eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3aecc3-cab4-4389-a9da-f4c9142cddaf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
2. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu email oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
5. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie
wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant
Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej wKatowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne jest dostępna pod adresem https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-181,182/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – KPP Będzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – KMP Bieruń

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – KMP Bytom

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – KMP Gliwice

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – KPP Lubliniec

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – KPP Myszków

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – KPP Pszczyna

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – KPP Rybnik

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – KPP Zabrze

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – KPP Mysłowice

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a. Kryterium A - cena oferty brutto – 100 pkt.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów.
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x/cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania 100 pkt
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a. ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100
b. inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c. jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a. Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b. Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
- posiada wyważarkę do kół,
- posiada stanowisko montażowe, na które składać muszą się takie sprzęty wulkanizacyjne jak podnośnik samochodowy,
pistolet pneumatyczny do odkręcania kół, pistolet z manometrem do pompowania kół, klucz dynamometryczny do kół samochodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
Dokumenty składane razem z ofertą
• Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert załącznik nr 4 do SWZ
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ – Wykaz narzędzi.
b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
z zastrzeżeniem punktu 1.3.
1.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, lub
innym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
Dokumenty składane razem z ofertą
• Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert załącznik nr 4 do SWZ
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ – Wykaz narzędzi.
b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.
1.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, lub
innym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.