Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108459/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00193129/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów, nr ref. 25/TP2/20222
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.4.2.) Miejscowość: Łask
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115643
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00108459/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00064530/03/P
Po zmianie:
2022/BZP 00064530/04/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp
Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 60 % wartości zamówienia podstawowego.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp
Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 35 % wartości zamówienia podstawowego część 1 i 2, 96% dla części 3, 67% dla części 4.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć:
60 % wartości zamówienia podstawowego.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 35 % wartości zamówienia podstawowego część 1 i 2, 96% dla części 3, 67% dla części 4.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
2. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 60 % wartości zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
2. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 35 % wartości zamówienia podstawowego część 1 i 2, 96% dla części 3, 67% dla części 4.
3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
2. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 60 % wartości zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
2. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 35 % wartości zamówienia podstawowego część 1 i 2, 96% dla części 3, 67% dla części 4.
3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
4.1. Wykonawca musi dysponować oprogramowaniem diagnostycznym do marek pojazdów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 6a i 6b do SWZ;
4.2. Wykonawca musi dysponować Okręgową Stacją Kontroli Pojazdów dla części 1, 2, 3;
4.3. Wykonawca musi dysponować Podstawową Stacją Kontroli Pojazdów
dla części 4,
4.4. Wykonawca musi dysponować stacją obsługi serwisowej pojazdów, która zlokalizowana jest dla części 1 i 2 w odległości nie większej niż 170 km od siedziby Zamawiającego, dla części 3 i 4 w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego tj. Gucin 58 A, 98-113 Buczek (odległość należy wyznaczyć na podstawie ogólnodostępnych map internetowych z funkcją wyznaczania trasy) wyposażoną w co najmniej:
4.4.1. urządzenia kontrolno – diagnostyczne z aktualnymi bazami danych, umożliwiające przeprowadzenie usługi zgodnie
z wymaganiami producenta pojazdu;
4.4.2. urządzenia i wyposażenie umożliwiające wykonywanie napraw zespołów i podzespołów (m.in. silniki, skrzynie biegów, elementy zawieszenia, elementy układu jezdnego i hamulcowego);
4.4.3. jedno specjalistyczne stanowisko przeznaczone do regulacji geometrii kół;
4.4.4. jedno odrębne specjalistyczne stanowisko do wymiany i naprawy ogumienia;
4.4.5. specjalistyczne urządzenie do obsługi i konserwacji układu klimatyzacji;
4.4.6. jedno stanowisko elektryka samochodowego;
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo skontrolowania wymagań zawartych w pkt. 4.1. - 4.4. niniejszego rozdziału SWZ.
4.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt. 4.1. i 4.4. niniejszego rozdziału SWZ zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
4.1. Wykonawca musi dysponować oprogramowaniem diagnostycznym do marek pojazdów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 6a i 6b do SWZ;
4.2. Wykonawca musi dysponować Okręgową Stacją Kontroli Pojazdów dla części 1, 2, 3;
4.3. Wykonawca musi dysponować Podstawową Stacją Kontroli Pojazdów
dla części 4,
4.4. Wykonawca musi dysponować stacją obsługi serwisowej pojazdów, która zlokalizowana jest dla części 1 i 2 w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiającego, dla części 3 i 4 w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiającego tj. Gucin 58 A, 98-113 Buczek (odległość należy wyznaczyć na podstawie ogólnodostępnych map internetowych z funkcją wyznaczania trasy) wyposażoną w co najmniej:
4.4.1. urządzenia kontrolno – diagnostyczne z aktualnymi bazami danych, umożliwiające przeprowadzenie usługi zgodnie
z wymaganiami producenta pojazdu;
4.4.2. urządzenia i wyposażenie umożliwiające wykonywanie napraw zespołów i podzespołów (m.in. silniki, skrzynie biegów, elementy zawieszenia, elementy układu jezdnego i hamulcowego);
4.4.3. jedno specjalistyczne stanowisko przeznaczone do regulacji geometrii kół;
4.4.4. jedno odrębne specjalistyczne stanowisko do wymiany i naprawy ogumienia;
4.4.5. specjalistyczne urządzenie do obsługi i konserwacji układu klimatyzacji;
4.4.6. jedno stanowisko elektryka samochodowego;
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo skontrolowania wymagań zawartych w pkt. 4.1. - 4.4. niniejszego rozdziału SWZ.
4.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt. 4.1. i 4.4. niniejszego rozdziału SWZ zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-12 09:00
Po zmianie:
2022-04-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-12 09:30
Po zmianie:
2022-04-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-11
Po zmianie:
2022-05-19
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa automatycznego analizatora biochemicznego
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Dostawa części do pojazdów II
- Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa napraw pojazdów osobowych i ciężarowych oraz przeglądów pojazdów i zabudów
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku - CZĘŚĆ II
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.