Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowych w miejscowości Antoninów i w miejscowości Gulewo gm. Gostynin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminagostynin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowych w miejscowości Antoninów i w miejscowości Gulewo gm. Gostynin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f39a1270-8981-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021217/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Gulewo
1.1.2 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Antoninów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Antoninów.1.1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Antoninów i Białe.
Zakres robót przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych i instalacyjnych m.in.:
- wycinka drzew na trasie wodociągu (3-5 szt.),
- wykonanie wykopów pionowych,
- wykonanie odeskowania ażurowego,
- wykonanie przecisku poprzez rów, rurą osłonową dn 200mm 7,6m,
- wykonanie odwodnienia wykopów w razie konieczności,
- wykonanie sieci wodociągowej dn 110 PVC PN 10 (813,9 mb),
- wykonanie siedmiu węzłów hydrantowych i wcinki do isn. wodociągu Ø 110 PVC,
- wykonanie przecisków,
- zamontowanie rur osłonowych na skrzyżowaniach z kablami elektroenergetycznymi dn 110 mm (24 mb)
- wykonanie próby ciśnieniowej i dezynfekcji sieci, wykonanie badania wody,
- ułożenie niebieskiej taśmy ostrzegawczej,
- zasypywanie wykopów,
- rozruch sieci,
- wykonanie niwelacji terenu,
- wykonanie robót porządkowych i wykończeniowych, oznakowanie sieci wodociągowej.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
- w zakresie obsługi maszyn i sprzętu budowlanego,
- w zakresie układania rurociągów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 295206,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Gulewo.2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Gulewo.
Zakres robót przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych i instalacyjnych m. in.:
- wykonanie wykopów pionowych i ze skarpą,
- wykonanie odeskowania ażurowego,
- wykonanie przecisków w poprzek drogi i poprzez rowy,
- wykonanie odwodnienia wykopów w razie konieczności,
- wykonanie sieci wodociągowej dn 90x4,3 PVC PN10 (340,1 mb)
- wykonanie sieci wodociągowej dn 110x4,2 PVC PN10 (705,0 mb)
- wykonanie dwóch węzłów hydrantowych i wcinki do isn. wodociągu dn 110 mm PVC
- wykonanie przecisków rurą dn 140x8 PE 6,0 m
- wykonanie przecisków rurą dn 160x8 PE 13,0 m
- wykonanie próby ciśnieniowej, płukania i dezynfekcji sieci, wykonanie badania wody,
- ułożenie niebieskiej taśmy ostrzegawczej
- zasypanie wykopów,
- rozruch sieci,
- wykonanie niwelacji terenu,
- wykonanie robót porządkowych i wykończeniowych, oznakowanie sieci wodociągowej.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
- w zakresie obsługi maszyn i sprzętu budowlanego,
- w zakresie układania rurociągów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 241394,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130158,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228417,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130158,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FU CENTRO Dominik Cendlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710695163
7.3.4) Miejscowość: Budy Kozickie
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. U. CENTRO DOMINIK CENDLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
F. U. CENTRO DOMINIK CENDLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130158,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167095,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217315,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167095,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FU CENTRO Dominik Cendlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710695163
7.3.4) Miejscowość: Budy Kozickie
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. U. CENTRO DOMINIK CENDLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
F. U. CENTRO DOMINIK CENDLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167095,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
- (IV/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Budowa infrastruktury wodno-ściekowej na obszarze wiejskim Miasta i Gminy Kikół - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Konotopie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP w Kołaczkowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.