eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu AGD elektryczne dla potrzeb 12 obiektów WZŻ oraz filtrów do dzbanków do budynku Administracji WZŻ z podziałem na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114731 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD elektryczne dla potrzeb 12 obiektów WZŻ oraz filtrów do dzbanków do budynku Administracji WZŻ z podziałem na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 718 62 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu AGD elektryczne dla potrzeb 12 obiektów WZŻ oraz filtrów do dzbanków do budynku Administracji WZŻ z podziałem na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ceeaa7-cf2a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków(sprzęt elektryczny, wyposażenie kuchni, talerze kubki, garnki i GN)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak postępowania: ZP-25/WZŻ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest: Dostawa :
Zadanie 1 Adg sprzęt elektryczny ( żelazka z generatorem pary, czajniki elektryczne, lodówki, szafy mroźnicze , pralnice , zmywarki) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20 Wrocław;
2) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25 Wrocław;
3) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9 Wrocław;
4) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6 Wrocław;
5) żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław
6) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17 Wrocław;
7) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39 Wrocław;
8) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a Wrocław;
9) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107 Wrocław;
10) żłobek Nr 14- ul. Mulicka 4 c Wrocław;
11) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37 Wrocław;
12) administracja WZŻ ul. Fabryczna 15 ( dostawa ul. Fabryczna 10, 1 piętro pokój 105)

Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2.1 do SWZ, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o parametrach jakościowych minimum tych samych jakie zostały opisane lub wyższych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 47167,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 : dostawa filtrów do dzbanków Dafi do budynku administracji WZŻ przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu

2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 3752,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 58 016,60 zł brutto.

W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę przez Wykonawcę :
SWISSPOL Ltd Sp. z o.o.
ul. Wilcza 27
50-429 Wrocław
Cena brutto : 78 110,81 zł
Z Przedłużoną gwarancją 36 miesięcy

Kwota zaoferowana przez ww. Wykonawcę przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia o wartość 20 094,21 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia w/w postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78110,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94805,30 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.