eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (II etap)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (II etap)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (II etap)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fca5a317-829e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042262/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1847941,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowę wodociągu Latowicz-Kulaśnica. Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur polietylenowych (PE, PEHD) SDR 17 łączonych metoda zgrzewania czołowego w miejscowości Latowicz (Kulaśnica), gmina Latowicz długości przybliżonej ok. L= 2432,00m. Zadanie obejmuje budowę hydrantów nadziemnych DN80 kpl. 6 i 4 zasuw. Zadanie w zakresie przebiegu sieci należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową - projektem budowy sieci wodociągowej z przyłączami opracowanym przez biuro projektowe Eco-tech Dariusz Żądełek, zatwierdzonym pozwoleniem na budowę nr 691/09 z dnia 22.07.2009r. oraz opisem technicznym zamiennym stanowiącym załącznik do SWZ.
Uwaga. W odniesieniu do projektu zamawiający zmienia średnicę rur na fi 160mm i rodzaj rur na rury polietylenowe (PE, PEHD) SDR 17 PN-10 łączone metodą zgrzewania czołowego.
Zamawiający nie ogranicza metody wykonania wodociągu (rozkop, przecisk sterowany). Głębokość posadowienia wodociągu (przykrycia) minimum 1,8m.
Wodociąg należy układać na podłożu z materiałów sypkich (piasek) gr. 15 cm.
W ramach zamówienia należy przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie nawierzchnie uszkodzone przy prowadzeniu robót z zastosowaniem pełnej konstrukcji ( podbudowy). Przejścia wodociągu pod drogami realizować w metoda przewiertu sterowanego w rurze osłonowej stalowej lub PEHD.
Przy zadaniu stosować zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudowa o śr. 160 mm. Przy zadaniu stosować Hydranty pożarowe nadziemne na kolanie stopowym kołnierzowym o śr. nominalnej 80mm z podwójnym zamknięciem wraz z zasuwami.
Wykonawca wykona oznakowanie trasy wodociągu na słupkach betonowych oraz oznakowanie hydrantów i zasuw.
Wykonawca wykona płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej oraz dwie próby ciśnieniowe.
Po zakończeniu płukania, pobiera się próbki wody do analizy bakteriologicznej i fizykochemicznej. Dwie pozytywne próbki badań wody pozwalają na stwierdzenie skuteczności przeprowadzonej dezynfekcji wykonanej sieci wodociągowej.
O terminie rozpoczęcia robót, terminie płukania i dezynfekcji, terminie prób ciśnieniowych , terminie pobrania wody do badań , terminie włączeniu odcinka do eksploatacji po pozwoleniu na użytkowanie wykonawca zawiadomi właściwego zarządcę sieci wodociągowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego pisemnie.
Zamówienie obejmuje skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz wystąpienie z wnioskiem do Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o wydanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego fragmentu wodociągu. Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego pozwolenie na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej i przedstawi je do odbioru końcowego.

W przypadku kiedy wykonawca zamierza zmienić / nieumyślnie zmieni przebieg trasy wodociągu względem zatwierdzonego projektu ( załącznik do SWZ) jest zobowiązany przerwać roboty budowlane na odcinku na którym występują zmiany na swój koszt i we własnym zakresie opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę i następnie kontynuować roboty. Technologia wykonania robót na przeprojektowanych odcinkach musi odpowiadać technologii robót wyznaczonej przez zamawiającego w przetargu.
Przed dokonaniem planowanych zmian wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na zmianę przebiegu. Zmiany będą dopuszczalne tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. względami technicznymi- ominiecie niemożliwych do pokonania przeszkód. Niedopuszczalne będą zmiany mające na celu przysporzenie korzyści , w tym korzyści ekonomicznych wykonawcy.
Uwaga. Zadanie nie obejmuje budowy wodociągu na dz. ew. 1525 obręb Latowicz długości ok. 338m. Zamawiający podejmie prace związane z przeprojektowaniem przebiegu wodociągu na dz. ew. 1525 oraz zleci wykonanie robót w oddzielnej procedurze. Zadanie nie obejmuje budowy przyłączy wodociągowych na przedmiotowym odcinku wodociągu wskazanych w projekcje kolorem czerwonym.
Rozpoczęcie wodociągu na dz. ew. 1497/4 obręb Latowicz. Zakończenie wodociągu na działce nr 240 obręb Budziska.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w projekcie budowlanym z uwzględnieniem rysunków i opisów zamiennych, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokument te łącznie opisują przedmiot zamówienia i wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty wyszczególnione chociażby w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójności w opisie lub ilości robót do wykonania występujących w wymienionych dokumentach nadrzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia w przetargu, a następnie projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Pomocniczo zamawiający dołącza przedmiar robót. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, którego zadaniem jest przekazanie przybliżonej informacji o rodzaju i wielkości robót do wykonania. Przedmiar robót z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego nie jest dokumentem rozliczeniowym. Rozliczeniu z zamawiającym podlegają wszystkie roboty wymienione w projekcie budowlanym z uwzględnieniem opisów i rysunków zamiennych oraz opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji inwestycji uwzględniający termin zakończenia robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Na żądanie zmawiającego wykonawca opracuje i dostarczy kosztorys ofertowy. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje kosztorys powykonawczy lub powykonawcze zestawienie wykonanych robót z podaniem długości obmierzonych przez geodetę.

Termin wykonania prac wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie do 31.07.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 523357,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowę wodociągu Wielgolas -Nowiny. W ramach zamówienia wyodrębniono cześć
A) Budowa wodociągu Wielgolas-Nowiny na odcinku wskazanym na załączonym rysunku kolorem zielonym
Część A) obejmuje następujący zakres robot
Budowa wodociągu z rur fi110mm, fi160mm z rur PE 100 (SDR17) PN-10 w miejscowości Wielgolas, Budy Wielgoleskie, gmina Latowicz na działkach nr: 417, 418/3, 418/5, 418/4, 418/1, 684, 419,420, 793, 421, 422/1, 422/2, 423, 726/1, 434, 433/2, 433/1, 432, 431, 426, 427,428, 429/1, 910, 496, 738, 931, 932, 741, 511, 519, 529, 533, 744, 536, 537, obręb Wielgolas, dz. nr 781/2,781/1,782,783,784,785,786, 787,788,789 192 obręb Budy Wielgoleskie

Zakres części A obejmuje budowę wodociągu Wielgolas Nowiny ( obręb Wielgolas, Budy Wielgoleskie) długości ok. 859 m sieci fi 160/9,5mm PE 100 (SDR17) PN-10,
ok 1499m sieci fi 110/6,6mm PE 100 (SDR17) PN-10, budowę 5 hydrantów
i 2 zasuw.

B) Budowa wodociągu Wielgolas-Nowiny na odcinku wskazanym na załączonym rysunku kolorem żółtym

Część B obejmuje następujący zakres robot
Budowa wodociągu z rur fi110mm/6,6mm PE 100 (SDR17) PN-10 w miejscowości Budy Wielgoleskie, gmina Latowicz na działkach nr: dz. nr 789, 788, 787, 786, 780 obręb Budy Wielgoleskie
Zakres części B obejmuje budowę wodociągu Wielgolas Nowiny ( obręb Wielgolas, Budy Wielgoleskie) długości ok. 270 m sieci fi 110/6,6mm PE 100 (SDR17) PN-10 , budowę 1 hydrantu
Budowę wodociągu Wielgolas-Nowiny w zakresie przebiegu sieci należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową - projektem budowy sieci wodociągowej z przyłączami opracowanym przez biuro projektowe Eco-tech Dariusz Żądełek, zatwierdzonym pozwoleniem na budowę nr 691/09 z dnia 22.07.2009r. oraz opisem technicznym zamiennym stanowiącym załącznik do SWZ.
Uwaga. W odniesieniu do projektu zamawiający zmienia rodzaj rur na rury polietylenowe (PE, PEHD) SDR 17 łączone metodą zgrzewania czołowego
oraz dokumentacją PROJEKT BUDOWLANY -BUDOWA SIECI WODOCIAGOWEJ ROZDZIELCZEJ opracowaną przez MProjket Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji, zatwierdzoną pozwoleniem na budowę nr 1367/21 z dnia 25.10.2021r.
Zadanie należy wykonać metodą rozkopu. W razie konieczności np. przejścia pod drogami, przeszkody terenowe zastosować metodę przewiertu sterowanego. Głębokość posadowienia wodociągu (przykrycia) minimum 1,8m.
Wodociąg należy układać na podłożu z materiałów sypkich (piasek) gr. 15 cm.
W ramach zamówienia należy przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie nawierzchnie uszkodzone przy prowadzeniu robót z zatasowaniem pełnej konstrukcji ( podbudowy). Przejścia wodociągu pod drogami realizować w metoda przewiertu sterowanego w rurze osłonowej stalowej lub PEHD.
Przy zadaniu stosować zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudowa o śr. obudowy 160 mm. Przy zadaniu stosować Hydranty pożarowe nadziemne na kolanie stopowym kołnierzowym o śr. nominalnej 80mm z podwójnym zamknięciem wraz z zasuwami.
Wykonawca wykona oznakowanie trasy wodociągu na słupkach betonowych oraz oznakowanie hydrantów i zasuw.
Wykonawca wykona płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej oraz dwie próby ciśnieniowe.
Po zakończeniu płukania, pobiera się próbki wody do analizy bakteriologicznej i fizykochemicznej. Dwie pozytywne próbki badań wody pozwalają na stwierdzenie skuteczności przeprowadzonej dezynfekcji wykonanej sieci wodociągowej.

O terminie rozpoczęcia robót, terminie płukania i dezynfekcji, terminie prób ciśnieniowych , terminie pobrania wody do badań , terminie włączeniu odcinka do eksploatacji po pozwoleniu na użytkowanie wykonawca zawiadomi właściwego zarządcę sieci wodociągowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego pisemnie.
Zamówienie obejmuje skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz wystąpienie z wnioskiem do Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o wydanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego fragmentu wodociągu. Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego pozwolenie na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej i przedstawi je do odbioru końcowego.
W przypadku kiedy wykonawca zamierza zmienić / nieumyślnie zmieni przebieg trasy wodociągu względem zatwierdzonego projektu ( załącznik do SWZ) jest zobowiązany przerwać roboty budowlane na odcinku na którym występują zmiany na swój koszt i we własnym zakresie opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę i następnie kontynuować roboty. Technologia wykonania robót na przeprojektowanych odcinkach musi odpowiadać technologii robót wyznaczonej przez zamawiającego w przetargu.
Przed dokonaniem planowanych zmian wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na zmianę przebiegu. Zmiany będą dopuszczalne tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. względami technicznymi- ominiecie niemożliwych do pokonania przeszkód. Niedopuszczalne będą zmiany mające na celu przysporzenie korzyści , w tym korzyści ekonomicznych wykonawcy.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w projekcie budowlanym z uwzględnieniem rysunków i opisów zamiennych, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokument te łącznie opisują przedmiot zamówienia i wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty wyszczególnione chociażby w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójności w opisie lub ilości robót do wykonania występujących w wymienionych dokumentach nadrzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia w przetargu, a następnie projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Pomocniczo zamawiający dołącza przedmiar robót. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, którego zadaniem jest przekazanie przybliżonej informacji o rodzaju i wielkości robót do wykonania. Przedmiar robót z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego nie jest dokumentem rozliczeniowym. Rozliczeniu z zamawiającym podlegają wszystkie roboty wymienione w projekcie budowlanym z uwzględnieniem opisów i rysunków zamiennych oraz opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji inwestycji uwzględniający termin zakończenia robót, uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz szczegółową kalkulacje oferowanej ceny ryczałtowej wg. wzoru stanowiących załącznik do SWZ. Na żądanie zmawiającego wykonawca opracuje i dostarczy kosztorys ofertowy. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje kosztorys powykonawczy lub powykonawcze zestawienie wykonanych robót z podaniem długości obmierzonych przez geodetę.

Termin wykonania prac wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie do 31.07.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 529534,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa (przebudowa) wodociągu Latowicz-Kamionka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa sieci wodociągowej Latowicz-Kamionka na dz. ew. 1075/1, 1074, 1006, 1005, 2019, 180, 174, 173, 169/5, 184, 185, 157, 53, 52, 39, 36 obręb Latowicz i działce 1/3 obręb Kamionka
Uwaga. Na wymienionych wyżej działkach przebiega istniejąca sieć wodociągowa wykonana z rur PVC fi 200mm, w tym fragment sieci od ul. Dębowej do msc. Kamionka , który uległ awarii (wyłączony z eksploatacji). Zamawiający dopuszcza realizację zadania również na innych działkach po uzyskaniu zgody od właściciela.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latowicz, Kamionka, gmina Latowicz. Sieć wodociągowa będzie montowana systemem bezwykopowym z rur 200 /11,9 mm PE100 RC (SDR17) PN-10 bez pasa drogi wojewódzkiej (dz. nr ew. 183) nr 802 -
W uzasadnionych przypadkach np. załamanie trasy sieci, węzeł sieci dopuszcza się wykop, po uzyskaniu zgody właściciela terenu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego.

Zakres do zaprojektowania i wykonania:
1) Przybliżona długość sieci wodociągowej z rur 200 /11,9 mm PE100 RC (SDR17) PN-10
do wykonania L = 2460 m
Uwaga.Przybliżona długość sieci mierzona po trasie istniejącego wodociągu w uwzględnieniem odejść do hydrantów wynosi 2460m. Ostatecznie zaprojektowana i wykonania długość sieć wodociągowej może się różnić od podanej .
2) Hydrant p.poż. nadziemny DN80 z zasuwą DN80 z klinem miękkim kpl. 7
Uwaga. Obecnie po trasie sieci wodociągowej występuje 7 hydrantów. Należy zaprojektować i wykonać łącznie, co najmniej 7 szt. nowych hydrantów z zasuwami.
3) studnia redukująca ciśnienie 1 szt

Wodociąg zostanie wykonany przede wszystkim po trasie istniejącego wodociągu PVC fi 200mm, który uległ awarii.
Sieć wodociągową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z:
1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym Budowy sieci Latowicz-Kamionka stanowiącym załącznik do SWZ wraz z załącznikami do PFU tj:
a) załącznik nr 1 do PFU Orientacyjny przebieg wodociągu
b) załącznik nr 2 do PFU węzły sieci i elementy sieci wodociągowej Latowicz-Kamionka

Wykonawca wykona płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej oraz dwie próby ciśnieniowe.

Po zakończeniu płukania, pobrać próbki wody do analizy bakteriologicznej i fizykochemicznej. Dwie pozytywne próbki badań wody pozwalają na stwierdzenie skuteczności przeprowadzonej dezynfekcji wykonanej sieci wodociągowej.

O terminie rozpoczęcia robót, terminie płukania i dezynfekcji, terminie prób ciśnieniowych , terminie pobrania wody do badań, terminie włączeniu odcinka do eksploatacji po pozwoleniu na użytkowanie wykonawca zawiadomi właściwego zarządcę sieci wodociągowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego pisemnie.

Zamówienie obejmuje skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz wystąpienie z wnioskiem do Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o wydanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego fragmentu wodociągu. Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego pozwolenie na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej i przedstawi je do odbioru końcowego.

W przypadku kiedy wykonawca zamierza zmienić / nieumyślnie zmieni przebieg trasy wodociągu względem zatwierdzonego projektu jest zobowiązany przerwać roboty budowlane na odcinku na którym występują zmiany na swój koszt i we własnym zakresie opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę i następnie kontynuować roboty. Technologia wykonania robót na przeprojektowanych odcinkach musi odpowiadać technologii robót wyznaczonej przez zamawiającego w przetargu.

Przed dokonaniem planowanych zmian wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na zmianę przebiegu. Zmiany będą dopuszczalne tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. względami technicznymi- ominiecie niemożliwych do pokonania przeszkód. Niedopuszczalne będą zmiany mające na celu przysporzenie korzyści , w tym korzyści ekonomicznych wykonawcy.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace i roboty wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia i wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty wyszczególnione chociażby w jednym z tych dokumentów.
W przypadku niespójności w opisie lub ilości robót do wykonania występujących w wymienionych dokumentach nadrzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia w przetargu. Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji inwestycji uwzględniający termin zakończenia prac projektowych i uzyskania dokumentów uprawniających do rozpoczęcia robót , termin zakończenia robót, termin uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Na żądanie zmawiającego wykonawca opracuje i dostarczy kosztorys ofertowy. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje powykonawcze zestawienie wykonanych robót z podaniem długości obmierzonych przez geodetę lub kosztorys powykonawczy.

Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia dla wszystkich części – dostępny pod linkiem https://drive.google.com/drive/folders/15Hce7kbtmd7ZmN3h-ZgmQj_cAToVpYPY?usp=sharing

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 795050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870155,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634

7.3.3) Ulica: NASIADKI 22C

7.3.4) Miejscowość: LELIS

7.3.5) Kod pocztowy: 07-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506637,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506637,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634

7.3.3) Ulica: Nasiadki 22c

7.3.4) Miejscowość: LELIS

7.3.5) Kod pocztowy: 07-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506637,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1011060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1011060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1011060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOTEL-BIS JOANNA TACIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221521612

7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 105

7.3.4) Miejscowość: Mrozy

7.3.5) Kod pocztowy: 05-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1011060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.