eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przeprowadzenie działań promujących Województwo Dolnośląskie podczas 81. Tour de Pologne na terenie województwa dolnośląskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie działań promujących Województwo Dolnośląskie podczas 81. Tour de Pologne na terenie województwa dolnośląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie działań promujących Województwo Dolnośląskie podczas 81. Tour de Pologne na terenie województwa dolnośląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ec6cd0-180d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068246/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.57 Przeprowadzenie działań promujących województwo dolnośląskie podczas wydarzenia Tour de Pologne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp Lang Team Sp. z o.o. jest jedynym organizatorem rozgrywek 81. Tour de Pologne odbywających się na Dolnym Śląsku i posiada prawa wyłączne (prawo autorskie, prawo do znaków towarowych) na prowadzenie wszelkich działań promocyjnych związanych z ww. imprezą oraz jest jedynym podmiotem mogącym sprzedawać usługi reklamowe związane z ww. wydarzeniem.
Tour de Pologne – jako sportowa impreza promująca Polskę, w tym nasz region na dolnośląskim odcinku, jest wydarzeniem kolarskim najchętniej oglądanym w kraju, a Lang Team Sp. z o.o. jest liderem medialności wśród podmiotów zajmujących się tą dyscypliną sportu.
C. D. -informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji Województwa Dolnośląskiego podczas 81. Tour de Pologne na terenie Dolnego Śląska poprzez:
1) komunikowanie partnerstwa i promowanie Województwa Dolnośląskiego w działaniach PR Wykonawcy, m.in. w informacjach prasowych, mediach społecznościowych, aplikacji mobilnej, międzynarodowej agencji PR, foto & video. W szczególności umieszczenie postów promujących Dolny Śląsk na social mediach Tour de Pologne. Po minimum jednym poście na każdy z dolnośląskich etapów. Publikacja informacji prasowej dotyczącej Partnerstwa Województwa Dolnośląskiego w wyścigu Tour de Pologne na stronie zawodów;
2) umieszczenie logotypu Dolnego Śląska na stronie internetowej zawodów: tourdepologne.pl;
3) umieszczenie logotypu Dolnego Śląska na koszulkach startowych zawodników;
4) umieszczenie wielkogabarytowych materiałów reklamowych z logotypem Dolnego Śląska na trasie wyścigu (2 balonów, wys. do 4,3 m, na startach etapów w Województwie Dolnośląskich oraz
2 balonów pneumatycznych, wys. do 4,3 m, na metach etapów w Województwie Dolnośląskich;
5) umieszczenie logotypu Dolnego Śląska na: instalacji startowej, ściance ceremonialnej, bramie mety, podium, ekranach do wywiadów, ściance do prezentacji drużyn;
6) umieszczenie logotypu Dolnego Śląska w kampanii bannerowej w serwisie onet.pl;
7) umieszczenie logotypu Dolnego Śląska na materiałach poligraficznych, w tym umieszczenie informacji o Województwie Dolnośląskim w folderze wyścigu. Tekst i zdjęcia przygotuje i prześle przedstawiciel Zamawiającego);
8) promowanie Dolnego Śląska w ramach konferencji prasowych, w tym podczas oficjalnej prezentacji wyścigu;
9) zaproszenie przedstawiciela Zamawiającego do Honorowego Komitetu Organizacyjnego 81. Tour de Pologne UCI World Tour oraz do udziału w ceremonii dekoracji zwycięzców;
10) Promocja Województwa Dolnośląskiego w telewizji (logo/nazwa/walory i atrakcje turystyczne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki ustalenia poczynione na negocjacjach dotyczących przeprowadzenia działań promujących Województwo Dolnośląskie podczas 81. Tour de Pologne na terenie województwa dolnośląskiego nie zostały zaakceptowane przez kierownictwo jednostki.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

C.D. uzasadnienia
Przeprowadzenie promocji WD wpisuje się w główne cele Strategii komunikacji wizerunkowej województwa dolnośląskiego w kraju i zagranicą na lata 2021-2030: Wzmocnienie krajowej i europejskiej konkurencyjności regionu i jego marki. Podczas wyścigu na dolnośląskim odcinku, oczy całego kolarskiego świata (wyścig będzie pokazywany w około 100 krajach), będą zwrócone na Wrocław i wszystkie piękne miejsca w województwie dolnośląskim. Sport służy m.in. do tego, aby promować region a kolarstwo jest w tym przypadku najlepszą dyscypliną, zresztą bardzo popularną w naszym regionie, wszak Wrocław jest najbardziej rowerowym miastem w Polsce. Dzięki ogromnej oglądalności wyścigu marka Dolny Śląsk będzie widoczna nie tylko dla osób obecnych na trasach przejazdu kolarzy, ale też dla osób oglądających ją w mediach. Podczas tegorocznej edycji wyścigu Tour de Pologne partnerstwo Dolnego Śląska oraz logotyp Dolnego Śląska będzie komunikowane/prezentowany m.in. w informacjach prasowych, mediach społecznościowych, aplikacji mobilnej, w serwisie onet.pl (4 mln wyświetleń), Facebook (826 tys. Wyświetleń), Instagram (208 tys. wyświetleń). Logotypy będą też w materiałach poligraficznych (1000 szt. Folderów wyścigu) oraz na materiałach wielkogabarytowych na starcie, trasie, mecie i na ściance ceremonialnej, które zapewnią częstą i wartościową ekspozycję mediową. Jednym z działań promocyjnych będzie umieszczenie logotypów województwa na ściance będącej tłem do wywiadów dziennikarskich.
Logotypy będą zatem eksponowane na wszystkich materiałach dziennikarskich pojawiających się w Internecie czy stacjach telewizyjnych które nie posiadają praw do transmitowania wyścigu na żywo. Szeroki zakres świadczeń promocyjnych i ogromny zasięg wydarzenia, istotnie wpłynie na zwiększenie świadomości odbiorców na temat marki jaką jest Dolny Śląsk oraz na rozpoznawalność regionu w Polsce i za granicą (w załączeniu statystyki).
Nie istnieją żadne rozsądne rozwiązania alternatywne czy zastępcze, ponieważ jest to jedyne wydarzenie o tak doniosłym charakterze odbywające się na Dolnym Śląsku. Żaden inny podmiot nie ma możliwości zaproponowania świadczeń promocyjnych podczas przedsięwzięcia o zbliżonym charakterze. Jedynie promocja podczas tego wydarzenia sportowego jest w stanie zaspokoić w pełni potrzebę stanowiącą przyczynę udzielenia tego zamówienia. 81. Tour de Pologne gwarantuje nieporównywalną z żadnym innym wydarzeniem możliwość promocji województwa dolnośląskiego na tak szeroką skalę. Ze względu na brak dostępności na rynku substytutu, Lang Team Sp. z o.o. jest jedynym podmiotem uprawnionym do świadczenia usług podczas wydarzenia w tak szerokim i kompleksowym zakresie. Posiadanie praw wyłącznych związanych z organizacją wyścigu, w sposób obiektywny wyklucza udzielenie zamówienia podmiotowi innemu, niż wskazany wykonawca i okoliczność ta ma charakter nie do przezwyciężenia. Brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia, opis przedmiotu zamówienia nie został skonstruowany w celu zapewnienia swoistego monopolu wykonawcy, lecz wymogi w tym zakresie podyktowane są uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, które w inny sposób (za pomocą innych rozwiązań) nie mogą być zabezpieczone. Wysoka ranga, prestiż oraz zasięg wydarzenia przyczyni się do aktywnej promocji województwa dolnośląskiego w kraju i za granicą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.