eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46071f9-ceb2-4b41-9806-87e36c6f8dcc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041624/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Prace zduńskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. 2024, poz. 1320 ze zm.) – zwanej dalej ustawą w związku zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7- zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: W postępowaniu nr NZ.231.024.2024 (ogłoszenie nr 2024/BZP 00250206 z dnia 2024-03-19) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.010.2025.BML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, które obejmują stawianie i przebudowę pieców i trzonów kuchennych, rozbiórkę pieców, wykonanie fundamentów pod piece, uzupełnienie tynków, podłóg, przetarcie tynków.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) Część 1 obejmuje roboty zduńskie w lokalach znajdujących się w budynkach administrowanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków 1, 2 i 3 (OEB 1, 2, 3),
2) Część 2 obejmuje roboty zduńskie w lokalach znajdujących się w budynkach administrowanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków 4, 5 i 6 (OEB 4, 5, 6).
3. Roboty zduńskie dla każdej z części będą realizowane w następujących ilościach:
1) Postawieniu pieca stałopalnego ceramicznego A-1 o kubaturze 0,74 m3 (w oparciu o KNR 2- 02 1301-01) - 1 szt.
2) Postawieniu pieca pokojowego w ramie o kubaturze ok. 0,5m3 (kalkulacja własna) - 2 szt.
3) Przebudowie pieców licowanych kaflami o kubaturze do 0,74m3 (w oparciu o KNR 4-01 1001-05) - 3 szt.
4) Przebudowie trzonu kuchennego o 2 ścianach licowanych kaflami prostokątnymi o kubaturze 0,46 m3 (w oparciu o KNR 4-01 1003-02) - 4 szt. 
5) Postawieniu trzonu kuchennego typu K-2 o kubaturze 0,46m3 (w oparciu o KNR 2-02 1304- 02) – 1 szt.
6) Wykonanie fundamentów pod piec (kalkulacja własna)– 1 kpl;
7) Rozbiórka pieców licowanych kaflami wraz z uzupełnieniem podłogi w oparciu o KNR 4-01 1011-02 – 11,90 m3.
8) Uzupełnienie tynków zwykłych (w oparciu o KNR 3 0602-01) – 9 m2.
9) Przetarcie istniejących tynków w obrębie pieców (w oparciu o KNR 4-01 0713-01) –
15 m2.
Wskazane powyżej ilości dla poszczególnych pozycji mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Realizacja zamówienia dla każdej części będzie się odbywała na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót zduńskich wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych ustalonych podczas negocjacji i ilości wykonanych i odebranych robót.
5. Dla każdej części Zamawiający przewiduje udzielanie zleceń do końca okresu obowiązywania umowy na tę część lub do wyczerpania środków, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwoty 74 450,35 zł brutto dla każdej części zamówienia. Kwota ta stanowi maksymalną wartość umowy na realizację danej części zamówienia i została wpisana w § 5 ust. 3 projektowanych postanowień umowy.
6. Wykonawca, w każdej chwili, przez cały okres realizacji zamówienia, musi być w gotowości do realizacji zamówienia tzn. musi dysponować odpowiednią liczbą osób aby rozpocząć wykonanie zleceń w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Odbiór robót nastąpi po każdym wykonaniu robót budowlanych w danym lokalu.
8. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję przepalania pieców i trzonów kuchennych i przekazać ją użytkownikowi lokalu za potwierdzeniem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opinię kominiarską po zakończonych robotach, czego koszty należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
9. Koszt zabezpieczenia pomieszczenia, gdzie wykonywane będą roboty zduńskie, jak również wywiezienie i utylizację gruzu należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
10. Okres gwarancji na nowo wykonane piece i trzony kuchenne wynosi 84 miesiące. Natomiast okres gwarancji na zamontowane urządzenia oraz pozostałe roboty zduńskie i budowlane (w tym przebudowane piece i trzony kuchenne, wykonane fundamenty pod piece, uzupełnienia tynków, podłóg, przetarcia tynków) wynosi 36 miesięcy.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) przedmiary robót
2) projektowane postanowienia umowy (w tym STWiORB).
12. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
13. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

42390000-6 - Części palników, palenisk lub pieców

4.5.5.) Wartość części: 68935,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, które obejmują stawianie i przebudowę pieców i trzonów kuchennych, rozbiórkę pieców, wykonanie fundamentów pod piece, uzupełnienie tynków, podłóg, przetarcie tynków.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) Część 1 obejmuje roboty zduńskie w lokalach znajdujących się w budynkach administrowanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków 1, 2 i 3 (OEB 1, 2, 3),
2) Część 2 obejmuje roboty zduńskie w lokalach znajdujących się w budynkach administrowanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków 4, 5 i 6 (OEB 4, 5, 6).
3. Roboty zduńskie dla każdej z części będą realizowane w następujących ilościach:
1) Postawieniu pieca stałopalnego ceramicznego A-1 o kubaturze 0,74 m3 (w oparciu o KNR 2- 02 1301-01) - 1 szt.
2) Postawieniu pieca pokojowego w ramie o kubaturze ok. 0,5m3 (kalkulacja własna) - 2 szt.
3) Przebudowie pieców licowanych kaflami o kubaturze do 0,74m3 (w oparciu o KNR 4-01 1001-05) - 3 szt.
4) Przebudowie trzonu kuchennego o 2 ścianach licowanych kaflami prostokątnymi o kubaturze 0,46 m3 (w oparciu o KNR 4-01 1003-02) - 4 szt. 
5) Postawieniu trzonu kuchennego typu K-2 o kubaturze 0,46m3 (w oparciu o KNR 2-02 1304- 02) – 1 szt.
6) Wykonanie fundamentów pod piec (kalkulacja własna)– 1 kpl;
7) Rozbiórka pieców licowanych kaflami wraz z uzupełnieniem podłogi w oparciu o KNR 4-01 1011-02 – 11,90 m3.
8) Uzupełnienie tynków zwykłych (w oparciu o KNR 3 0602-01) – 9 m2.
9) Przetarcie istniejących tynków w obrębie pieców (w oparciu o KNR 4-01 0713-01) –
15 m2.
Wskazane powyżej ilości dla poszczególnych pozycji mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Realizacja zamówienia dla każdej części będzie się odbywała na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót zduńskich wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych ustalonych podczas negocjacji i ilości wykonanych i odebranych robót.
5. Dla każdej części Zamawiający przewiduje udzielanie zleceń do końca okresu obowiązywania umowy na tę część lub do wyczerpania środków, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwoty 74 450,35 zł brutto dla każdej części zamówienia. Kwota ta stanowi maksymalną wartość umowy na realizację danej części zamówienia i została wpisana w § 5 ust. 3 projektowanych postanowień umowy.
6. Wykonawca, w każdej chwili, przez cały okres realizacji zamówienia, musi być w gotowości do realizacji zamówienia tzn. musi dysponować odpowiednią liczbą osób aby rozpocząć wykonanie zleceń w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Odbiór robót nastąpi po każdym wykonaniu robót budowlanych w danym lokalu.
8. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję przepalania pieców i trzonów kuchennych i przekazać ją użytkownikowi lokalu za potwierdzeniem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opinię kominiarską po zakończonych robotach, czego koszty należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
9. Koszt zabezpieczenia pomieszczenia, gdzie wykonywane będą roboty zduńskie, jak również wywiezienie i utylizację gruzu należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
10. Okres gwarancji na nowo wykonane piece i trzony kuchenne wynosi 84 miesiące. Natomiast okres gwarancji na zamontowane urządzenia oraz pozostałe roboty zduńskie i budowlane (w tym przebudowane piece i trzony kuchenne, wykonane fundamenty pod piece, uzupełnienia tynków, podłóg, przetarcia tynków) wynosi 36 miesięcy.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) przedmiary robót
2) projektowane postanowienia umowy (w tym STWiORB).
12. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
13. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42214100-0 - Piece kuchenne

42390000-6 - Części palników, palenisk lub pieców

4.5.5.) Wartość części: 68935,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Zakład Zduński Zbigniew Gola

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542564979

7.3.3) Ulica: Styczniowa

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-305

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74450,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Zakład Zduński Zbigniew Gola

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542564979

7.3.3) Ulica: Styczniowa

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-305

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74450,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. części 1 i 2 - Termin realizacji umowy ustala się na 6 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.