eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Polnej



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Polnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a

1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 33 0 6222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/75/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Polnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cabf185-6042-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017499/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Polnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432727/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00034.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Polnej.
Zakres zadania obejmuje w części zamówienia podstawowego:
1. Zabudowanie prefabrykowanego żelbetowego wylotu wód deszczowych;
2. Umocnienie brzegów i dna istniejącego rowu poniżej nowo wykonanego wylotu wód deszczowych;
3. Zarurowanie istniejącego rowu melioracyjnego rurami DN800 na długości 125m wraz z zabudowaniem studni DN1500 i DN2000 (kd34);
4. Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej DN800 o długości około 15m wraz z zabudowaniem studni (kd33) na wysokości przepompowni ścieków komunalnych;
5. Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej DN800 o długości około 32m łączącej studnię
na wysokości przepompowni ścieków komunalnych (kd33) z projektowanym separatorem;
6. Wykonanie separatora (kd32), osadnika (kd 31) oraz łączącego je odcinka kanalizacji DN800;
7. Uporządkowanie i odtworzenie terenu po wykonanych robotach.
- zgodnie z zakresem zawartym w załączonej dokumentacji projektowej dla tego odcinka;
Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach opcji:
1. Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej DN800 od osadnika (kd31) do studni (kd30)
w ul. Polnej;
2. Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej DN600 o długości około 30m (kd30 – kd29)
wraz
z wykonaniem 3 wpustów ulicznych, przyłączy i studni na posesjach przy ul. Polnej 19 i 19A;
3. Odtworzenie nawierzchni drogi i terenów po wykonanych robotach.
Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 40% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji przed zawarciem umowy z Wykonawcą.
Dla całości zadania:
- wykonanie próby szczelności wykonanej sieci;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z dokonaniem wymaganych zgłoszeń i uzgodnień;
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej wybudowanych przyłączy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45122000-8 - Próbne wykopy

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 913275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290307,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 913275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDREN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332107091

7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 6

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-330

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 913275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.