eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa ul. Wiejskiej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Wiejskiej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Wiejskiej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1395d8ce-722f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa ul. Wiejskiej w Świdniku wraz z infrastruktrą towarszyszacą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474136/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8224312,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch dokumentacji projektowych pn:
1) „Budowa ul. Wiejskiej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
2) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ulicy Wiejskiej w Świdniku”

2. W zakres dokumentacji nr 1) wchodzi:
Budowa jezdni, zjazdów, poboczy, chodników, ciągu pieszo-rowerowego, przebudowy nawierzchni drogi dla rowerów i budowy infrastruktury: budowy sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i studniami chłonnymi, rozbiórkę i budowę sieci gazowej, wodociągowej i elektroenergetycznej, budowę oświetlenia ulicznego oraz budowę kanału technologicznego.
Zakres inwestycji obejmuje wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją, rozbiórkę istniejących nawierzchni i kolidujących elementów infrastruktury, budowę konstrukcji nawierzchni jezdni ul. Wiejskiej, chodnika, ciągu pieszo-rowerowego, zjazdów, poboczy, przebudowę drogi dla rowerów, budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi z przykanalikami i studniami chłonnymi oraz drenem odwadniającym, rozbiórkę i budowę gazociągu, wodociągu i linii elektroenergetycznej, budowę oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego oraz wykonanie zieleńców.
Początek budowy drogi gminnej ul. Wiejskiej przyjęto na granicy działki nr 237/12 i 245. Koniec opracowania założono w osi na granicy z działką 1346/2, wlot w Al. NSZZ „Solidarność” (droga nr 105625L).
Budowa ul. Wiejskiej dzieli się na 4 odcinki:
• Odcinek nr 1a (granica dz. nr 245 i dz. nr 237/12 – ul. Gospodarcza) – ok. 68 m,
• Odcinek nr 1b (ul. Gospodarcza – ul. Kard. St. Wyszyńskiego) – ok. 284 m,
• Odcinek nr 2 (ul. Kard. St. Wyszyńskiego - ul. Barwna/Tęczowa) - ok. 321 m,
• Odcinek nr 3 (ul. Barwna/Tęczowa – al. NSZZ „Solidarność”) - ok. 584 m.

2.1 Zakres robót branży drogowej:
- budowa nawierzchni jezdni ul. Wiejskiej,
- budowa nawierzchni chodnika,
- budowa nawierzchni zjazdów,
- budowa nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego,
- przebudowa nawierzchni drogi dla rowerów,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie zieleńców.
2.2 Zakres robót branży sanitarnej:
- budowa sieci kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi Wp1 - Wp28, przykanalikami oraz studniami chłonnymi i drenem odwadniającym,
- rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci gazowej,
- rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci wodociągowej.
2.3 Zakres robót branży elektroenergetycznej:
- budowa oświetlenia ulicznego,
- rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci elektroenergetycznej,
- budowa kanału technologicznego.

3. W zakres dokumentacji nr 2) wchodzi:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej 200PVC o długości 114,45m wraz z odejściami do granic nieruchomości prywatnych 200PVC i 160PVC o łącznej długości 85,05m oraz budowa sieci wodociągowej z rur 160PE100-RC o długości 299,75m, 125PE100-RC o długości 7,00m, 90PE100-RC o długości 10,60m, wraz z przyłączami z rur 50PE100-RC i 40PE100-RC o łącznej długości 137,40m na działkach ewidencyjnych nr 323/3, 323/13, 323/16, 323/17, 323/28, 323/29, 323/31, 323/34, 323/35, 323/46, 323/47 327/4, 411/1, 413/1, 413/3, 414/2, 414/6, 414/9, 415/9, 415/11, 415/12 obręb 061701_1.0006 – Kolonia Krępiec, jednostka ewidencyjna 061701_1 – Świdnik.

4. Wykonawca opracuje i wykona organizację ruchu na czas prowadzenia robót oraz stałą organizację ruchu (w przypadku przekroczenia terminu na wprowadzenie organizacji ruchu, którą dysponuje Zamawiający) wraz z ich zatwierdzeniem w organie zarządzającym ruchem.

5. Wykonawca wykona i dostarczy geodezyjne pomiary powykonawcze oraz uzyska, w imieniu Zamawiającego, decyzję pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu w zakresie przystąpienia do użytkowania wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i montaż tablic informacyjnych zgodnie z uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1.07.2021 r. (znak RM-06111-84-21) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. (Dz. U. 2021. 953 z późn. zm.) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

7. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U.2005.67.582 z dnia 25 kwietnia 2005 r. z późniejszymi zmianami).

8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SWZ).

9. Dodatkowe wyjaśnienia do SWZ i załączników zawarto w załączniku nr 9 „Pytania i odpowiedzi”, który opracowano na podstawie zagadnień zgłaszanych przez Wykonawców w unieważnionym postępowaniu nr WIZP-Z.271.40.2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10354042,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12140743,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10354042,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: ul.Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość robót za wyjątkiem części robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10354042,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.