eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy - Miasta Stargard



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321277180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pierwszej Brygady 35

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 834 18 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@zuk-stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47d61720-936b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032200/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych usług związanych z utrzymaniem i obsługą szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasto Stargard oraz ustawienie i utrzymanie toalet przenośnych w parkach miejskich na terenie Gminy Miasto Stargard, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ, a w tym między innymi:
1) utrzymanie i obsługa szaletów miejskich:
a) przy pl. Targowym,
b) przy pl. Wolności,
c) na terenie parku Bolesława Chrobrego;
2) utrzymanie czystości wraz z zapewnieniem odbioru odpadów oraz usługą utrzymania zimowego na terenach przynależnych do szaletów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy:
1) na chodnikach i terenach zielonych przynależnych do szaletu przy pl. Targowym,
2) na chodnikach i terenach zielonych przynależnych do szaletu przy pl. Wolności,
3) dojścia do szaletu, na terenach zielonych i nawierzchni utwardzonej wokół szaletu w parku Bolesława Chrobrego;
3) ustawienie, zapewnienie bieżącej czystości, opróżniania, czyszczenia, okresowej konserwacji oraz prawidłowego stanu technicznego i estetyki 4 szt. toalet przenośnych w parkach miejskich na terenie Gminy Miasto Stargard w okresie od 1 maja 2023 r. do 30 września 2023 r. oraz od 1 maja 2024 r. do 30 września 2024 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia jednego obiektu wymienionego w umowie, o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie minimum miesiąc przed wyłączeniem tego obiektu, ze skutkiem do końca kolejnego miesiąca. Zamawiający planuje w okresie trwania umowy przeprowadzić modernizację szaletu miejskiego przy placu Targowym. Na dzień zawarcia umowy nie znany jest termin rozpoczęcia robót budowlanych. Szacowany czas ich trwania to 6-8 miesięcy. W tym okresie szalet będzie wyłączony z użytkowania a Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za jego obsługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Społeczne Przedsiębiorstwo Usługowe Spn.s.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Rozwoju Społecznego Spn.s.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993231019

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

7.3.5) Kod pocztowy: 66-470

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.