eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będków › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Będkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W BĘDKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100069477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: REYMONTA 11

1.5.2.) Miejscowość: Będków

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447257020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsg.bedkow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsgbedkow.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-546a9c06-a211-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-546a9c06-a211-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011306/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE, PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
1 cukier biały 1 kg kg. 700
2 dżem słoik 220 g mix smak lub równoważny szt. 160
3 groch 400g szt. 210
4 jaja kurze klasa A szt. 6500
5 koncentrat pomidorowy 30% słoik 990g lub równoważny szt. 300
6 kasza jęczmienna średnia POLSKIE MŁYNY 1kg lub równoważna kg 140
7 kasza jęczmienna pęczak POLSKIE MŁYNY 1kg lub równoważna kg 50
8 kasza perłowa 400g szt. 110
9 kukurydza konserwowa 400 g szt. 40
10 ananas puszka szt. 95
11 chrzan słoik 290g szt. 20
12 mąka pszenna SZADKOWSKA 1 kg lub równoważna kg. 250
13 mąka pszenna SZYMANOWSKA 1 kg lub równoważna kg. 150
14 olej spożywczy rzepakowy KUJAWSKI 1l lub równoważny l 840
15 olej spożywczy rzepakowy KUJAWSKI 3l lub równoważny szt. 5
16 pieprz czarny mielony 15 g szt. 310
17 ryż biały SONKO 1kg lub równoważny kg 270
18 sól morska drobna 1kg kg 405
19 barszcz biały w butelce 0,5 l szt. 360
20 fasola "JAŚ" KROS 400 g lub równoważny szt. 160
21 kwasek cytrynowy szt. 110
22 makaron spaghetti LUBELLA 0,5 kg lub równoważny szt. 430
23 płatki śniadaniowe CORN FLAKES duże op. lub równoważny szt. 200
24 płatki owsiane szt. 25
25 ziele angielskie 15g szt. 280
26 majonez DEKORACYJNY 700 ml lub równowązny szt. 35
27 liść laurowy 6g szt. 270
28 musztarda delikatesowa 175 g szt. 30
29 miód 1 kg szt. 15
30 miód 370 g szt. 20
31 oregano 10g szt. 70
32 bazylia 10g szt. 40
33 papryka słodka 15g szt. 145
34 majeranek 8 g szt. 250
35 ocet 0,5l szt. 25
36 vegeta NATUR 300g lub równoważna szt. 480
37 kakao DECOMORENO duże op. lub równoważny szt. 25
38 kawa zbożowa INKA lub równoważna szt. 20
39 masło roślinne 250g szt. 630
40 margaryna RAMA 450g lub równoważny szt. 60
41 pasztet podlaski puszka szt.
42 ketchup KOTLIN wiadro 3 kg lub równoważny szt. 45
43 ketchup łagodny słoik 900 g szt. 12
44 bułka tatra MAMUT 400 g lub równoważna szt. 325
45 herbata ekspresowa TETLEY 100 szt lub równoważna szt. 120
46 herbata granulowana TETLEY lub równoważna szt. 60
47 ciastka maślane KRAKUSKI lub równoważne szt. 30
48 Jogurt DANONE smakowy lub równoważny szt. 120
49 Mikołaje z czekolady kg 10
50 biszkopty PETITKI lub równoważne szt. 15
51 PETITKI LUBISE lub równoważne szt. 420
52 Chrupki kukurydziane duże op. szt. 13
53 przyprawa gyros szt. 100
54 soczek LEON 100% SOK lub równoważny szt. 410
55 mus owocowy szt. 900
56 VEGETA NATUR butelka lub równoważny szt. 360
57 Serek wiejski HEJ lub równoważny szt 130
58 Tuńczyk w puszcze szt. 65
59 Twarożek wiejski ze szczypiorkiem szt. 20
60 Batonik zbożowy BA lub równoważny szt. 80
61 Jogurt PIĄTUŚ lub równoważny szt. 130
62 Rosołki VEGETA NATUR lub równoważne szt 130
63 Żurawina suszona szt. 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 66414,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NABIAŁ
1 mleko 1,5 % 1l szt. 900
2 śmietana 30 % 1l szt. 350
3 twaróg półtłusty Krajanka lub równoważny kg 120
4 ser żółty plastry 150 g szt. 260
5 serek śniadaniowy szt. 110
6 serek waniliowy homogenizowany szt. 330
7 jogurt naturalny 330 ml szt. 140
8 GUSTO plastry ser biały lub równoważny szt. 90
9 ser typu FETA szt.
10 masło o zaw. tł. 82 % szt. 615
11 Mleko 3,2% 1l Szt. 10
12 Śmietana 0,25 l szt. 50
13 Śmietana 0,5l szt. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 18879,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWO
1 Angielka 300g szt. 910
2 Chleb wieloziarnisty szt. 390
3 Chleb krojony pszenno-żytni 700g szt. 320
4 Bułka zwykła (czerstwa) 200g szt. 170
5 Bułka kajzerka 50g szt. 320
6 Drożdże 100g kg. 10
7 Chałka Szt 35
8 Ciasto drożdżowe szt. 10
9 Ciasto świeże kg. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 8589,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA I OWOCE
1 Ziemniaki jadalnie typu kulinarnego (irga, bryza) kg. 7000
2 Kapusta świeża biała kg. 150
3 Marchew korzeń kg. 860
4 Cebula biała korzeń kg. 380
5 Pieczarki (gat. 1) kg. 320
6 Rzodkiewka Pęczek 300
7 Ogórek zielony świeży kg. 330
8 Buraki czerwone świeże kg. 375
9 Jabłko (gat. 1) kg. 360
10 Seler korzeń kg. 475
11 Pomidory koktajlowe kg. 105
12 Pomidory świeże kg. 230
13 Sałata zielona szt. 115
14 Kapusta czerwona kg. 20
15 Por szt. 340
16 Koper zielony świeży szt. 720
17 Nać pietruszki szt. 670
18 Pietruszka korzeń kg. 485
19 Papryka świeża kg. 90
20 Czosnek główka szt. 220
21 Banan kg. 220
22 Mandarynki kg. 65
23 Pomarańcze kg. 26
24 Nektaryna kg. 10
25 Gruszka kg. 140
26 Arbuz kg. 60
27 Brzoskwinia kg. 10
28 Winogrono kg. 110
29 Kiwi kg. 240
30 Śliwki „węgierki” kg. 60
31 Truskawki kg. 50
32 Cytryna kg. 120
33 Szczypiorek pęczek 15
34 Sałata lodowa szt. 20
35 Włoszczyzna szt. 20
36 Borówka kg. 40
37 Kapusta młoda kg. 150
38 Roszponka szt. 35
39 Cukinia kg 15
40 Kalafior świeży szt 10
41 Mango szt 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 59586,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MROŻONKI I RYBY
1 fasolka szparagowa 2,5 kg op 70
2 kalafior 2,5 kg op 15
3 mieszanka jarzynowa 8 –składnikowa 2,5 kg op 35
4 marchew mrożona kostka HORTEX 2,5 kg lub równoważna op 25
5 mieszanka kompotowa 2,5 kg op 140
6 truskawka mrożona 2,5 kg op 70
7 wiśnia mrożona 2,5 kg op 20
8 frytki 2,5 kg op 200
9 Filet miruna b/skóry kg 270
10 Marchewka mini HORTEX 2,5kg lub równoważna Op. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03311000-2 - Ryby

4.5.5.) Wartość części: 27030,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO, PRZETWORY WIEPRZOWO - WOŁOWE
1 schab b/k kg 640
2 szynka b/k kg 190
3 mięso mielone luksusowe kg 610
4 żeberka wieprzowe kg 10
5 kości schabowe kg 290
6 kości wędzone kg 140
7 kiełbasa cienka kg 360
8 mortadela wieprzowa kg 55
9 wędlina - szynka z beczki kg 40
10 wędlina - schab domowy kg 40
11 wędlina - ogonówka domowa kg 40
12 wędlina - schab kruchy kg 40
13 wędlina - szynka z indyka kg 40
14 wędlina - żywiecka kg 40
15 Wędlina – polędwica kg 40
16 pieczeń kg 25
17 kabanosy z szynki kg 20
18 pasztet w foremce kg 77
19 parówki z szynki kg 65
20 frankfuterki kg 35
21 brzuch wieprzowy kg 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO DROBIOWE
1 porcja rosołowa ze skrzydłami kg 480
2 filet z kurczaka surowy kg 600
3 udziec z kurczaka kl 1 kg 830
4 Porcja rosołowa z indyka – szyja kg 250
5 Porcja rosołowa z indyka - skrzydło kg 240

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 37019,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WYROBY GARMAŻERYJNE
1 pierogi z mięsem kg 320
2 pierogi z serem kg 120
3 pierogi z kapustą i pieczarką kg 140
4 kopytka kg 280
5 kluski śląskie kg 200
6 kluski leniwe kg 330

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne

4.5.5.) Wartość części: 24410,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MAKARONY
1 Makaron nitka ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 230
2 Makaron krajanka ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 80
3 Makaron bączek ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 430
4 Makaron drobne kolanko ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 130
5 Makaron wstążka karbowana ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 40
6 Makaron muszelka ASTER 0,5 kg lub równoważny szt. 120
7. Makaron szczęka ASTER 0,5 kg lub równoważny szt 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

4.5.5.) Wartość części: 6180,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA PRZETWORZONE - KISZONE
1. Ogórki kiszone kg. 245
2. Kiszona kapusta Kg. 350
3. Przecier ogórkowy kg. 90
4. Ogórki małosolne kg 35

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 5077,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty planowanej do poniesienia na realizację zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty planowanej do poniesienia na realizację zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26281,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MER SP. J. A i S KACZMAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321762823

7.3.3) Ulica: BUKOWA

7.3.4) Miejscowość: GLINNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59978,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68465,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59978,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59978,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty planowanej do poniesienia na realizację zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty planowanej do poniesienia na realizację zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferty złożone przez Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty planowanej do poniesienia na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.