz z wdro¿eniem co najmniej 2 szt. urz±dzeñ typu firewall,
ka¿da o warto¶ci co najmniej 300 000 z³ brutto.
Uwaga:
W przypadku wykazania przez Wykonawcê dostawy wraz z wdro¿eniem powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, warto¶ci na jakie zosta³y ju¿ wykonane dostawy wraz z wdro¿eniem do dnia sk³adania ofert, musz± odpowiadaæ warto¶ci wskazanej w warunku z pkt 5.2.4.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: numeracja zgodna z SWZ
6.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale 5 SWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w pkt. 6.1.1 - 6.1.4 SWZ.
6.2 Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, okre¶lonych w pkt. 6.2.1 - 6.2.5.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: numeracja zgodna z SWZ
6.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale 5 SWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w pkt. 6.1.1 - 6.1.4 SWZ.
6.2 Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, okre¶lonych w pkt. 6.2.1 - 6.2.5.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

numeracja zgodna z SWZ
8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:
8.11.1. Formularz Ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SWZ oraz;
8.11.2. o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. SWZ wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ;
8.11.3. o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 SWZ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ – je¿eli dotyczy;
8.11.4. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
8.11.5. o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3. SWZ wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 6 i 7 do SWZ – je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
8.11.6. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
8.11.7. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100 z³). Wymagania
dotycz±ce wadium zawarte s± w Rozdziale 7 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegó³owo opisanych w umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.