eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (II etap)



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (II etap)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 6

1.4.2.) Miejscowość: Latowicz

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054306

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00042262/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Część 3: Budowa (przebudowa) wodociągu Latowicz-Kamionka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa sieci wodociągowej Latowicz-Kamionka na dz. ew. 1075/1, 1074, 1006, 1005, 183(dr. wojewódzka), 2019, 180, 174, 173, 169/5, 184, 185, 157, 53, 52, 39, 36 obręb Latowicz i działce 1/3 obręb Kamionka
Uwaga. Na wymienionych wyżej działkach przebiega istniejąca sieć wodociągowa wykonana z rur PVC fi 200mm, w tym fragment sieci od ul. Dębowej do msc. Kamionka , który uległ awarii (wyłączony z eksploatacji). Zamawiający dopuszcza realizację zadania również na innych działkach po uzyskaniu zgody od właściciela.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latowicz, Kamionka, gmina Latowicz. Sieć wodociągowa będzie montowana systemem bezwykopowym z rur 200 /11,9 mm PE100 RC (SDR17) PN-10
W uzasadnionych przypadkach np. załamanie trasy sieci, węzeł sieci dopuszcza się wykop, po uzyskaniu zgody właściciela terenu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego.

Zakres do zaprojektowania i wykonania:
1) Przybliżona długość sieci wodociągowej z rur 200 /11,9 mm PE100 RC (SDR17) PN-10
do wykonania L = 2480 m
Uwaga.Przybliżona długość sieci mierzona po trasie istniejącego wodociągu w uwzględnieniem odejść do hydrantów wynosi 2480m. Ostatecznie zaprojektowana i wykonania długość sieć wodociągowej może się różnić od podanej .
2) Hydrant p.poż. nadziemny DN80 z zasuwą DN80 z klinem miękkim kpl. 7
Uwaga. Obecnie po trasie sieci wodociągowej występuje 7 hydrantów. Należy zaprojektować i wykonać łącznie, co najmniej 7 szt. nowych hydrantów z zasuwami.
3) studnia redukująca ciśnienie 1 szt

Wodociąg zostanie wykonany przede wszystkim po trasie istniejącego wodociągu PVC fi 200mm, który uległ awarii.
Sieć wodociągową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z:
1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym Budowy sieci Latowicz-Kamionka stanowiącym załącznik do SWZ wraz z załącznikami do PFU tj:
a) załącznik nr 1 do PFU Orientacyjny przebieg wodociągu
b) załącznik nr 2 do PFU węzły sieci i elementy sieci wodociągowej Latowicz-Kamionka

Wykonawca wykona płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej oraz dwie próby ciśnieniowe.

Po zakończeniu płukania, pobrać próbki wody do analizy bakteriologicznej i fizykochemicznej. Dwie pozytywne próbki badań wody pozwalają na stwierdzenie skuteczności przeprowadzonej dezynfekcji wykonanej sieci wodociągowej.

O terminie rozpoczęcia robót, terminie płukania i dezynfekcji, terminie prób ciśnieniowych , terminie pobrania wody do badań, terminie włączeniu odcinka do eksploatacji po pozwoleniu na użytkowanie wykonawca zawiadomi właściwego zarządcę sieci wodociągowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego pisemnie.

Zamówienie obejmuje skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz wystąpienie z wnioskiem do Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o wydanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego fragmentu wodociągu. Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego pozwolenie na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej i przedstawi je do odbioru końcowego.

W przypadku kiedy wykonawca zamierza zmienić / nieumyślnie zmieni przebieg trasy wodociągu względem zatwierdzonego projektu jest zobowiązany przerwać roboty budowlane na odcinku na którym występują zmiany na swój koszt i we własnym zakresie opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę i następnie kontynuować roboty. Technologia wykonania robót na przeprojektowanych odcinkach musi odpowiadać technologii robót wyznaczonej przez zamawiającego w przetargu.

Przed dokonaniem planowanych zmian wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na zmianę przebiegu. Zmiany będą dopuszczalne tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. względami technicznymi- ominiecie niemożliwych do pokonania przeszkód. Niedopuszczalne będą zmiany mające na celu przysporzenie korzyści , w tym korzyści ekonomicznych wykonawcy.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace i roboty wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia i wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty wyszczególnione chociażby w jednym z tych dokumentów.
W przypadku niespójności w opisie lub ilości robót do wykonania występujących w wymienionych dokumentach nadrzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia w przetargu. Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji inwestycji uwzględniający termin zakończenia prac projektowych i uzyskania dokumentów uprawniających do rozpoczęcia robót , termin zakończenia robót, termin uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Na żądanie zmawiającego wykonawca opracuje i dostarczy kosztorys ofertowy. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje powykonawcze zestawienie wykonanych robót z podaniem długości obmierzonych przez geodetę lub kosztorys powykonawczy.

Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia dla wszystkich części – dostępny pod linkiem https://drive.google.com/drive/folders/15Hce7kbtmd7ZmN3h-ZgmQj_cAToVpYPY?usp=sharing

Po zmianie:
Część 3: Budowa (przebudowa) wodociągu Latowicz-Kamionka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa sieci wodociągowej Latowicz-Kamionka na dz. ew. 1075/1, 1074, 1006, 1005, 2019, 180, 174, 173, 169/5, 184, 185, 157, 53, 52, 39, 36 obręb Latowicz i działce 1/3 obręb Kamionka
Uwaga. Na wymienionych wyżej działkach przebiega istniejąca sieć wodociągowa wykonana z rur PVC fi 200mm, w tym fragment sieci od ul. Dębowej do msc. Kamionka , który uległ awarii (wyłączony z eksploatacji). Zamawiający dopuszcza realizację zadania również na innych działkach po uzyskaniu zgody od właściciela.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latowicz, Kamionka, gmina Latowicz. Sieć wodociągowa będzie montowana systemem bezwykopowym z rur 200 /11,9 mm PE100 RC (SDR17) PN-10 bez pasa drogi wojewódzkiej (dz. nr ew. 183) nr 802 -
W uzasadnionych przypadkach np. załamanie trasy sieci, węzeł sieci dopuszcza się wykop, po uzyskaniu zgody właściciela terenu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego.

Zakres do zaprojektowania i wykonania:
1) Przybliżona długość sieci wodociągowej z rur 200 /11,9 mm PE100 RC (SDR17) PN-10
do wykonania L = 2460 m
Uwaga.Przybliżona długość sieci mierzona po trasie istniejącego wodociągu w uwzględnieniem odejść do hydrantów wynosi 2460m. Ostatecznie zaprojektowana i wykonania długość sieć wodociągowej może się różnić od podanej .
2) Hydrant p.poż. nadziemny DN80 z zasuwą DN80 z klinem miękkim kpl. 7
Uwaga. Obecnie po trasie sieci wodociągowej występuje 7 hydrantów. Należy zaprojektować i wykonać łącznie, co najmniej 7 szt. nowych hydrantów z zasuwami.
3) studnia redukująca ciśnienie 1 szt

Wodociąg zostanie wykonany przede wszystkim po trasie istniejącego wodociągu PVC fi 200mm, który uległ awarii.
Sieć wodociągową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z:
1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym Budowy sieci Latowicz-Kamionka stanowiącym załącznik do SWZ wraz z załącznikami do PFU tj:
a) załącznik nr 1 do PFU Orientacyjny przebieg wodociągu
b) załącznik nr 2 do PFU węzły sieci i elementy sieci wodociągowej Latowicz-Kamionka

Wykonawca wykona płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej oraz dwie próby ciśnieniowe.

Po zakończeniu płukania, pobrać próbki wody do analizy bakteriologicznej i fizykochemicznej. Dwie pozytywne próbki badań wody pozwalają na stwierdzenie skuteczności przeprowadzonej dezynfekcji wykonanej sieci wodociągowej.

O terminie rozpoczęcia robót, terminie płukania i dezynfekcji, terminie prób ciśnieniowych , terminie pobrania wody do badań, terminie włączeniu odcinka do eksploatacji po pozwoleniu na użytkowanie wykonawca zawiadomi właściwego zarządcę sieci wodociągowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego pisemnie.

Zamówienie obejmuje skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz wystąpienie z wnioskiem do Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o wydanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego fragmentu wodociągu. Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego pozwolenie na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej i przedstawi je do odbioru końcowego.

W przypadku kiedy wykonawca zamierza zmienić / nieumyślnie zmieni przebieg trasy wodociągu względem zatwierdzonego projektu jest zobowiązany przerwać roboty budowlane na odcinku na którym występują zmiany na swój koszt i we własnym zakresie opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę i następnie kontynuować roboty. Technologia wykonania robót na przeprojektowanych odcinkach musi odpowiadać technologii robót wyznaczonej przez zamawiającego w przetargu.

Przed dokonaniem planowanych zmian wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na zmianę przebiegu. Zmiany będą dopuszczalne tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. względami technicznymi- ominiecie niemożliwych do pokonania przeszkód. Niedopuszczalne będą zmiany mające na celu przysporzenie korzyści , w tym korzyści ekonomicznych wykonawcy.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace i roboty wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia i wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty wyszczególnione chociażby w jednym z tych dokumentów.
W przypadku niespójności w opisie lub ilości robót do wykonania występujących w wymienionych dokumentach nadrzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia w przetargu. Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji inwestycji uwzględniający termin zakończenia prac projektowych i uzyskania dokumentów uprawniających do rozpoczęcia robót , termin zakończenia robót, termin uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Na żądanie zmawiającego wykonawca opracuje i dostarczy kosztorys ofertowy. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje powykonawcze zestawienie wykonanych robót z podaniem długości obmierzonych przez geodetę lub kosztorys powykonawczy.

Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia dla wszystkich części – dostępny pod linkiem https://drive.google.com/drive/folders/15Hce7kbtmd7ZmN3h-ZgmQj_cAToVpYPY?usp=sharing

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
2022-09-30

Po zmianie:
2022-11-30

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-16 10:00

Po zmianie:
2022-02-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-16 10:30

Po zmianie:
2022-02-21 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.