Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108459/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00115643/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów, nr ref. 25/TP2/20222
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/32_blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów, nr ref. 25/TP2/202222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd3d11e-b3eb-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108459/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 496594,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195781,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochody ciężarowe marki MercedesPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów będących w dyspozycji 32. BLT oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje m.in.:
2.1. okresowe przeglądy techniczne wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
2.3.1. w przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów, Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski).
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a i 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 95478,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochody ciężarowe marki Man, Volvo, ScaniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów będących w dyspozycji 32. BLT oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje m.in.:
2.1. okresowe przeglądy techniczne wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
2.3.1. w przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów, Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski).
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a i 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 42579,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja autobusówPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów będących w dyspozycji 32. BLT oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje m.in.:
2.1. okresowe przeglądy techniczne wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
2.3.1. w przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów, Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski).
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a i 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów
4.5.5.) Wartość części: 41463,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja traktorówPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów będących w dyspozycji 32. BLT oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje m.in.:
2.1. okresowe przeglądy techniczne wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
2.3.1. w przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów, Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski).
3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a i 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 16260,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212
7.3.3) Ulica: Terespolska 82
7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117438,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck service sp. z o.o. s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212
7.3.3) Ulica: Terespolska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52372,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WMW Automotive Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292708027
7.3.3) Ulica: Ratajska 11B
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-231
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
okręgowa stacja kontroli pojazdów wykona firma Entech sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service sp. z o.o. s. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212
7.3.3) Ulica: Terespolska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Zakup busa dla ZKM w Łasku
- Przebudowa dróg gminnych w Woli Łaskiej i Ostrowie
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2025 roku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103172E w Borszewicach i Woli Bałuckiej - etap II
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2025 r.
- Świadczenie usług serwisowych dla pojazdów służbowych będących w dyspozycji CBA na terenie miasta Gdańsk.
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Usługi w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych obejmujące pojazdy Rejonu w Środzie Wlkp.
- Usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Koninie.
- Wykonania usługi badania warstwy podziemnej terenu Parku Cytadela w Poznaniu z wykorzystaniem technik detekcyjnych i pomiarów georadarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.