Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00017423/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W SZAMOCINIE”.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SZAMOCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570500617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności, 19
1.5.2.) Miejscowość: Szamocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672848745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkimszamocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkimszamocin.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.gminaszamocin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W SZAMOCINIE”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58057b0a-902f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016199/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W SZAMOCINIE”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK.7011.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest usługa  pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu  polegająca na kompleksowej   obsłudze  Projektu pn. :
„Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Szamocinie”
Inżynier wykonując swoje czynności będzie działał w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgodnie z zawartą umową.
Usługa Inżyniera Projektu  będzie dotyczyła wykonywania czynności w zakresie obejmującym  wykonawstwo robót budowlanych i odpowiedzialności gwarancyjnej, a w szczególności :
	zarządzanie procesem inwestycyjnym, w zakres którego wchodzi m.in. organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją inwestycji pn: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Szamocinie”
	wykonywanie wszelkich obowiązków i czynności jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, związanych z zarządzaniem i obsługą inwestycji w okresie jej realizacji aż do zakończenia i odbioru oraz jej rozliczenia, a w szczególności umów z wykonawcami robót budowlanych, a także obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności ustawy Prawo budowlane,
	pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane,
	po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych i dostaw – Inżynier będzie sprawował kontrolę i nadzór nad wykonywaniem i przebiegiem przeglądów gwarancyjnych na wykonane roboty, usługi oraz dostarczone urządzenia i wyposażenie.
Inżynier  będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym. Wykaz głównych zadań Inżyniera przedstawiony w załączniku Nr 9 do SWZ nie wyklucza wykonywania również i innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
Inżynier winien zapewnić odpowiedni personel wykonawczy -  zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.  
Ilość i dobór specjalistów winien być nie tylko zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w umowie, ale winien być dokonany w sposób adekwatny do realizacji wszystkich obowiązków umownych.
Inżynier winien zapewnić odpowiednie środki techniczne do realizacji obowiązków umownych nie tylko w zakresie wprost wskazanym w umowie, ale także w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zobowiązań bez względu na to, czy wymóg posiadania odpowiedniego rodzaju sprzętu został w umowie wskazany w sposób wyraźny.
Inżynier będzie wykonywał swoje obowiązki określone w załączniku  Nr 9 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593671,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBF Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811009458
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 461
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-451
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie Bastionu Wiebego oraz Bastionu Kot w formule "zaprojektuj i wybuduj"
 - ,,Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynków służących ochronie ludności i obronie cywilnej w powiecie płockim"
 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: "Budowa zajezdni autobusowej dla autobusów elektrycznych przy ul. Oskara Kolberga w Kielcach"
 - Opracowanie aktualizacji i rozszerzenie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi w ul. Ziemskiej w Kamiennej Górze
 - BZP.271.32.2025 "Przebudowa amfiteatru w Parku Hutnika w Tarnowskich Górach - Strzybnicy"
 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Projekt parasolowy - Dostawa i montaż magazynów energii na potrzeby istniejących instalacji fotowoltaicznych dla mieszkańców"(...)
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





