Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00237872/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00237873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00237874/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00237875/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00237876/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00237877/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00222881/01 - Wynik z dnia 2022-06-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa nr 24 im. Kornela Makuszyñskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001196471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstañców ¦l±skich 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 3441227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp24.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.psp24.radom.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1061191a-b0e9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00105883
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00096419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”. Zamówienie podzielone zosta³o na 9 czê¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.psp24.radom.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy znajduj±cej siê pod adresem https://psp24radom.ezamawiajacy.pl/ oraz za pomoc± mail: sekretariat@psp24.radom.pl
(z tym zastrze¿eniem ¿e adres e-mail nie dotyczy sk³adania oferty. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej zamawiaj±cego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Administratorem danych osobowych jest PUBLICZNA SZKO£A PODSTAWOWA NR 24 adres: Powstañców ¦l±skich 4 26-600 Radom
NIP: 7961100901, REGON: 001196471, TEL. 48 3441227
Adres e-mail: sekretariat@psp24.radom.pl
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Tomasz Paprocki – PUBLICZNA SZKO£A PODSTAWOWA NR 24
adres: Powstañców ¦l±skich 4 26-600 Radom, TEL. 48 3441227
e-mail: iod@psp24.radom.pl
3. Pani/Pana dane osobowe bêdê przetwarzane zgodnie z:
a) art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego w dalszej czê¶ci RODO) na podstawie zgody w celu publikacji danych zawartych w umowie w Elektronicznym Rejestrze Umów,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, tj. przechowywania danych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164) i Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. 2011, poz. 1467),
d) realizacji ustawowych zadañ szko³y na podstawie art. 6 i art. 9 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04)
e) realizacji zadañ ustawowych, okre¶lonych w Ustawie – Prawo o¶wiatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1148 ze zm.)
f) realizacji zapisów Ustawy o systemie o¶wiaty z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1481)
g) realizacji statutowych, zadañ dydaktycznych, opiekuñczych i wychowawczych.
h) zapisów wynikaj±cych z Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
i) w zakresie szerszym ni¿ wynikaj±cym z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na podstawie wyra¿onej zgody na
przetwarzanie danych. 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± mog³y byæ przekazywane wy³±cznie podmiotom upowa¿nionym z mocy prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a po jego up³ywie przez okres niezbêdny do umo¿liwienia jej prawid³owej obs³ugi, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ oraz wype³nienia obowi±zku prawnego Administratora, o którym mowa w pkt. 3 lit. c klauzuli. Okres przetwarzania danych osobowych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony, je¶li wyst±pi inna uzasadniona prawnie potrzeba administratora do przetwarzania tych danych przez d³u¿szy okres.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci danych osobowych, do ich sprostowania oraz w zakresie wynikaj±cym z przepisów do ich usuniêcia, jak równie¿ prawo do ograniczenia ich przetwarzania,
b) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofniêcie zgody nie wp³ywa na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, je¶li Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbêdne dla realizacji celu okre¶lonego w pkt. 3 klauzuli.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: psp24.I. 260.2.2022)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
czê¶æ nr 1 –drukarka 3D wraz z oprogramowaniem
szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³ nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 obejmuje dostawê:Urz±dzenia do lutowania.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 obejmuje dostawê: sprzêtu telewizyjnego i audiowizualnego.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 obejmuje dostawê: sprzêtu foto wraz z akcesoriami.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 obejmuje dostawê:
laptopa z oprogramowaniem systemowym.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 obejmuje dostawê: Gogle wirtualnej rzeczywisto¶ci wraz z akcesoriami
laptopa z oprogramowaniem systemowym.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 obejmuje dostawê: wyposa¿enie stanowisk - meble.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 8 obejmuje dostawê: sprzêt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 9 obejmuje dostawê:
wyposa¿enia edukacyjnego – robotyka
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) czê¶æ 1 - 9 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
-gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
-termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e
Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu z postêpowania - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.1 O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.2 W przypadku, wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu (aktualnego na dzieñ z³o¿enia)-O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania w skazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII SWZ – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
a) Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w pkt. 2 na wezwanie Zamawiaj±cego. Dokumenty te powinny byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.W celu potwierdzenia przez Wykonawcê, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równowa¿nego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentacjê oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzaj±cymi spe³nianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagañ,
2) zestawienie opisanych wymagañ wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których
znajduje siê potwierdzenie spe³niania tych wymagañ.
2. Wymagana forma i moment z³o¿enia: Orygina³ w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dokument sk³adany wraz z ofert±.
3. Informacja dotycz±ca usuniêcia braków formalnych w przedmiotowych ¶rodkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.W celu potwierdzenia przez Wykonawcê, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równowa¿nego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentacjê oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzaj±cymi spe³nianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagañ,
2) zestawienie opisanych wymagañ wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje siê potwierdzenie spe³niania tych wymagañ.
2. Wymagana forma i moment z³o¿enia: Orygina³ w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dokument sk³adany wraz z ofert±.
3. Informacja dotycz±ca usuniêcia braków formalnych w przedmiotowych ¶rodkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia(w tym spó³ki cywilne)
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³ VIII SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia,
b) zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdzia³ VIII SWZ. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdzia³ VIII SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci na podstawie art. 455. wszczególno¶ci gdyw przypadku obiektywnej niemo¿liwo¶ci dostarczenia przez Wykonawcê sprzêtu wskazanego
w ofercie z powodu braku jego dostêpno¶ci na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcê sprzêtu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wy¿szej ni¿ wynikaj±ce z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowi±zany jest uprzednio ka¿dorazowo przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne
dokumenty (o¶wiadczenie producenta o niedostêpno¶ci zaoferowanego sprzêtu, opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzêtu zamiennego ni¿ zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzêtu wymaga zgody
Zamawiaj±cego, któr± Zamawiaj±cy udzieli niezw³ocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-08 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://psp24radom.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-07
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Us³uga sporz±dzenia operatu szacunkowego celem okre¶lenia warto¶ci rynkowej prawa w³asno¶ci nieruchomo¶ci gruntowej po³o¿onej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badañ laboratoryjnych poprzez budowê systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposa¿enie (.......) i bezpieczeñstwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeñ oraz budowa platformy d¼wigowej i placu zabaw w ¿³obku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzy¿a 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umo¿liwiaj±cego okre¶lanie warto¶ci rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancj± producenta
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposa¿enia niezbêdnych do prowadzenia zajêæ na potrzeby Zespo³u Szkó³ w Jab³onnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposa¿enia niezbêdnych do prowadzenia zajêæ na potrzeby Zespo³u Szkó³ w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposa¿enia niezbêdnych do prowadzenia zajêæ na potrzeby Szko³y Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposa¿enia niezbêdnych do prowadzenia zajêæ na potrzeby Szko³y Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposa¿enia niezbêdnych do prowadzenia zajêæ na potrzeby Szko³y Podstawowej w Skrzynicach"
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.