eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup wraz z dostarczeniem i montażem systemu CCTV i SSWiN - KD w Muzeum Instrumentów Muzycznych, Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostarczeniem i montażem systemu CCTV i SSWiN – KD w Muzeum Instrumentów Muzycznych, Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: MNP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mnp.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.mnp.art.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostarczeniem i montażem systemu CCTV i SSWiN – KD w Muzeum Instrumentów Muzycznych, Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8bf5c0-8830-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.281.2.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest:
1) zakup wraz z dostarczeniem i instalacją niżej wymienionych urządzeń do systemu alarmowego SSWiN – KD zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do SWZ:
a) czujnik laserowy – 3 szt.,
b) centrala alarmowa – 1 szt.,
c) oprogramowanie ze sterowaniem – 1 szt.,
d) obudowa centrali z transformatorem – 1 szt.,
e) akumulator – 1 szt.,
f) manipulator – 1 szt.,
g) kontroler KD z obudową i zasilaczem – 1 szt.,
h) czytnik kart dostępu – 2 szt.,
i) zwora elektromagnetyczna z uchwytem – 1 szt.,
j) przycisk awaryjnego otwierania drzwi – 1 szt.,
k) przewód – 700 mb,
l) moduł sieciowy centrali - 1 szt.,
m) akumulator żelowy – 1 szt.,
n) listwa – 300 mb
2) rozprowadzenie instalacji niskoprądowej dla systemów SSWiN-KD we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,
3) podłączenie i zaprogramowanie dostarczonych urządzeń systemu SSWiN w serwerze Seetec – Gayuga,
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla systemu SSWiN – KD w 3 egzemplarzach w formie papierowej i w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej,
5) zakup wraz z dostarczeniem i instalacją niżej wymienionych urządzeń do systemu CCTV zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do SWZ:
a) kamera stała wewnętrzna – 5 szt.,
b) kamera stała zewnętrzna – 4 szt.,
c) kamera obrotowa – 1 szt.,
d) przełącznik niezarządzalny – 1 szt.,
e) licencja – 10 szt.
f) dysk 3,5” – 2 szt.
6) ułożenie nowej instalacji do nowych punktów kamerowych i urządzeń CCTV,
7) podłączenie i zaprogramowanie dostarczonych urządzeń w serwerze Seetec – Gayuga,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla systemu CCTV w 3 egzemplarzach w formie papierowej i w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej.
2. Miejsce dostarczenia i montażu urządzeń: Sala Groblicza w Muzeum Instrumentów Muzycznych, Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, Stary Rynek 45, 61 – 772 Poznań.
3. Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122354,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214976,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122354,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Instalacji Alarmowych AMERAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790001999

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122354,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.