eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych
w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a

1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych
w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6606b3ae-175c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572102/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/115/procurement

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/115/procurement

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy
Ornontowice (zwanego w niniejszej SWZ „Systemem E-ZP”) dostępnego pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl oraz przy użyciu
poczty elektronicznej zp@ornontowice.pl.
Szczegóły opisano w rozdziale VIII SWZ.
Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
(tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym (E-dowód).
Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00007.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zwanymi dalej uczniami wraz z zapewnieniem im opieki do placówek oświatowych/szkół/przedszkola w roku szkolnym 2024/2025
tj. od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. z terenu Gminy Ornontowice:
a) zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego:
- trasa nr 1– dowóz do jednej placówki w Wyrach tj.:
- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy przy ul. ks. Franciszka Bojdoła 3a
(2 uczniów - kurs ranny oraz 2 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy I: 37,4 km

- trasa nr 2 – dowóz połączony do dwóch szkół/placówek w Mikołowie tj.:
- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy przy ul. Słowackiego 21 c (2 uczniów),
- Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej przy ul. Pokoju 4a, (6 uczniów),
- Zespół Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, Mikołów Borowa Wieś, ul. Gliwicka 366
(1 uczeń),
(9 uczniów kurs ranny oraz 8 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy II: 62,3 km (kurs poranny 34,5 km, kurs powrotny 27,8 km)

- trasa nr 3 – dowóz połączony do trzech szkół na terenie Katowic tj.:
- Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Nasza Szkoła” przy ul. Harcerzy Września 1939
nr 5 (2 uczniów),
- Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „Arka Noego” przy ul. Gromadzkiej 59
(1 uczeń),
- Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 6 - Szkoła Przysposabiająca do Pracy
przy ul. Rolnej 22 (1 uczeń).
( 4 uczniów kurs ranny oraz 2 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy III: 58,7 km (kurs poranny 32,2 km, kurs powrotny 26,5 km)

b) zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji:
- trasa nr 4 – dowóz do jednej placówki w Żorach tj.:
- Przedszkole Terapeutyczne Parasolki Żory, ul. Bankowa 4 (1 dziecko/uczeń),
Wariant A (1 uczeń kurs ranny oraz 1 uczeń kurs powrotny), Wariant B (1 uczeń tylko kurs ranny), maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant A 17,5 km, maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant B 35,0 km

Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest złożenie u Zamawiającego pisemnego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/dziecka niepełnosprawnego w sprawie dowożenia ucznia do szkoły/placówki oświatowej.
Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie (podjęcie decyzji o skorzystaniu z prawa opcji a także wybór wariantu A bądź wariantu B) najpóźniej w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą.
Wszystkie trasy zostaną objęte tą samą (jedną) umową zawartą z jednym Przewoźnikiem.
Wykaz uczniów/dzieci niepełnosprawnych wraz z adresami zamieszkania ucznia/dziecka zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
Usługa dowożenia uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice z domu do specjalistycznych placówek oświatowych i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia, odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć dydaktycznych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 (188 dni), ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, również w tym dniu.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przewozów uczniów/dzieci uwzględniając punktualne dowiezienie uczniów/dzieci do szkół/placówek oświatowych oraz poinformowania rodziców/opiekunów prawnych dowożonych dzieci o harmonogramie przewozu oraz wszelkich jego zmianach.
Szacunkowa liczba dni dowozu uczniów niepełnosprawnych wynosi od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. – 188 dni.
Maksymalna dzienna suma kilometrów w jednym dniu dowozu, w zależności od ilości wykonanych dowozów wraz z opieką , wynosi łącznie w ramach zadnia podstawowego 158,4 km, dla zadania opcjonalnego jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji dla : Wariantu A 35,00 km/ Wariantu B 17,5 km.

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) kierowców pojazdów, którzy będą realizowali usługę dowozu dzieci/ uczniów niepełnosprawnych. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:
Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa/y i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji:
- trasa nr 4 – dowóz do jednej placówki w Żorach tj.:
- Przedszkole Terapeutyczne Parasolki Żory, ul. Bankowa 4 (1 dziecko/uczeń),
Wariant A (1 uczeń kurs ranny oraz 1 uczeń kurs powrotny),
Wariant B (1 uczeń tylko kurs ranny),
maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant A 17,5 km,
maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant B 35,0 km

Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest złożenie u Zamawiającego pisemnego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/dziecka niepełnosprawnego w sprawie dowożenia ucznia do szkoły/placówki oświatowej.
Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie (podjęcie decyzji o skorzystaniu z prawa opcji a także wybór wariantu A bądź wariantu B) najpóźniej w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą.
Wszystkie trasy zostaną objęte tą samą (jedną) umową zawartą z jednym Przewoźnikiem.
Wykaz uczniów/dzieci niepełnosprawnych wraz z adresami zamieszkania ucznia/dziecka zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60 %
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w ww. zakresie, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób - obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z 2023 r. poz 760
z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłaty należnej składki
– nie mniejszą niż 100 000,00 zł (zgodnie z Załącznikiem nr 5-projektowane postanowienia umowy).
4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył minimum 1 usługę w zakresie przewozu regularnego specjalnego (dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych), o wartości min. 60 000,00 zł brutto.
Pod pojęciem „przewozu regularnego specjalnego” należy rozumieć zapis zawarty w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z 2023 r. poz 760
z późn. zm.),

b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
co najmniej cztery pojazdy samochodowe dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, dopuszczone do ruchu, posiadające aktualne polisy OC i NNW, wyposażone w bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera (1 trasa – 1 pojazd):
dla zadania podstawowego:
– trasa 1: pojazd o min. 3 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna,
– trasa 2: pojazd o min. 9 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna,
– trasa 3: pojazd o min. 5 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna,
dla zadania z prawa opcji:
– trasa 4: pojazd o min. 3 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna,
Wykonawca winien wziąć pod uwagę ewentualną konieczność zapewnienia w okresie realizacji zamówienia pojazdów przystosowanych do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich na wszystkich trasach.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę ewentualną konieczność zapewnienia w okresie realizacji zamówienia większej ilości miejsc siedzących dla uczniów na wszystkich trasach – szczegóły zostały opisane w załączniku nr 5 – projektowane postanowienia umowy.
Do realizacji usług dowozu Wykonawca zapewni pojazdy wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2005.

c) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia na każdej z tras:
- minimum 1 osobę kierowcy– posiadającą kwalifikacje określone w opisie przedmiotu zamówienia, tj. minimum jednego kierowcę na każdej z tras posiadającego prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami jak w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). Kierowcą musi być osoba pełnoletnia, niekarana, sprawna fizycznie, mówiąca w języku polskim, niefigurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych

- minimum 1 osobę pełniącą funkcję opiekuna – posiadającą kwalifikacje w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, tj. minimum jedną osobę opiekuna na każdej z tras posiadająca zaświadczenie o ukończonym kursie/szkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ze względu na specyfikę świadczonej usługi osoba sprawująca opiekę nad dziećmi nie może być kierowcą pojazdu. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, niekarana, sprawna fizycznie, niefigurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Wykazując spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca winien mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust.3 oraz 118 ust.2 ustawy Pzp tj.:
- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, oferta składana jest pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód). Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IV SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 2 pkt 1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit a),
c) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, ust. 5 pkt 3 oraz ust. 5 pkt 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
e) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania zamówienia publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
f) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust. 4 pkt 4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6) Zapisy rozdziału V ust. 1 pkt 4 lit b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Zapisy rozdziału V ust. 1 pkt 4 lit a i lit b, ust. 1 pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy
z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 919);
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (według załącznika nr 6 do SWZ),
c) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłacenia składki,
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (według załącznika nr 7 do SWZ),
e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (osoba opiekuna i osoba kierowcy według załącznika nr 3 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę, do której realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 i ust. 4 pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy i w § 10 umowy.
Szczegóły opisano w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: System E-ZP Gminy Ornontowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) dokument pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
b) kserokopie uprawnień osób skierowanych do realizacji zamówienia,
c) kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu wraz z obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnego OC i NNW dla pojazdów wykonujących zakres umowy,
d) oświadczenie, że zrealizował wobec kierowców oraz opiekunów skierowanych do realizacji przedmiotu umowy obowiązek wynikający z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie nieletnich.
Do 14 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu zaświadczenia potwierdzające złożone oświadczenia o których mowa w ust. 4 lit. d),
e) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.